Naujos tendencijos privers mus sėsti į kitokius automobilius (3)
Kaip teigia tyrimų bendrovės „LMC Automotive“ analitikai, hibridinių automobilių pardavimai Europoje per artimiausius metus patrigubės. Tai vyksta dėl naujų reikalavimų, nuo kurių neišsisuksime ir mes.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Manoma, kad jau 2020-ais metais hibridinių automobilių pardavimas per metus priartės prie milijono, nes gamintojai nebespėja vytis nuolat griežtėjančių ekologijos normų, todėl dauguma modelių netrukus turės ir savo hibridines versijas.
Pernai Europoje buvo parduoti beveik 300 tūkstančių hibridinių automobilių, ir tai yra penktadaliu daugiau, negu prieš metus.
Vis didesnį vaidmenį šiame segmente vaidina vadinamieji plug-in arba įkraunami hibridai, kurių akumuliatorius galima pakrauti iš elektros lizdo. Tokių automobilių paklausa didėjo net 163 procentais ir sudarė kiek mažiau, nei 100 tūkst. automobilių.
Kaip jau įprasta, tradicinių hibridų rinkoje smarkiai pirmauja „Toyota“, bet ją sparčiai vejasi konkurentai. Praėjusiais metais pirmos septynios vietos populiariausių hibridinių modelių dešimtuke priklausė „Toyota“ koncernui.
Artimiausias konkurentas – C klasės „Mercedes“ hibridas - tik aštuntas, jų pirkėjai įsigijo vos puspenkto tūkstančio, kai populiariausias – „Toyota Prius“ - rado raktą daugiau kaip į 70000 Europos pirkėjų širdis.
Tuo tarpu plug-in hibridinių automobilių rinkoje situacija priešinga – čia „Toyota“ automobilių nėra, o pirmauja „Mitsubishi Outlander“, antroje vietoje „VW Golf GTE“, trečias – „Audi A3 E-tron“.