Lietuviškos automobilių kainos po euro įvedimo nusistovėjo: seniau buvusias kainas galite pamiršti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2016-08-07 14:47
Auto kaina būtų dar nieko, problema, kad įsigijus ją reikės "dasiremontuoti" iki normalios būklės, o tai dabar labai labai nepigu - jei ir pabrango ne 3.45 karto tai bent 3. Ką ten darbas, net šrotas ir tai pasinaudojo euro efektu. Visai gali būti, kad koks nors naujo kibiriuko iš salono, su 5 metų garantija/lizingu metinės išlaidos jau bus mažesnės nei kokio senesnio agregato remontus...
MindaugasV85 2016-08-07 17:52
Euru tai čia visi pasinaudojo - užtat ir minimumą pakėlė Retai kada auto yra parduodamas tvarkingas. Dažniausiai poreikis parduoti atsiranda tada, kai nesinori į tą auto investuoti, t.y. jo remontuoti. Aną dieną einu Kaune per mašinų turgų, kažkoks triperis stovi, žmonių aplink nėra, bet užtat du kibiriukai medaus ant kapoto padėti. Nu paimt sušaudyt tokius...
DJ_LFS 2016-08-08 00:33
Pala, nesupratau, už ką sušaudyt?
vytas25 2016-08-08 10:17
Man atrodo kad jis apie masinos prieda rase
kukulis4 2016-08-08 10:18
Naujo kibiriuko aptarnavimo kastai VISADA bus mazesni, nei kad senos geldos, nes reikes moketi tik uz technini aptarnavima - skysciu, filtru bei tam tikru smulkmenu (kaip kad stabdziu kaladeliu) keitima. Gedimu tiesiog nebus, arba juos salins pagal garantija. Galim kalbet apie tai, kad ne kiekvienam ikandamas naujas automobilis, net jeigu tai ir kibiriukas, kurio kaina prasideda nuo 10k eur. Tas tiesa, na ir nieko cia nepadarysi, del to ir egzistuoja naudotu automobiliu rinka bei viesasis TP.
kestutisz 2016-08-08 12:14
Tai ne tik aptarnavimo. Tiesiog "ant akių" yra dvi panašiu laiku įsigytos auto, tai ką aš žinau - pirmą pusmetį naujas kibiriukas su visom įmokom yra pigesnis. Vienintelė viltis, kad senesniam kažkuriuo metu baigsis visokie paslėpti gedimai ar šiaip sudrožtos dalys ir pradės daryti mažesnį minusą. Tiesa, senasis turi dar pliusą - jei nėra pinigų tai tą mėnesį ir neremontuojamas, ko su lizingo įmokomis nepadarysi. Na ir po penkerių metų bent jau už metalo laužą kažkiek gal pavyks atgauti :)
Vytax 2016-08-08 14:38
http://i0.simplest-image-hosting.net/picture/gf1464.png Ką tik tai užmačiau. Situacija tokia, kad pastaruosius 4 metus žmonės išleido mažai autoparko remontui ir atnaujinimui. O šiais metais ta suma vėl išaugo. Kodėl taip atsitiko sunku pasakyti. Gal anksčiau politikai gąsdino būsimais automobilių mokesčiais ir žmonės tiesiog vengė pirkti naujų automobilių. Tad natūralu, kad prieš tai kelis metus automobilių kainos laikėsi žemos. O dabar staigiai auga. Tad dabar nusimato blogas metas automobilių pirkėjams, o geresnio uždarbio netolimoje ateityje turėtų tikėtis automobilių pardavėjai, vežėjai ir mechanikai.
biggie 2016-08-08 15:53
Nauja mašina neapsimoka ir negali apsimokėti. Naujas mašinas apsimoka imti nebent firmoms arba turtingiems žmonėms, neturintiems kur dėti pinigų. Nauja mašina apsimoka tik tada, kai droži taip 25 - 35 kkm per metus, nesukdamas galvos dėl garantinių gedimų. Eiliniams žmonėms LT dažniausiai nėra tokio poreikio, dėl to net daugiau pinigų turintys žmonės, galintys pirkti naujus kibirus, ima senesnius, bet aukštos klasės auto. Kam imti kokį kad ir naują, bet visišką kibirą kaip Auris, kai net už pigiau gali paimti iki 5 metų amžiaus gerai pakomplektuotą BMW 530XD nuvažiavusį iki 200kkm? Jei planuojį bėgti iki 15 kkm per metus, BMW labai brangių problemų neturėtų kelti, o užpakalį veš gerokai prabangiau, saugiau, jame varpelių ir visokių malonių žaisliukų bus daugiau ir apskritai džiugins labiau, nei koks žalias mažalitražis kibiras.
moo 2016-08-08 16:34
Štai matau LT pasiūloje automobilį (ir ne vieną, yra net pasirinkimas, konkurencija tsakant) už vienokią kainą, užtenka užeiti į mobile.de o ten kainos bent 3-5 K didesnės už identiškus modelius su ta pačia rida ir komplektacija. Stebuklai. Atriedėjęs iki LT "labai geras nedaužtas" automobilis atpinga mažiausiai 30%. Tai gal tiesiog mažiau su atsukta rida ar suklijuotų lavonų ėmė gabent? Arba lavonai tai tie patys, bet kainos jau tokios kokios turėtų būti - vokiškos, kaip už gerą.
Evil Goku 2016-08-08 16:52
Manęs tikrai nestebina, kad autogide/autopliuse nebėra automobilių skelbimų po 500 Lt (144€), nes skelbimo įdėjimas (mėnesio kaina) sudarytu 5% automobilio vertės.
immortallt 2016-08-08 16:56
Matau yra naivuolių, kurie mano, kad su tokiom mašinom kaip BMW5 vakaruose nuvažiuoja iki 30,000km per metus. Išduosiu paslaptį - spaudžia po mažiausiai 50,000km, kitu atveju nėra prasmės pirkti. Jei planuoji per metus nuvažiuoti 15,000km, kam tau BMW? Ir iš viso, BMW net pačioje Vokietijoje retas vokietis beperka - brangi mašina. Prabanga. O mūsų lietuviams matai pats tas. Naudotų auto kaina išaugo, nes buvo kritę pardavimai per krizę stipriai. Ir šiaip naudojami automobiliai vidutiniškai porą metų ilgiau. Mažiau jų yra ką iki čia atvežti.
MindaugasV85 2016-08-08 18:11
Už "auksarankių" taikomus metodus - medus, kad variklis nekaltų kurį laiką (gana trumpą laiką).
biggie 2016-08-08 18:16
Daugiau nei 50kkm daryt su asmenine auto net vokiečiui kosmosas. Praktiškai gyvent mašinoj reikia, o LT 4 iš 5 žmonių nenubėga daugiau 20 kkm. Man iki darbo maždaug 30km, dar šiaip visur su reikalais važiuoju - retai kada 20kkm peršoku. Dažniausiai į 18kkm telpu. Mašina neįspūdinga, eilinis pilkas dyzelinis dvilitris pasatas, bet išlaidos kurui ir kitiems reikalams biudžete sudaro juntamą dalį. Vokiečiai aišku bėga daug daugiau, bet ten ir atstumai ir keliai kitokie. Bet kad viršytų 50000 Nebent asmeninę auto naudoja firmos reikalams, bet tokiu atveju niekas prabangių BMW neima. Ima ir dusina kokį dvilitrį pilką dyzelį.
immortallt 2016-08-08 20:55
biggie, yra tokių, kurie Lietuvoje prasuko po 80k km į metus. Būtent, jei važinėji iki 15k km niekas neima prabangių automobilių - nes tu jame nepraleidi laiko, o jei kasdien važinėjiesi po 200km ir daugiau, tai jau nuo 73,000km per metus. O kas tėra 200km, jei važiuoji autobanu 200km/h?
kukulis4 2016-08-08 22:42
kalbant apie naujas/naudotas masinas, tai cia vis dar veikia musu, lietuviu, ubago mentalitetas, nuo katro niekaip neissigydom. Jeigu zmogus gali ipirkt deveta BMW, tai naujo kibiro jam niekas neisiulys. Nes vaziuot 10 metu senumo BMW 7er yra prestizas, o vat nauja Dacia - taigi pagalvos kad ubagas. As cia, aisku, kazkiek tirstinu spalvas, bet realiai, juk pas mus yra daug zmoniu, katrie gali ipirkt nauja automobili, bet vietoj to renkasi prabangesni, bet deveta. Nes nu kaip as cia pirksiu koki nauja superba jeigu uz ta pacia kaina iseina 5 metu senumo, bet koks afigienas mersas! o kalbant apie kilometrus per metus - 30k km yra netgi nedidele rida. Tarkim musu seimyninis automobilis (pirkom nauja, toki praktiskai kibira, nors uz ta pacia kaina buvo galima paimt kokiu 3 metu BMW penktuka) i darba ir atgal - 60km per diena, kas antra - trecia savaitgali pavaziavimas iki giminiu ir pora kelioniu i uzsieni. 30k km per nepilnus metus. Kolegos vokieciai, kiek yra pasakoje, tai pas juos nera kazkas neiprasto vaziuot po simta ar du simtus kilometru i darba, ir tiek pat atgal. Tiesiog tokiam reikalui ir perkamas koks bmw penktukas, audi a6 ar panasi masina, su kuria patogiai jausdamasis prie 250km/h autobanu gali parcruisint namo per nepilna valanda. Vat su tokia pavazineja tris keturis metus, o tada pasiuncia link lietuvos, kur tas auto sekmingai is ranku i rankas keliauja dar kokia 20 metu...
Simplicity 2016-08-08 23:16
klasės automobiliais.
Arthuras 2016-08-09 00:00
Faktas, kad naudoti automobiliai šiek tiek brango. Ypatingai tie vos gyvi, pigiausi. Dabar paliesiu lietuviškus kompleksus. Didžioji dalis lietuvių, į šito komplekso užgavimą - reaguoja labai skaudžiai. Panašiai, kaip į Užkalnio straipsnius. Lietuviui automobilis vis dar yra ne transporto priemonė, o kažkoks statuso parodymas, būdas patirtį malonumą (nes kitokiems malonumams fantazija netraukia). Iš to plaukia, kad lietuvis geriau ims vokišką nuvarytą arklį (kokių 13 metų senumo E60 3 litrų dyzelį ir tiktai dyzelį) už 5.5k euro, kuris bus nuvažiavęs BENT 500k km ir bus dar buvęs kažkada muštas, vietoj to, kad pirktų penkiais ar daugiau metų naujesnį pvz. japonišką (nors nebūtinai) ne premium klasės automobilį, kurio eksploatacija bus gerokai pigesnė. Aš tai vadinu gyvenimu ne pagal savo galimybes. Lygiai tas pats liečia ir brangesnius modelius. Tūlas prasigyvenęs lietuvis geriau pirks BMW 5 F kokių ketverių metų, nuvažiavusį bent 200k km, nei visiškai naują Škoda Superb. Ir nereikia čia kišt Dacia. Dacia nepirkčiau ir aš. Bet yra nebrangių Ford, Opel, Škoda modelių. Bet lietuviui - ne lyyygis.
immortallt 2016-08-09 00:24
Užtat lygis važiuoti su dūminėm užsklandom. Dabar bent 1/10 pavaro tokį juodą dūmų debesį, kad puoli ieškot oro sklendės. Būtų tvarka ir tokius baustu tūkstantinėmis baudomis - neliktų tų senų nudrožtų dyzelių ir rinktųsi tada naujesnį ekonomišką variantą. Arba kaip Vokietijoje, sugendi greitkelyje - su bauda, nutempimu ir saugojimu aikštelėje, nuo 3,000€. Uh būtų baudų. Vasaromis, ypač kai karščiai paspaudžia, kartą esu matęs arti 100 mašinų. Nors mano vairuota tuo metu toyota corola, amerikoniškas kibiriukas, dirbo optimalioje temperatūroje ir nė nesiruošė perkaist.
kukulis4 2016-08-09 07:55
SUtinku. O normalus baxurai jama luxury tacke ir po to vakarais prie alaus diskutuoja apie luxury car'o remontacijas srotinem detalem, kur slept masina, kad zulikai nenuluptu parktroniku ir lempu, ir ko prigrust i dusliarke vietoj DPF, kad tecnikine praeit. Na bet visos sitos menkos bedeles yra niekis, lyginant su tuo, kad normalus baxuras vazineja su luxury car'u, kad ir 10 metu senumo.
Simplicity 2016-08-09 10:39
Normalus bachūras nebus bachūru, jei važinės VW Polo ar Ford Fiesta. Net jei bachūras norėtų važinėti nauju kibiru, tai jam vis tiek Bigbank ar Mogo pinigų nepaskolintų. Bachūrai perka sukirmijusius BMW, AUDI ar MB dar ir dėl to, kad ant tokių geriau kimba atitinkamą gatvinį išsilavinimą turinčios panos. p.s. Chebra, choru varot taip, lyg Lietuvos keliais važinėtų vien tik seni dyzeliniai bemsai ir nauji ekonominės klasės kibirai. Keliuose pilna ir dūmais apsipylusių ekonominės klasės senų dyzelinių kibirų su senų seniausiai išoperuotais katalizatoriais, išprogramuotais dpf filtrais ir t.t. Kokioj šalį gyvenam, tokiais ir automobiliais važinėjam. Senų automobilių pilna net turtingoj Vakarų Europoj, o jūs , kaip kokie bachūrai, bandot įrodyt, kad važinėti nauju lizinginiu automobiliu yra kažkoks lygis. Ar tik ne kažkokie pačių kompleksai lenda?