Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
biggie 2016-08-09 11:51
Visiškai sutinku, lietuviai pagal savo pajamas važinėja labai gerom mašinom. Kažkodėl mes įpratę užsiimt saviplaka, visus aplinkinius laikyt durniais, nors ir patiems kartais plūgo rankenos iš kišenių kyšo.
O dėl mašinų nėra vienos tiesos, skiriasi visų poreikiai ir galimybės, labai skirtingi įveikiami atstumai, skirtingi sugebėjimai kažką taisyti patiems ar ieškoti kažkokių alternatyvų, skirtingas net supratimas kas yra tvarkinga mašina. Vienam tvakinga mašina kuri tik užsiveda, kitas girdi neegzistuojančius garsus ir bijo važiuot jei kokia nors lemputė nešviečia. Vienas jausis laimingas tik visiškai naujam kibire, kitam reikia prabangaus BMW, kitam nėra geresnės mašinos už seną Renault. Vieni mašinas taisosi patys, sugeba perrinkti net ir sudėtingus mazgus, mintinai žino šrotų numerius ir apytiksles kainas savo modeliui, kiti nežino ir nenori žinoti, kur į variklį pilasi tepalas, ar ką daryt užsidegus raudonai lemputei (kažkoks laistytuvas skydely dega, ar čia reikia kažką daryt?)
Kažkada teko biški stumdyt automobilius, tai suprantu, kad nieko nesuprantu. Daugumai reikia vokiško dyzelio, kitas tokių mirtinai bijo, jam reikia japoniškos skarbonkės, kitam pilno elektronikos minkšto prancūzo, kitas papils keiksmažodžių vien markės pavadinimą išgirdęs. Vieni perka metus, kiti ridą, kiti vardą dar kiti kainą. Žodžiu visokių yra ir visokių reikia. Iš mano patirties - lengviausia parduot pilką VW dyzelį universalą, nepriklausomai nuo gimimo metų su 185 000 rida (jei bus baisiai nudrožta pastatysim ant 235 000 ir biški paderinsim kainą), niekam nereikia benzininių fiat ford ir visų francūziškų, bet jei kažkoks visiškas lavonas už pora šimtų eurų - išvažiuos per dieną, svarbu, kad tik techapžiūra būtų ir užsivestų. O bendrai - žmonės neturi pinigų. Kuo brangesnė - tuo sunkiau parduoti. Nežiūrint į nieką. Beveik be šansų parduot bet ką virš 7 kEur. Kaina lietuviams labai skaudi tema. Visi įpratę ieškoti durnių, bet dažniausiai tokie ieškotojai patys lieka durniais. Gerai ir pigiai - nebūna. Nors kartais būna. Bet po kurio laiko vistiek išeina brangiai. Arba neišeina. Čia jau kaip pasiseks. Kartais durniams sekasi, o gudri višta uodega nusidilgina. Čia taip dažniau būna su Toyotomis. Lietuviai kažkodėl tiki, kad jos negenda. O jų mirusių irgi būna. Ir gudrybių kaip iš mirusios padaryt gražią ir nebildančią, su viliojančiais skaičiukais ir už gerą kainą yra. Taip, kad loterija. Už kiek norit pirkti bilietą?
SaMaras 2016-08-09 14:04
Naujas ar senas, ges ar neges laimės ir požiūrio dalykas, čia jau loterija. Neatsižvelgiant į gedimus reikia žiūrėti kiek važiuojama (su salyga, kad pinigų neturi daugiau nei proto) ir tuomet įvertinti ko konkrečiu tavo atveju tau reikia.
Jei važiuoji nedaug, bet jau vien išvarius mašiną iš salono jos vertė krenta apie 30% o po 3-5m bus likę apie 50 proc vertės (jei padorus modelis, jei kokia skarbonkė gal ir mažiau) tai už panašią kainą įsigyji prabangesnį automobilį, tarkim 5 metų senumo važiuoji tuos pačius ir po 3-5m gauni tikrai daugiau nei 25% pradinės auto vertės.
Jei važiuoji daug, ir važiuoti REIKIA, tai vien sugaištas laikas ir prastovos kiek kainuoja tuomet imi naują su visomis garantijomis ir važiuoji..
na dar truputėlį apie remontą.. jei turi rankas ir turi galimybes ir jauti malonumą pats remontuoti tai manau aišku kas labiau apsimoka..
Bet čia jau kiekvieno "skonio" reikalas ir kiekvienas pats turi apsvarstyti visus už ir prieš (su sąlyga, kad iš viso turi tokią galimybę svajoti apie naują/apynaujį auto)
Arthuras 2016-08-09 16:07
Taip, po 5 metų automobilio vertė bus kažkur 50 proc. Lygiai taip kaip koks 2012 BMW3 kainuoja 13k euro, o 2007 BMW3 6k euro. Per 5 metus - tas pats nuvertėjimas. 50 proc.
Simplicity 2016-08-09 17:21
Arthurai, gatviniai gyvena pagal savo ir nereikia jų vertint pagal savo išsilavinimo lygį. Kai kalbat apie "tuos pačius pinigus", tai ir kalbėkit apskritai, o ne pasiėmę labai siaurą segmentą. Štai, prafiltravau autogido aktyvius skelbimus. Parduodamų naudotų nedaužtų kairiavairių automobilių per visą Lietuvą yra 13 789. Iš jų, net 13 101 kainuoja iki 10K eurų. Ką už tą 10k iš salono paimsi? Pliką Logan ar Fiesta su irklais gale?
Naujo pliko Ford C-MAX kaina su visom nuolaidom prasideda nuo 16K eurų. Panašiai turėtų kainuoti ir Peugoet ar Citroen nauji automobiliai su skurdžia komplektacija. Dabar pasižiūrėk ką ir su kokia rida už tuos pačius pinigus tu gali rasti autogide. (Aš užmečiau akį, tai yra 2013-2014 metų variantų iš tų pačių salonų, kur rida iki 100k km + galiojanti gamintojo garantija + padori komplektacija.)
p.s.
Dėl to, kad Lietuvos gatvėse pilna "anglimi kūrenamų" automobilių, reikia skalpuotis TAC'us, kurie už pinigus net ir lavonų lavonui TA taloną metams ar dviems išrašo. Tik man atrodo, kad tie visi garvežiai jau yra arti 10 metų amžiaus ar net gerokai vyresni ir kainuoja tiek, kiek komplektas lietų ratų su naujomis Continental padangomis.
Arthuras 2016-08-09 17:57
Būtų gerai, jei būtų arti 10 metų amžiaus. Dažniau arti 20 metų amžiaus.
wilkas 2016-08-10 15:04
O ka daryti šeimom, kur žmona vaikus žiūri, o tėvukas už 400e aria. Be automobilio šeimai pragyventi neįmanoma, o apie 5K atsidėjimą automobiliui kalbos negali būti. Kai tokia valstybės parama, tai tokia ir automobiliai. Apsipienavę vieniši darbuotojai varinėja saloninėm mašinomis, kai galėtų lengvai citybee ar auto varinėti, o daugiavaikiai, kur auto nepakeičiamas, varinėja garvežiais.
Pumper 2016-08-10 15:09
Tai čia tų 'apsipienavusių' problema ar jie tiesiog kalti, kad kiti dauginasi, žinodami, kad tam pinigų neturi?
Ir kodėl šeimai be auto pragyventi neįmanoma? Dar prieš >20 metų dauguma šeimų mašinų neturėjo ir išsivertė daugiau vaikų augindami, kai dar nebuvo prekybcentrių ant kiekvieno kampo su visom prekėm, kurių gyvenime gali prireikti.
Sėdi dabar tos mamos namie, pampersus keičia, košes pirktines maitina, skalbeškių mygtukus maigo ir skundžiasi, kad nieko nespėja, kai jų pačių mamos rankom vystyklus prišiktus plaudavo, nes pampersų nebuvo pirkti ir skalbeškių namie žmonės neturėjo, maistą naminį ruošdavo (bet Facebook pletkam nebuvo, tai daug laiko susitaupydavo).
immortallt 2016-08-10 15:11
Savo dešrą laikyti kelnėse, kol negali išlaikyti šeimos.
Čia kaip klausimas, o ką daryti, jei kelnes prisišikai?
Atsakymas: Nusimauti kelnes prieš šikant. Bet kadangi jau prisiškai, tai valykis. (šeimos atžvilgiu, tobulėk ir eik sunkiau dirbti).
Po galais eik suvirintoju mokintis, kol mokinsis, gausi bent 600€. Po metų gausi 900-1,000€.
wilkas 2016-08-10 15:15
Būtent, nes tie vaikai dar neturi (o gal niekad ir neįgis) empatijos ir nesuvokia kitų žmonių poreikių. Būti mobilioms, reikia ne tik šeimoms, bet ir auginantiems šunis, sunkiai vaikštantiems ir nuošaliau gyvenantiems senoliams, invalidams. Bet ne, atsiranda tokių, kurių suvokimas, kad jei neturi už ką tvarkingai mašinai, tai man nedūmink, prasčiau matai ir reaguoji, tai nelįsk mieste britvai po ratais... ir t.t.
wilkas 2016-08-10 15:21
Tu pabandyk dirbdamas kokioje nors Maximoje, nuo kurios iki darželio du persėdimai ir 45 min. kelio viešuoju, pasakyti, aš tuoj grįšiu, nes darželis nesuteikia pagalbos sunegalavusiam vaikui, kol nedalyvauja kas nors iš tėvų. Kaip mat skrisi su tuo viešuoju iš darbo, ir tokie atsakingi, kaip mes, turėsime tokius bedarbius išlaikyti, užuot iškart galvodami apie daugumą "neatsakingų" ir kaip išspręsti jų poreikius. Su tokiu neempatišku mąstymu daėjome iki to, kad kaliniai, bedarbiai išlaikomi geriau nei iš paskutiniųjų besistengiančios šeimos ir pensininkai.
immortallt 2016-08-10 16:21
Aš sakau neprisidirbti vaikų reikia pirmoje eilėje, kol pats negali normaliai savęs išlaikyti.
O kad kažkas savo dešros kelnėse nenulaiko, tai nereiškia, kad jis turi teisę kitus nuodyti. Tai jei pasidarysiu vaiką, galėsiu anglies monoksidą daugiabutyje į ventiliacijos šachtą mesti?
Viešasis transportas važinėja visai neblogai, keltis reikia anksčiau. Kamščių metu daug kur viešasis praveža daug greičiau.
Va dėl kalinių ir bedarbių aš visiškai sutinku. Pritariu ir neapmkesinimui dirbančiųjų, kurie turi nepilnamečių vaikų. Pritariu iš viso mažersniam darbo pajamų apmokestinimui ir NT apmokestinimu net pensininkams.
Sljder 2016-08-10 16:30
Cha, vėl išlindo diskusija apie viešąjį transportą
Bent jau Vilniuje situacija yra tokia - naudotis viešuoju ne studentams yra neįmanoma. Kelionė į darbą, ligoninę, darželį ar dar ką nors, kuri trunka daugiau nei valandą, neturint vietos atsisėsti, bei vasarą važiuojant be kondicionieriaus yra netoleruotina ir taškas. Dar pridėkim, kad net stotelės ne visur stogus turi. Gal kituose miestuose geriau.
Šitoj vietoj vis prisimenu VVT atstovo atsakymą kai jo paklausė: "ką daryti per karščius". Surezgė kažką pan. į "jautresniems žmonėms rekomenduojame važiuoti anksti ryte arba vėlai vakare..."
Pumper 2016-08-10 17:15
Geresnis klausimas, kokio b*io išvis į tą Vilnių lįsti, jei tik minimumą sugebi uždirbti, ir paskui dar skųstis, kad pragyvenimas brangus, į darbą valandą važiuoti reikia ir pan.? Tai gyvenk mažam miestelį, kur iki to darbo bet kurioj vietoj bus 15-30 min. pėsčiom ir nereikės dejuoti. Bet ne, matai, ne lygis ne Vilniuj gyventi.
Arthuras 2016-08-10 17:45
Dar kartelį konstatuokim faktą - automobilis nėra būtinybė, automobilis - prabanga. NIEKAS negali rizikuoti MANO sveikata ir gyvybe vien tik dėl to, kad jam neužtenka pinigėlių tvarkingam automobiliui, kuris nedūmintų, nebūtų plikomis padangomis ar mirusiais amortizatoriais.
wilkas 2016-08-10 19:42
Graudu klausyti... Situacija negerės ir sparčiai nyksim dar bent dešimtmetį.
Daugiavaikėms šeimoms, kurios vaikus tikrai auklėja, o ne naudoja, kaip šaltinį išmokoms gauti, kaip minimum nemokamas transportas, nemokamas būstas ir nemokamas profesijos mokymas po pirmųjų kelių vaikų priežiūros metų, kad galėtų mamos oriai grįžti į darbo rinką. Daugiau net nėra, ką diskutuoti.
Arthuras 2016-08-10 21:01
Ar tu bent įsivaizduoji, kokį jaunimą auginsi tokiomis sąlygomis? Asmenys, kurie gauna kažką nemokamai ĮPRANTA tai gauti, pas juos užsifiksuoja, kad kažkas turi DUOTI. Ir net nesvarbu, iš ko gauna - ar iš valstybės, ar iš turtingų tėvų, senelių. Jokio skirtumo. Mūsų valstybės tikslas negali būti daugiavaikės šeimos. Tai nieko gero neduoda. Siekiamybė turėtų būti šeimos po 3 vaikus.
Ką gali tėvai duoti vaikui, jei patys nesugeba planuoti vaikų, finansų, savo karjeros? Tik išugdyti tokį pat.
biggie 2016-08-10 21:32
O autobusų parkas, visa karinė technika, laivai ir lėktuvai gali dūmint ar ne. Pravažiavęs autobusas uždūmyja kiek koks 100 mašinų. Ar gali dūmint tik tamstai nematant?
PS. Prie ko čia amortizatoriai? Jų per TA niekas nė nežiūri.
Arthuras 2016-08-10 22:43
Taip, aš nepatenkintas visuomeniniu transportu, kuris palieka juodas stoteles. Bet į vieną autobusą telpa iki 50 žmonių tai tikrai. Į didesnius - dar daugiau. Bet kokiu atveju, vienas autobusas teršia mažiau, nei 50-100 automobilių.
Lėktuvai, karinė technika - jų skaičius yra minimalus, todėl nedaro įtakos.
Amortizatoriai prie ko? Prie to pačio automobilio stovio. Baisu, kokių laužų su bildančiom pakabom ir linguojančiais kėbulais Lietuvoj dar yra. Taip, TA netikrina, o turėtų tikrint. Nes tai yra vienas iš pagrindinių elementų, kurie pasirūpina, kad automobilis būtų stabilus.
Xdmin 2016-08-10 22:51
O gal padarom kad jeigu sugenda tai automobili tiesiog konfiskuoja ir po presu kisa, tvarkingi automobiliai negenda, o netvarkingiems nevieta kelyje.
Kai vidutinis atlyginimas darbo uzmokestis i rankas net nesiekia 600, tai nieko keisto kad vairuojame nenaujus automobilius. O kodel megstame senus premium klases automobilius? Nes jie viskuom geresni uz senus ne premium klases automobilius, nesvarbu, kad kibiras bus 3 metais jaunesnis, visos naujausios technologijos pirmiausia eina i premium automobilius ir tik veliau i kibiriukus, todel technologiniu lygiu jie panasus. O apie komforta net nera kalbos.
PS:
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... navigacija
Mes perkame net gi per brangius automoblius!
- 2016-08-11 00:30
. Pateikit parametrus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuviškos automobilių kainos po euro įvedimo nusistovėjo: seniau buvusias kainas galite pamiršti