Vašingtonas skelbia revoliucijos pradžią: JAV keliuose pasirodys bepiločiai automobiliai, net jei už vairo nesėdi žmogus ()
Vašingtono gubernatorius Jay Inslee trečiadienį pasirašė vykdomąjį raštą, kuriuo leidžiama vykdyti bepiločių automobilių bandymus, net jei už vairo nesėdi žmogus. Toks nurodymas gali paskatinti savivaldžių transporto priemonių (STP) technologijų vystymą.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Problemos eliminavimas
Ar sunku STP bandyti visuomeniniuose keliuose? Uber galėtų nemenkai apie tai papasakoti. Didžioji dalis leidimo tokiems testams gavimo problemų kyla iš baimės. Kadangi autonominio vairavimo technologija nauja, kadangi sistemos buvo pakliuvusios į avariją ir t.t. ir pan., žmonės nėra pasirengę visiškai pasitikėti technika.
Tačiau Vašingtono valstijos gubernatorius žvelgia į tai kitu kampu. Gubernatorius Jay Inslee trečiadienį pasirašė vykdomąjį raštą, kuriuo leidžiami bandyti bepiločius automobilius, net jei už vairo nesėdi vairuotojas – žmogus. Gubernatoriaus oficialiame tinklaraštyje rašoma, kad vykdomuoju raštu leidžiama pradėti bandymus per kitus du mėnesius. Autonominio vairavimo sistemų kūrėjai jau dabar gali pateikti prašymus pilotų programų bandymams valstijos licencijų departamentui.
Tai svarbi diena Vašingtone. Pirmiausia pasirašysiu vykdomąjį raštą, išlaikysiantį mūsų lyderiavimą autonominių automobilių technologijų srityje.
— Governor Jay Inslee (@GovInslee) June 7, 2017
Panašu, Inslee'iui vairuojantys žmonės atrodo daug pavojingesni už autonomino vairavimo technologijas. „Tvirtai žinau, kad radarai nevažinėja girti ar išsiblaškę,“ sakė jis The Seattle Times. „Mes, žmonės, tikrai puikiai atliekame daug dalykų, tačiau automobilių vairavimas nebūtinai yra vienas iš jų, palyginus su automatizuotais procesais, kurie yra skaitmeniniai ir nekrečiantys kvailysčių.“
The Seattle Times patvirtina gubernatoriaus prielaidas: „[M]aždaug 94 procentai automobilių avarijų kyla dėl žmonių klaidų, ir autonominio vairavimo technologijos gali sumažinti sužeidimų skaičių ir išgelbėti daugybę gyvybių.“
Sparčiai tobulėjanti technika
Daug žmonių mano, kad autonominio vairavimo technologijos vis dar pačioje vystymosi pradžioje ir kad nė viena kompanija dar nepasiekė tikro 5 lygio autonomiškumo. Tačiau tyrimai aiškiai parodė, kad tokie autonominiai automobiliai jau dabar gali labai daug, įkaitant ir keleivių gyvybių gelbėjimą.
Vašingtonas nenori likti tokios žaidimo technologijos panaudojimo nuošalyje. „Vašingtono valstija jau dabar yra STP technologijų lyderė. Mes sveikiname inovacijas ir saugų STP bandymą ir veikimą,” pažymėjo Inslee tinklaraštyje.
Išties, save vairuojantys automobiliai galėtų kasmet išsaugoti
Dom Galeon
futurism.com