Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2017-06-26 13:32
"Pokyčiai – dėl motociklų" - tai jau tikrai, kas tam pačiam motociklininkui sutrukdys rodyti nepadorius gestus užsimetus ką nors ir ant galinio numerio?
Taip ir sakytų - planuojam padidinti pajamas iš esamos infrastruktūros, dvigubai, ir viskas būtų suprantama.
aidas.Žebrauskas 2017-06-26 13:48
Susidaro toks ispudis kad valstybe labai turtinga ir nera jau didesniu problemu. Gal jau uzteks deti didelius pinigus tokioms nesamonems, geriau jau lesas skirtu pavogtu automobiliu paieskai, ar kriminalistams - juk pavogtu daigtu visiskai niekas niesko. Zmogzudziai pasedi kelis metus ir paleidzia juos kad toliau skerstu - va cia tai tikrai reikia grieztinti bausmes. Susidaro toks vaizdas kad gali zudyti, plesti, bet svarbiausiai nevirsyk 5 Km/h greiti !
Arthuras 2017-06-26 13:54
Blogas tau vaizdas susidaro. Kelių kontrolės apskritai nėra, pastaruoju metu. Tam tikrais laikotarpiais padaro reidus, apie kuriuos informuoja visuomenę, o toliau - daryk ką tik nori. Viršyk nors ir 50+, svarbu ant vieno veikiančio iš 10 radaro nepataikyk...
kukulis4 2017-06-26 14:52
Radarai visu pirma veikia, kaip prevencine greicio ribojimo priemone. Ta puikiai iliustruoja faktas, kad apie radaro buvima pranesa zenklai tiek is tos puses, is kurios jis fotografuoja, tiek ir is priesingos puses. Visi puikiai zino, kad turbut kokie 95% vairuotoju, pries radara priletina, o pravaziave vel didina greiti ir vaziuoja toliau. Ir, principe, tai nera blogai, nes jeigu radaras, net neveikiantis, priverte vairuotoja pristabdyti, ir to pasekoje buvo isvengta avarijos, - savo darba jis atliko. Jeigu nesugebi pristabdyt pries radara, ar nematai zenklu, tai, galbut, reguliuot reikia galvas, o ne radarus.
Kalbant i tema, o ne apie nebaudziamus zudikus, ar alkanus vaikus, kai kurie, su greiciu susije ribojimai, vistik, atrodo keisti, kaip tarkim:
* kaikuriuose keliuose vaziuoti saugiai galima tikrai didesniu greiciu, nei kad yra leidziama. Is kitos puses, kelio zenklus, nurodanciu minimalu greiti Lietuvoj turbut ant pirstu galima suskaiciuot. Tam irgi butu galima skirti siek tiek daugiau demesio. Tarkim geras pavyzdys butu Kaunas-Prienai kelias, kam tenka dazniau vazineti, tikrai yra mate situaciju, kai nusidriekia kilometrines eiles, paskui viena masina, kurios vairuotojas vaziuoja ant 50 km/h, nors leistina 70km/h. Konkreciai sitas kelias yra tikrai problematiskas, nes saugiam lenkimui vietos praktiskai nera.
* tam paciam automobiliui taikomi skirtingi greicio ribojimai, priklausomai nuo to, kokioje klaseje jis uzregistruotas (M1-AA vs. N1-AA)
* mazai, arba visiskai neatsizvelgiama i jaunejanti autoparka, ir didejancia vairuotoju kultura (na, gal dar per anksti). Noretusi didesnio maksimalaus leistino greicio greitkeliuose ir automagistralese, ir daugiau pacio vairuotojo sprendimo, ar tikrai jam saugu tuo maksimaliu greiciu vaziuoti.
FtBall 2017-06-26 15:28
Pagrindinė problema ir yra greičių skirtumas, o ne pats greitis. Jei pirma juosta važiuojama greičiau, nei antra, atsiranda nereikalingi rikiavimaisi, kas tikrai labiau mažina saugumą, nei greičio padidinimas.
Visada magistralėje stengiuosi praleisti važiuojančius greičiau. Jei dieną važiuoju, tai palaikau ~155km/h(nes tik nuo +30 atsiranda reikšmingos baudos), bet jei iš galo kas nors atvažiuoja, o nėra kur pasitraukti - kartais tenka ir iki 180+ įsibegėti.
immortallt 2017-06-26 15:39
FtBall, problema ta, kad pas mus niekas nebaugdžia už naudojimąsi kairiąja juosta, kai dešinė tuščia. O ką jau kalbėti, kad 90% mano, kad jie teisūs, jei autostradoje važiuoja vasarą 110km/h ir iš galo atvažiuoja kitas važiuojantis 140km/h ir visiškai teisėtai piktinasi, kad tas net neketina trauktis iš antros juostos. (Leistinas 130km/h). Lėčiau važiuojantis net įsivaizduoja, kad jis teisingai elgiasi, kai iš tikrųjų pažeidžia eismo taisykles ir sudaro avarinę situaciją.
Instruktorius 2017-06-26 16:22
Autostradose ir kituose asfaltuotuose keliuose , zmones labai nemandagus, negali palaukti kol baigsi apvaziavimo/aplenkimo manevra ir jau lipa ant galvos mircioja ir visaip kitaip nervuojasi. Vaziuoja per istisines lenkdami neisitikina kad saugu. Daznai keliuose saugiai galima vaziuoti ir didesniu greiciu, bet yra neleidziama. Kuo daugiau pristatys vidutinio greicio kontroliu tuo geriau.
Miestuose radarai nevisuomet pastatyti vietoje, yra daug pavojingesniu vietu nei jie stovi, Klaipedoje prie akropolio tai tik greicio megejus gaudo, tiesus kelias pereju nera, ko ten bijoti kad greiciau vaziuos? pastatytu prie Vetrunges, arba link Avitelos kur pereja.... ir daugybe vietu galima rasti kur jie pastatyti lyg butu tik del baudu rinkimo.... aisku yra avariju statistika, kas juos stato geriau zino kodel ten jie stovi, bet atrodo kitaip....
kukulis4 2017-06-26 16:38
kiek man zinoma, tai radarams vietos parenkamos ne atsitiktinai. Jeigu tamsta surastu kokia nors iskaitiniu eismo ivykiu suvestine (jeigu tokia kurnors prieinama), tuomet ir butu galima objektyviai palygint konkrecius taskus ir daryt kazkokias isvadas. Priesingu atveju tai tik subjektyvi tamstos nuomone.
FtBall 2017-06-26 16:54
Na, dar nemandagiau, nei mirksėti šviesiomis, yra vėžlio greičiu lenkti.
Jei važiuoju pirma eismo juosta, ir kas nors važiuoja antrąją, nors pirma yra laisva, vistiek aš per dešinę jo neapvažiuoju - beveik visais atvejais - išvažiuoju į antrą juostą ir įjungiu ilgas šviesas. Pas mus lenkimai/apvažiavimai vyksta per kairę pusę, tai manau, kad logiškai, jei ta pati tvarka išlieka ir magistralėje, su kuo mažiau išimčių.
Esmė, eismas vyksta dešine kelio puse, tai jei dvi eismo juostos, kairioji eismo juosta skirta apvažiavimui, o ne "ten duobių mažiau".
Nerealiai 2017-06-26 18:13
Gerai sutinku, nėra ko važiuot antra juosta jei laisva pirma. Tačiau žinant visus tuos teisuolius, kurie mirkčioja ilgosiomis, pypina ir vos ne per žolę važiuoja kai tuo metu reikia aplenkt kokią fūrą, ar kelias fūras iš eilės, tai tiesiog parodo, kad vairuotojai marozai yra ir tiek. Važiuoji 130km/h pirma juosta, pamatai tris fūras iš eilės važiuojančias, pradedi lenkti antra juosta, pažiūri per veidrodį, jau koks su ilgosiomis švitina, atskridęs ant 170km/h. Tai palaukit čia ne autobanas dar kolkas, aplenksiu tas fūras ir pasitrauksiu iš kart, bet spaust iki 170km/h nes kažkas kitas spaudžia, tai jau juokinga.
Kartais užtenka ir Geležinio Vilko g. važiuot 80km/h antra juosta, kai pirmoje yra važiuojančių 60-70km/h, atskrenda kaip taisyklė dažniausiai su nauja mašina ir švitina su ilgosiomis, kai ten tik 60km/h tegalima važiuot, ok pasitraukt man nesunku, bet kai pirma juosta užimta, tai aš dėl tokių "ponų" nesiruošiu miestu 110km/h skrist vien dėl to, kad jiems nesukelt nepatogumų.
P.S. juokingiausia yra tai, kad kai kurie teisuoliai su ilgosiomis lempomis patys nesitraukia iš antros juostos kai kas nors kitas važiuoja už juos greičiau, arba kai kelias laisvas. Ne visi, bet yra tokių. Dar kita kategorija yra, kurie mėgsta "bausti", už tai, kad nepasitraukei laiku, arba šiaip kažkas nepatiko, tai yra aplenkę staigiai stabdo sukeldami avarines situacijas, bet jų razinos dydžio protu suvokiama kaip pamoka kitiems... Nors patys mėgsta parkuotis invalidų vietose, na gal ne bereikalo.
kernel_panikuoja 2017-06-26 18:23
Ir koks tikslas daryt tokia nesamone?
Xdmin 2017-06-26 18:37
As tai lenkiu per ta juosta kuri laisva, nesvarbu man per kaire aplenkti ar per desine, bet sviesom nemirksiu. Nebent tycia kas vaziuotu antra juosta ir lenktu fura ant 91 vaziuodamas, tada gal ir isprovokuotu mane pamirkset.
O del antros juostos, tai daznai buna, kad 1 juosta turi provezas nuo furu, kelias tiesiog geresnis tai ir vaziuoji 2, aisku greiti pasirenkti ~130, kad nesimaisytum kitiems.
PS: kai aplenki zmogu pro desine jis daznai supranta, kad arba vaziuoja per letai arba ne vietoje.
bahuriux 2017-06-26 19:46
Nedažnai bet per dieną po 1-2 psichinį ligonį sutinku Klaipėdos gatvėse, statistinis psichinis ligonis vairuoja juodą didelį brangų parketinį, nemoka eismo taisyklių nes teises nesenai dar nusipirkęs ir kaip jau minėjo kažkas parkuojasi kaip ir priklauso invalidų vietose.
O jei rimčiau ar policija reaguotu į neredaguotą video įrašą ir imtusi kažkokių priemonių tiem debilam tramdyti? Kartais vienas toks protiškai "neįgalus" sugeba per 1-2 minutes pažeisti 5-10 eismo taisyklių ir sukelti kaip minimum 2 avarines situacijas, greičio viršijimą ~50% nuo leistino čia net jau nelaikau rimtu pažeidimu, ne tas būna baisiausia iš jų pusės.
immortallt 2017-06-26 20:23
Xdmin, sveikinu, sėkmingai pažeidi KET jei lenki per pirmą juostą.
Asmeniškai, mirksiu tik labai išimtinais atvejais, kai pvz važiuoja net lėčiau nei fūra, ar tokiu pat greičiu kaip fūra ir realiai užblokavęs kelią. Pasitaiko tokių fruktų, kurie važiuoja 2km ir nesugeba aplenkti fūrų, tada jau ne tik ilgas naudoji, bet ir pradedi pypinti, nes iš tokių idiotų teisės turi būti atimtos. Tokie žmonės mato tik save.
Dažniausiai autostrada važiuoju 120, tiek žiemą (su geresne mašina laisvai spustelti Lietuvoje ir 150 galiu, autobanuose važiuoti ir 180-200 problemos neturiu, bet greitį renkuosi pagal mašiną ir kelią), tiek vasarą ir laikausi visad pirmos juostos. Jei reikia, spusteliu, kad praleisti greičiau važiuojančius, bet nevažiuoju fūros greičiu ir neblokuoju kelią kitiem. Turėkit pagarbos kitiems eismo dalyviams.
bahuriux, jei rašysi pareiškimą, nurodydamas asmens kodą, adresą ir telefoną, tada reaguos. Tik visą informaciją perduos pažeidėjui. Jei nebijai, kad toks debilas tau po to sudegins mašiną ar šiaip naktimis pasišlaistys aplinkui - galima pranešinėti.
Evil Goku 2017-06-26 21:19
FtBall 2017-06-27 00:19
Gal kiek per stipriai išsireiškiau. Iš tiesų, tai ~90% vairuotojų iškart pasitraukia. Visgi, posūkių lemputės ganėtinai ryškios, t.y. važiuoju pirma juosta, rodau posūkį į kairę, tai beveik visi pamato ir iškart grįžta į pirmą juostą. Deja, lieka tie 10%..
Laikausi tos nuomonės, jog geriau šiek tiek gazo paspausti vien dėl to, kad nepriversti greičiau ar lėčiau(!) važiuojančių stabdyti.
Dėl tų "lėčiau", tai ganėtinai įprasta situacija - važiuoja 1 juosta 110km/h, priekyje fūra - 90km/h. Antra juosta - 130km/h. Jei ir laikysies 130km/h, tai pirmąja juosta važiuojantis vairuotojas nebeturės kaip aplenkti fūros. Taigi, kad jis nestabdytų - nematau problemos laikinai pagreitėti iki 150km/h.
Arthuras 2017-06-27 00:24
Esminė problema - nusižengimas KET. Ir čia daugiau nėra apie ką diskutuot.
Xdmin 2017-06-27 08:49
Esmine problema - KET netobulas, todel ir nesilaikoma jo visur ir visada, jis toks labiau rekomendacinio pobudzio.
Xdmin 2017-06-27 08:52
Lenkimas snekamojoje kalboje, pagal KET tai persirikiavimas
immortallt 2017-06-27 09:16
Xdmin, nemėgstu semantikos, visada buvau už esmę. Kad ir kaip būtų, "apvažiuoti" per pirmą juostą visada yra pavojingiau, nes toks pridurkas bet kada gali persirikiuoti į pirmą juostą.
Ir šiaip KET yra tobulas. Jei jo visi laikytųsi 100%, jokių avarijų niekada nebūtų. NIEKADA. Netobulas yra žmogus, kuris nesugeba laikytis KET.
Arthuras, taip, padaro pažeidimą tam, kad kitiems netrukdytų. Tai nesukelia nei pavojaus kitiems, nei problemų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvoje skelbiama greičio matuoklių evoliucija: pradedamas eksperimentas, apie kurį pravartu žinoti ir automobilių vairuotojams