Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Xdmin 2017-06-27 09:25
Lenkimas pats is saves yra pavojingas dalykas man ne karta taip pat uzkiso kai lenkiau per antra juosta, jei ne ABS buciau iciuozes i kita masina, per pirma is mano patirties kol kas saugiau
FtBall 2017-06-27 09:47
Trukdymas(t.y. važiavimas mažesniu, nei srauto greitis, trukdymas aplenkti/apvažiuoti) - taip pat yra KET pažeidimas.
Beje, automobiliai tobulėja, o leistini greičiai - nedidėja.
Taip pat saugus greitis priklauso ir nuo automobilio dydžio, kėbulo tipo. Kartais tenka pamatyt, kaip koks VW Polo 2000 metų važiuoja leistinu 130km/h. Ko gero, su nauju pusiau sportiniu sedanu saugiau važiuot 250km/h.
Tai gal ponas be šviesų važiuojat?
Xdmin 2017-06-27 10:09
Visada ijungtos. Ir masina ne sidabrine. Tiesiog yra zmoniu, greiciausiai naujokai, kurie ziuri tik tiesiai, veidrodeli naudoja tik parkuojantis.
Arthuras 2017-06-27 10:17
Ar sukeliamas pavojus priklauso nuo konkrečios situacijos.
Ar_as? 2017-06-27 10:24
Tikslas yra paprastas:
Lenkiant/apvažiuojant per dešinę, toks antraeilininkas gali ūmai nubusti ir staiga grįžti į dešinę juostą, net napažiūrėjęs, kad tu ja apsilenkinėji. Asmeninė patirtis, vos nesibaigusi baisia nelaime.
Žmogus elementariai neprognozuoja, kad kažkas jam bus iš dešinės. Gaunasi panaši situacija, kaip ir su lenkikais per greitėjimo/lėtėjimo juostas (šitus vietoje šaudyt turbūt reikėtų..).
aurimokas 2017-06-27 10:29
Tamsta smarkiai klysti Ne visi radarai padeda isvengiti avariju. Yra tokiu kurie jas kaip tik sukelia. Vakariniame Kauno aplinkelyje vaziuojant nuo Vilniaus link MEGA PLC stovi radaras, greitis 80 km/h. Dauguma vaziuoja ~100 km/h, dar zinoma veikia ir nuokalne. Ir kai pamato zenkla kad radaras, kerta per stabdzius, uz to kvailio kiti irgi kerta per stabdzius, susidaro grandinine reakcija, ko pasekoje turim 3-5 automobiliu sumustini 2 juostoj ir 5km ilgio kamsti, kuomet 1km atkarpa tenka vaziuot valanda laiko
Sebastianas 2017-06-27 10:59
Na, čia jau mano nuomone pačių žmonių sąmoningumo stoka, jeigu greitis yra viršijamas 20 km/h, o kertama per stabdžius tik pamačius radarą.
Arthuras 2017-06-27 11:00
Šaudyt matyt reikėtų tuos, kuriems veidrodėliai - tik dėl grožio.
immortallt 2017-06-27 11:02
Kad prie Megos avarijos gerokai už fotiko dažniausiai. Jau prie įvažiavimo į Megą. Bent mano tokia patirtis.
Pats greičio viršijimas nebūna avarijos priežastis. Problema kitų eismo taisyklių pažeidinėjimas, ar noras išlaikyti greitį jo nenusimetant aplenkti greičiau, pradedant pavojingai manevruoti, ar kai koks lodorius nesugeba naudotis veidrodėliais. Ir ne visada saugus greitis=leistinas greitis.
kernel_panikuoja 2017-06-27 11:15
Lygiai taip pat neapsiziurejes gali is pirmos listi i antra. Ilgu sviesu ijungimas ir lipimas prie subines tik be reikalo atkreipia demesi, o ivertinus lietuviu charakteri, taip pat provokuoja nereikalingas emocines reakcijas. Toks veiksmas sukelia daugiau potencialaus pavojaus, nei kazka "moraliai pamoko vaziuot teisingai".
Net nekalbu apie tai, kad tai yra formalus taisykliu pazeidimas.
immortallt 2017-06-27 13:11
kernel, nesilaikymas dešinės juostos jau yra pažeidimas. Jei to pažeidimo nebūtų, nebūtų ir toliau einančių pažeidimų. Kitaip sakant, antraeilininkai, ir Vilniaus aplinkelyje trečiaeilininkai, provokuoja kitus nesilaikyti KET. Jei visi laikytųsi KET, problemos nebūtų.
kernel_panikuoja 2017-06-27 13:31
Rasiau konkreciai apie ilgas sviesas kai pirma juosta laisva. Nematau logikos daryti dar viena pazeidima, jei kazkas padare kita ir tiek Ypac, kai tai neduoda jokios praktines naudos: gaisti laika, kad kazka "pamokytum, priverstum susiprast" kazkokiu veiksmu, kuris galimai net mazina eismo sauguma.
Aisku tai nera tokio lygio nesamone, kaip tycinis staigus stabdymas. Sio veiksmo autorius as vienareiksmiskai siusciau tikrintis galva.
immortallt 2017-06-27 14:41
Jei ilgas švieas prilygini važiavimui antra juosta, tai tikrai keista Dėl ilgų šviesų mirktelėjimo dar niekas nežuvo ir avarijos nebuvo. Tai veikia kaip informavimo/komunikavimo priemonė.
Xdmin 2017-06-27 14:51
Kuri pas mus uzdrausta ir uz ja teisiskai baudziama, praktiskai turbut nebuvo tokio varianto dar
Ar_as? 2017-06-27 15:02
Įtariu ginčijatės, kad ginčytis. Negi taip sunku suprasti, kad įprastai lenkimui skirta yra kairė juosta ir todėl persirikiuojant autostradoje į dešinę niekas nesitiki (plius ir matomumas ribotesnis) ten rasti "lenkiančio". todėl nelaimės tikimybė yra žymiai didesnė?
Tokius antros eilės gyventojus dažnai pasiveja keli automobiliai vienu metu, vienas lenkia per kairę, tada kitas pažibina iš paskos ir būna faršo... kliūtis apvažiuojama iš dešinės, tai elementari taisyklė sugalvota (ok, rekomenduojama, o kam gyvybė brangi, privaloma) ne šiaip sau.
O pati paprasčiausia taisyklė, tai nesvarbu, ar esi teisus, ar ne, normaliam žmogui svarbu, kad būtų gyvas jis ir aplinkiniai. Galioja ir kelyje, ir versle ir darbe, tenka matyti tiek apdaužytų teisuolių keliuose, tiek ir ekonominių lavonų-teisuolių teismuose...
kernel_panikuoja 2017-06-27 16:14
As nesiginciju del nieko Toks veiksmas objektyviai yra nesamone, nes tai yra tycinis KET pazeidimas, net neturintis praktines naudos. End of story.
Visokie "vartymai" apie menamas rizikas, apie pasiteisinimus del kitu pazeideju, ir apie visokias kitokias tikru vyru, nerasytu taisykliu specialistu, kurie vaziuodami tiesiai per sukanti pagrindini rodo posuki, argumentacijos man nelabai idomu.
Jeigu antra juosta kazkas vaziuoja per letai, kai pirma juosta laisva, ir jusu sprendimas yra tam kazkam vilktis is paskos su ilgom sviesom tol, kol jis persirikiuos (arba ne), vietoje to, kad paciam persirikiuot i pirma ir ji apvaziuot - jusu asmeninis reikalas.
Emocijomis gristi nelogiski sprendimai nera kazkas naujo lietuvos keliuose
sub 2017-06-27 16:18
Nenurašyčiau visko ant antraeilininkų. Vienas dalykas mieste, net negali būti kalbos ar pykčio ant antraeilininkų, nes bet kuriam kada gali prireikti pasukti į kairę, tad visi dažniausiai persirikiuoja iš anksto. Autostradose/automagistralėse - lėti antraeilininkai problema, tokius turėtų baust. Šiaip žmonės išvis nesupranta kai kurie, kad aplenkus kliūtį pirmoje juostoje yra būtina persirikiuoti į pirmą juostą, o ne vilktis antra. Kiek esu susidūręs, tai geriau nesinervuoti, pakentėti ir jeigu reikia apleknti antraeilininką pirma juostą. Jei už tai baistų, už lenkimą pirma juosta, tai ir paaiškinčiau, kad antroje eilėje važiuojantis automobilis man nepaliko njokios kitos išeities, tik pažeisti KET lenkiant pirma juosta. Bent jau šaunu, kad čia diskutuojantys žino, kad antra eilė skirta lenkimui.
kernel_panikuoja 2017-06-27 16:31
sub, toks veiksmas nera lenkimas. Tai yra leistinas (bet nerekomenduojamas) apvaziavimas pirma juosta. Tai nera pazeidimas.
immortallt 2017-06-27 16:38
"tikras vyras" atėjo ir pareiškė, kad velniop tas KET ir reikia kelti jovalą! Nu tiesiog šaunuolis! Va dėl tokių "tikrų vyrų" ir žūva pas mus tiek daug keliuose, nes nesilaiko KET ir net sako, a velniop laikytis. Pasižiūrėkit kaip Vokietijos autobanuose tvarka sukasi ir niekam nekyla mintis, kad reikia trečia juosta vilktis.
O dėl antraeilininkų, pasižiūrėkit Vilniaus aplinkelį. Trys juostos, gali būti net pirma ir antra tuščios, posūkių į kairę nėra, bet vis tiek velkasi trečia juosta, kaip minimum antra. Pirma dažniausiai tuščia. Sugriežtini bausmes už nesilaikymą pirmos juostos, atsistoji tokiuose aplinkeliuose, ir skalpuoji visus. Už pakartotinį surenki teises 3 mėnesiams, pamąstymui. Sumažėtų stipriai ir avarijų.
kernel_panikuoja 2017-06-27 16:46
immortallt, kazka ne taip interpretavai Niekur nesakiau, kad velniop KET. Siaip labiau priesingai, tu sakei, kad pazeisti KET del to, kad kazkas "isprovokavo" yra kaip ir OK.
As net nerasiau apie pati judejima juostomis. Rasiau tik apie ta sprendima, su ijungtom ilgom vilktis paskui kazka, kol anas "susipras" kai pirma juosta laisva. Kas visais aspektais yra nesamone ir tiek.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvoje skelbiama greičio matuoklių evoliucija: pradedamas eksperimentas, apie kurį pravartu žinoti ir automobilių vairuotojams