Su dyzeliniu automobiliu neleidžiama įvažiuoti į miesto centrą? Ne bėda - „Volkswagen“ tokiems nelaimėliams sugalvojo naują „vokiškos garantijos“ programą ()
Siekdama sustabdyti dyzelinių automobilių pardavimų mažėjimą, „Volkswagen“ kompanija sumąstė naują strategiją. Kompanija klientams pasiūlys galimybę pakeisti įsigytą dyzelinį automobilį į tokį, kuris atitiks griežtėjančius dyzelinių automobilių apribojimus ir draudimus.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kitaip tariant, jei iki 2018 metų pabaigos kas nors įsigys naują arba 1-erių metų senumo dyzelinį „Volkswagen“ automobilį ir jis pateks į griežtėjančių aplinkosauginių apribojimų rėmus, dėl ko bus sunkiau arba išvis neįmanoma iš namų nuvažiuoti iki darbo, „Volkswagen“ šį automobilį pakeis į tokį, kuris atitiks taikomus apribojimus.
Ši nauja „vokiškos garantijos“ programa, kaip pranešama, yra nemokama ir, atrodo, kad tai bus pati paprasčiausia priemonė palaikyti dyzelinių automobilių pardavimus, nepaisant galimų draudimų miestui ir regionui. Pažymėtina, kad ši garantija galioja tik 3 metus nuo pirkimo datos ir kol kas tik Vokietijoje.
Pranešime spaudai pateikiama išsami informacija: „nukentėjęs klientas gaus pasiūlymą iš vietinės „Volkswagen“ atstovybės apie galimybę iš jo išpirkti originalų automobilio modelį už esamą rinkos vertę. Ją nustatys nepriklausoma institucija „Deutche Automobil Treuhand“. Klientas turės galimybę šį automobilį iškeisti vietinėje „Volkswagen“ atstovybėje į naujesnę transporto priemonę ar senesnę, kuriai nėra taikomi kažkokie važiavimo apribojimai. Pirkėjo dalyvavimas „Volkswagen“ siūlomoje „vokiškos garantijos“ programoje užtikrins maksimalų kainos ir kokybės santykį, bei nepriklausomybę nuo atsiradusių apribojimų.“
Ar tai skamba, kaip geras pasiūlymas? Tik iš dalies.
Neabejotinai, „Volkswagen“ kompanija su tokiu „vokiškos garantijos“ pasiūlymu tikisi pritraukti daugiau klientų ir taip paskatinti dyzelinių automobilių pardavimus. Tačiau šio pasiūlymo sąlygos neatrodo jau tokios puikius. Tikslingesnis variantas būtų tiesioginis dyzelinio automobilio pakeitimas į ne dyzelinį automobilį, kuriam neiškiltų kažkokių galimų apribojimų ir draudimų grėsmė.
Pranešime spaudai taip pat buvo įtauktas ir gana dviprasmiškas teiginys: „Volkswagen“ kompanija yra įsitikinusi, kad dyzelinas ir toliau daro svarbų indėlį kovojant su klimato kaita; bendrovė mano, kad švarūs ir efektyvūs dyzeliniai varikliai su moderniausiomis išmetamųjų dujų valymo sistemomis yra esminiai dalykai, siekiant patenkinti reikliausius išmetamų CO2 dujų emisijų kiekių tikslus.“
Skamba gražiai, tačiau vien žodžių neužteks. Nors „Volkswagen“ kompaniją tikrai reikia pagirti už nuoseklumą ir dyzelinių automobilių propogavimą, bet reikės daugiau nei vien „vokiškos garantijos“ programos. Kaip bebūtų, daugelyje šalių dyzeliniai automobiliai susiduria su itin dideliais iššūkiais ir vis didesniais apribojimais bei reikalavimais. Tad ir „Volkswagen“ kompanijai teks įdėti daug pastangų, jei jie nori rinkoje išlaikyti dyzelinius automobilius.