Kodėl naujasis BMW iX3 – tikra revoliucija elektromobilių rinkoje (Video)  ()

Tarptautinėje Pekino automobilių parodoje pristatytas naujasis BMW iX3. Kaip sako bavarai, tai SAV (sports activity vehicle), o visas likęs pasaulis juos vadina SUV (sports utility vehicle). Tačiau kad ir kaip bebūtų, tai yra pirmasis šio gamintojo elektra varomas kompaktinis krosoveris. Ir jis turėtų neblogai sudrebinti visą elektromobilių rinką. Tiesa, kol kas pristatyta tik koncepcija, tačiau net neabejojama, kad jau greitai ji virs serijinės gamybos automobiliu.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Koks šiandien yra elektromobilis? Tiksliau, daugelis jų? Greiti bėgėjantis iki 100 km/val., tačiau mažai nuvažiuojantys viena įkrova ir todėl nelabai praktiški. Bei nedideli, labiau tinkami miestui, o ne kelionėms už jo.

Arba labai brangūs, turintys dideles baterijas ir galintys nuvežti toli – kaip „Tesla“ ar „Jaguar“. O dabar prie jų prisijungia ir BMW. Tačiau bavarų kūrinys yra mažesnis krosoveris nei „Tesla Model X“ ar „Jaguar I-Pace“, tad turėtų ir kainuoti mažiau – tikrai ne 100 tūkstančių. Ir būti prieinamas kur kas didesnei pirkėjų masei.

Elektromobilis nereiškia, kad reikia atsisakyti esminių įmonės vertybių – tai BMW jau įrodė su i3, kuris yra mažytis miesto vijurkas ir atrodo nelabai patraukliai, tačiau iki 100 km/val. bėgėjasi per maždaug 7 sekundes. O tai rezultatas, kuriuo būtų patenkinti 99 procentų automobilių vairuotojai. Tad ir kurdami iX3 bavarai pasistengė nepamiršti „fun to drive“ kriterijaus.

iX3 montuojamas elektrinis variklis, kuris pasiekia 270 AG – tai daugiau nei „BMW X3 xDrive30i“ ar „xDrive30d“. Daugiau „arklių“ turi tik X3 M40i – galingiausias gamos modelis. Kiti parametrai dar neatskleidžiami.

Kita gera naujiena – net 70 kWh talpos baterija. Ji, remiantis naująja realaus važiavimo WLTP (Worldwide Harmonised Light-Vehicle Test Procedure) testavimo metodika, leis BMW iX3 įveikti apie 400 kilometrų viena įkrova. O tai Lietuvoje – jau pakankamas atstumas. Galų gale, šis elektromobilis galės būti kraunamas net 150 kW galia – tai leis tokią talpią bateriją papildyti vos per 30 minučių. Tiesa, toks greitas įkrovimas Lietuvoje kol kas neįmanomas ir vargu ar tokiu artimiausiais metais taps.

Teigiama, kad BMW serijinę naujojo iX3 gamybą pradės dar šiemet kartu su „Brilliance Automotive“ Kinijos mieste Šenjange. Kinijoje pagamintas BMW? Taip, tačiau jis bus skirtas tik vietos rinkai ir į Europą nekeliaus. Bent jau kol kas. Nors BMW apie tai dar nekalba, būtų didelė staigmena, jeigu elektrinis krosoveris liktų tik Kinijos rinkai – Europa, galima neabejoti, šį naujojo segmento pionierių graibstytų tarsi karštas bandeles.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Autogidas.lt
Autogidas.lt
(9)
(1)
(8)

Komentarai ()