Pirmas „Volvo“ blynas neprisvilo: šluoja vieną apdovanojimą po kito ir jau tapo Europos metų automobiliu 2018  ()

2017-ųjų pabaigoje švedai „Volvo“ pristatė pirmąjį savo žingsnį į kompaktinių krosoverių segmentą – XC40. Praėjus vos keliems mėnesiams, automobilis gavo įspūdingą apdovanojimą – tapo Europos metų automobiliu 2018.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Europos metų automobilio rinkimų komisijoje dirba 60 žurnalistų iš 23 senojo žemyno valstybių leidinių. Kiekvienų metų geriausias paskelbiamas tradiciškai Ženevos automobilių parodos išvakarėse.

Naujasis XC40 finale gavo 325 balsus ir aplenkė „SEAT Ibiza“ (242) ir BMW 5 (226). Kiti septintuko dalyviai „Alfa Romeo Stelvio“, „Audi A8“, „Citroen C3 Aircross“ ir „Kia Stinger“ atsiliko labiau.

„Volvo“ pastaraisiais metais šluoja vieną apdovanojimą po kito. Markės atnaujinimą žymintis XC90 tapo įvairių konkursų nugalėtoju, tarp jų – ir „Lietuvos tautos automobiliu 2016“. Vėliau panašia stilistika buvo atnaujinti S90 ir V90, pernai – XC60, o galiausiai pasirodė XC40. Kuris, panašu, visoje Europoje bus perkamas kaip šilti kruasanai Prancūzijoje. Visai neseniai gerbėjams buvo parodyti ir atnaujintas „Volvo V60“, S60 bei „Polestar One“.

„Tai pirmas kartas, kai „Volvo“ laimi šį prestižinį apdovanojimą. Tai didelis pripažinimas kiekvienam šioje įmonėje daug metų dirbančiam žmogui ir tuo pačiu dar viena priežastis klientams pažiūrėti į XC40 pusę“, – apdovanojimą komentavo „Volvo“ automobilių gamintojo prezidentas ir generalinis direktorius Hakanas Samuelssonas.

XC40 yra pirmasis „Volvo“ modelis, sukurtas ant naujosios modulinės CMA platformos. Ant jos bus kuriami „Volvo“ savininkės „Geely“ automobiliai bei visi 40-osios serijos „Volvo“ modeliai. Žadama, kad ant tos pačios platformos bus įkurdintas ir visiškai elektrinis automobilis.

Pergalė prestižiniuose rinkimuose – ne vienintelė „Volvo“ žinia iš Ženevos. Švedai pristatė „Polestar One“ modelį, varomą 2,0 l benzininio „Drive-E“ ir dviejų elektrinių variklių. Bendra jų galia – 600 AG ir 1 000 Nm.

Teigiama, kad keturiais ratais varomas automobilis vien elektra galės įveikti 150 km.

Per metus pro gamyklos Kinijoje vartus turėtų išriedėti 500 „Polestar One“ automobilių, kurie kainuos 130-150 tūkst. eurų. Tačiau „Volvo“ siūlys ir automobilio nuomą – už mėnesinį mokestį, tarsi mobilaus ryšio abonementą, bus galima naudotis „Polestar One“ automobiliu ir nesirūpinti dėl jo draudimo, aptarnavimo kaštų ir nuvertėjimo. Tai tarsi veiklos nuoma, tik prieinama fiziniam asmeniui. Koks būtų tas mėnesinis mokestis, dar neatskleidžiama.

„Polestar One“ yra sukurtas ant „Volvo“ SPA platformos, naudojamos 90 serijos modeliams. Tačiau „Volvo“ atstovai teigia, kad maždaug pusė „Polestar“ detalių yra unikalios – pavyzdžiui, išorės detalės pagamintos iš anglies pluošto, o pakabos detales specialiai šiam modeliui gamino „Ohlins“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Autogidas.lt
Autogidas.lt
(8)
(3)
(5)

Komentarai ()