Dyzelis tikrai pasmerktas? „Planuojame iki 2021 metų atsisakyti dyzelinių variklių visuose keleiviniuose automobiliuose“ ()
Automobilių koncernas „Fiat Chrysler“, kuriam priklauso tokie prekės ženklai kaip „Jeep“ ir „Maserati“, planuoja iki 2021 metų laipsniškai nutraukti dyzeliniais varikliais varomų lengvųjų automobilių gamybą, pareiškė įmonės generalinis direktorius Sergio Marchionne.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione planuojame iki 2021 metų atsisakyti dyzelinių variklių visuose keleiviniuose automobiliuose, – susitikime su investuotojais ir analitikais sakė S. Marchionne. – Nepaisant to, mes toliau siūlysime dyzelinių automobilių technologijas visų prekės ženklų lengvuosiuose komerciniuose automobiliuose.“
„Jeep“ prekės ženklo generalinis direktorius Michaelas Manley ir „Maserati“ vadovas Timothy Kunikis pažymėjo, kad jų vadovaujami padaliniai laipsniškai atsisakys dyzelinių variklių ir juos pakeis elektra varomomis alternatyvomis.
Tarptautinės energetikos agentūros (TEA) duomenimis, elektromobilių pardavimai visame pasaulyje 2017-aisiais pakilo 54 proc. Nors šių transporto priemonių rinkos dalis šiuo metu vis dar yra gana maža, politikos pokyčiai Europos Sąjungoje (ES) ir kitur reiškia, kad perėjimas nuo dyzelinių automobilių prie elektromobilių artimiausiu metu ims gerokai spartėti.
Pavyzdžiui, hibridinių automobilių sektoriaus pionieriumi laikomas japonų koncernas „Toyota“ dyzeliniu kuru varomų automobilių modelių žada atsisakyti jau iki šių metų pabaigos. Apie panašius planus anksčiau skelbė ir „Nissan“.
„Jeep“ šiemet tikisi parduoti 1,9 mln. automobilių – kur kas daugiau nei pernai, kai pardavimai siekė 1,4 mln. vienetų.
Savo ruožtu „Maserati“ žada nuo 2017 iki 2022 metų metines gamybos apimtis padidinti dukart – iki 100 tūkst. vienetų.