„Microsoft“ sugalvojo agresyviausią strategiją, kaip naudotojus sugrąžinti prie interneto naršyklės „Edge“ - blokuos visas reklamas  (6)

Panašu, kad bendrovė „Microsoft“ vartotojų patirtį vertina labiau nei gerus santykius su žiniasklaida: operacinėms sistemos „Android“ ir „iOS“ skirtoje „Edge“ naršyklėje bus tiesiogiai įdiegtas „Adblock Plus“ įskiepis, kuris šiuo metu yra „beta“ bandymo stadijoje, rašo engadget.com.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tiesa, naršyklės „beta“ testavimas „Android“ aplinkoje šiuo metu yra uždaras, tačiau tikimasi ganėtinai greito galutinės versijos išleidimo.

„AdBlock Plus“ bus galima aktyvuoti tiesiai „Microsoft Edge“ nustatymuose – nereikės jokio papildomo priedo ar įskiepio, kad šis funkcionalumas veiktų.

Ir panašu, kad tai yra pati agresyviausia prieš reklamas nukreipta strategija tarp visų naršyklių gamintojų: „Chrome“ neturi reklamų blokavimo funkcijos, kuri negailestingai blokuotų visas reklamas (bet ši naršyklė blokuoja pačias įkyriausias reklamas).

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(20)
(14)
(6)

Komentarai (6)