Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2018-09-28 16:01
100kwh celiu kruva dar nera akumuliatorius. model3 akumuliatorius isvis gryna lievatura. modelS bent jau naudojo 18 identisku bloku. nors kontroleriai irgi identiski tiko. rimciau sugedus keiti viena nedideli bloka ar viena kontroleri. tik 2 skirtingos detales gana mazos vertes. nors ardyt ten jau padaryta hemarojiskai...
o i model3 deda 4 didelius blokus is kuriu du vienokie ir kiti du kitokie. vadinas gedimo atveju turesi pirkt maziausiai 4 rusiu skirtingus elementus (2 blokai ir 2 kontroleriai) ir dar ju kiekvieno kaina bus kaip kazkur 4 vienetu kaina is modelS vienu zodziu Tesla su model3 specialiai dirbtinai brangina remonto galimybes!
galetu - tai manau ir visus ratus skirtingo diametro uzdetu su skirtingu kiekiu uzsukimo varztu...
grynai parazitavimo strategija... neilgai manau temps su tokia imones politika.
-------------------
dar nesuprantu kur cia zavesys investuotojams? jiem gi rupi pelnas. kiek gaus pelno pardave produkcija. o ne kaip sugeba daug prigamint produkcijos i minusa
daynewss 2018-09-28 20:02
O gali būti taip, kad klysti? Na, bent vieną kartą gyvenime?
AAA000 2018-09-28 20:21
gali; kai nurodysi priezastis kur klystu
teslos bateriju celes yra trumpalaikis sudelis (del to salyginai smarkiai kaista). kiti gamintojai naudoja siektiek kitokius licio celiu tipus, ilgaamziskesnius. variklis suprojektuotas combloke su inverteriu... o be viso sito dar ir akumuliatoriu architektura patyre "patobulinima" butent i ta puse - kur aprasiau komentare. du kartus daryt specialiai pries vartotojus nukreiptus zingsnius skirtingose vietose gal dar galima laikyt projektavimo klaida ar kazkokiu neisbaigtumu. bet treciakart modifikuot, jau specialiai i zalinga puse - cia jau nebeatsitiktinumas... cia tendencija.
iPienius 2018-09-28 20:52
tikriausiai esi vienas tu, kurie galvoja, kad tesla naudoja telefono baterijas, kurios suprojektuotos ypac dideliai talpai kiek imanoma esant mazesniems baterijos matmemins, kad tokiam daiktui, kaip telefonas butu galima suteikti, kuo ilgesni naudijimo laika, ir trumpam naudojimo laikui (~2 metams, nes paprastai zmones po tiek laiko keicia telefona, todel nera jokio tikslo kurti bateriju ilgesniam nauodjimui). nurodyk saltini, kur parasyta, kad teslos baterijos yra trumpalaikes. cia pavyzdziui https://electrek.co/2018/04/14/tesla-ba ... tion-data/ surinkta tesla turinciu zmoniu duomenys, kurios nurodytas baterijos nusidevejimas pagal nuovaziuota atstuma. pagal duomenis matosi tendencija, kad baterjos talpa sumazeja 10% po 300000 km. yra tik vos keli automobiliai, kuriuose baterija labiau nusidevejusi. cia yra ir nissan leaf palyginimui ir matosi, kad nissano baterijos yra zymiai prastesnes.
net jeigu tarkim po 200k km baterija nusidevei 50% ir maksimalus nuvaziuojams atstumas sumazeja iki 175 km (m3 su maziausia baterija) tikrai nemanau, kad reiks keisti baterija. per diena i darba ir atgal tikrai ne kiekvienas nuvaziuoja. o blogiausiu atveju galima bandyti darbe pasikrauti.
stipriai nusisneki, kad baterijos niekam tikusios, kai visur raso, kad jos yra pazangiausios rinkoje. kazka bandai aiskint, bet neturi jokio pagrindimo, o tik savo subjektyvia nuomone. kaip eilinis trolis.
AAA000 2018-09-28 22:08
pasidomek pirma paciom baterijom, kas ten per technologija. ten nuejo medziagu taupymo saskaita ir ju eksplotacinio intensyvinimo keliu. o tu cia kazka kliedi apie ilgaamziskuma ideda su rezervu, uzmaskuoja programiskai ir paskui tau kompe rodo kazkokias nesamones, neturincias realybes su realiu kwh kiekiu ir realiu nusidevejimu
leafe ten puikiai viskas remontuojasi ir keiciasi. jis net su sudinu dizainu ir be autopiloto puikiai parsiduoda ir generuoja pelna. tau tai nieko nesako?
AAA000 2018-09-28 22:35
leafo celes:
https://www.youtube.com/watch?v=Jz37WycW-7E
ir aplamai, leafas vos ne 3 kart pigesnis uz model3 o genda akumai "beveik kaip teslos" ane neatsibodo dar trolint? nes as kazkaip isivaiduoju, kad uz tokia kaina turetu but arba 3 kartus daugiau akumu arba akumas tris kartus ilgiau nesugest.
immortallt 2018-09-28 23:07
Su emociniais teiginiais nepasiginčysi. Kas siūlo geresnius akumuliatorius?
AAA000 2018-09-29 00:19
principe visi kiti tu man pirma parodyk kuo jie blogesni. kitaicai net licio gelezies fosfato akumu technologija turi. su gal dvigubu ciklu skaicium. kazkur skaiciau kad taksi parkai jau bando europoje ju auto. BYD ar kaip ten vadinasi kooperatyvas
minusas - sunkesni - tai dinamika auto prastesne. gal ketvirciu. bet vazinesi bent jau ne iki garantinio, o bent 10 metu.
immortallt 2018-09-29 10:02
Kuo blogesni? Pasižiūrėk tarnavimo laiką, nuvažiuojamą atstumą, galią, net kainą per kWh - visi rodikliai prastesni. Tesla neturi problemos dėl perkaitimo kraunat supercharger, net paradoksas - mažesnis nusidevėjimas. Kiti gamintojai nerekomenduoja daugiau kaip kartą per savaitę krauti greitu krovimu, kai kurie net garantiją akumui panaikina, jei krausi per dažnai.
Ne iki garantinio? Tesla akumams 8 metų garantiją suteikdavo, o pagal ŽMONIŲ pateiktus rezultatus, dauguma važinėsis su tais akumais bent 15 metų. Bet tau nesvarbu faktai, tau svarbu išlieti pyktį ir pasirodyti tipo protingesniu, bet visus tik juokini savo radikalumu, ypač dėl to, kokia bloga Tesla ir kaip nepirmauja, nes kas nors po 5-10 metų išleis lygiavertį akumą/automobilį, ką Tesla jau gamina 5 ir daugiau metų.
lizunas 2018-09-29 10:26
Bent man pats Leaf'as irgi atrodo per brangus, kai salone šalia stovintis fiat kainuoja beveik tris kart pigiau...
Antra priežastis, tai jei neturi namo ar ne naujame kvartale gyveni, su įkrovimu bėda didelė...
iPienius 2018-09-29 12:38
nissan leaf neturi aktuvaus bateriju ausinimo, koki turi tesla. tikriausiai viena ir priezasciu, kodel leaf baterijos greiciau devisi.
Xdmin 2018-09-29 12:53
Tu neprivalai keisti jos, bet pigiai irgi nevazinesi. Tu krausi visa 100% baterijos, o atgal pasiimsi tik 50%.
immortallt 2018-09-29 14:09
Xdmin, ir tai, kad keliais procentais daugiau celių yra, nei tau leidžia naudoti, kažkam šikną kaso? Ir tai pagrinde ne tam, kad devėjimąsi paslėpti, o kad neiškrautum iki dugno, ir kad nekrautum iki viršaus. Tai akumo dėvėjimąsi sumažina labai stipriai Taip, tai programiškai. Ir? Niekas kitas nepasiūlo, nes tada per brangus akumas bus. Turi įdėti papildomų celių, kurios neduos papildomo nuvažiuojamo atstumo. Kiti gamintojai to nedaro taip pat dėl to, kad ant dabartinių akumų uždėjus tokius apribojimus, jų nuvažiuojamas atstumas liks juokingas.
Nu ir neturi aušinimo kiti, galvoji nežinau? Ir ką? Tai jie pranašesni, nes neturi?
Dar kartą, koks jums skirtumas, kiek "nereali" ar "kokybiška" kiekviena detalė atskirai, jei jų visuma veikia geriausiai rinkoje?
AAA000 2018-09-29 16:09
teslose ausinimas del celiu specifikos. celiu sluoksniai labai sutankinti gal dvigubi-trigubai labiau nei kitu gamintoju. tas leidzia pasiekt labai dideli pavirsiaus plota. del to superchargeriu galima greiciau ikraut - nes sroves tankis didelis (bet ne talpa!). o pasalines problemos - labiau kaista. be ausinimo issproginetu tiesiog. o antras blogumas - del plonyciu sluoksneliu - nusidevi greiciau pati baterija. sita uzmaskavo programiskai.
del leafo - ten ju celes irgi tokios siektiek be logikos - sublokuota po dvi vienam korpuse - 7,2V celes su vidurio isvadu. per ta isvada jie ten mazdaug seka bukle celiu - kazkiek balansuoja. bet pilnavercio nepriklausomo balansavimo neturi. pas bmw tai panasios i leafo - bet viena atskira cele su nuosavu balansatorium. ir kiti europos gamintojai pagal leafo-bmw mazdaug modeli daro. jei gedimas - uzteks viena bloka pakeist - jei greituoju budu. o jei noresi - galesi konkrecia bloga cele ismest-pakeist. cia geriausias sprendimas vartotojui - pigiausias remontas. plius kruvos galimybiu issiplest galinguma paciam pakeiciant akumo architektura - nes unifikuotas-segmentinis principas. tas pvz labai patiks visokiems nepriklausomiems auto turbintojams. gales but didele ivairove to pacio auto. o ne tik spalvu gama
teslos akumai isvis is bendro konteksto iskrenta - ten specifiniai sprendimai. vienos nesamones. model3 ausinimas isvis pati problema dar padidinta nei brangiuose modeliuose. vienos pradines celes bus geriau ausinamos, o krastines ir galines perkaitines... nutobulino isvis i blogaja puse. remontuot isvis neimanoma - nes surinkta taip kad isardzius nebesudesi. galima keist nebent visa bloka. balansavimas irgi tik bloko segmentu. turesi pirkinet po puse masinos del poros celiu nustipimo... jei noresi paturbint - turesi viska vel is teslos pirkt. arba puse teslos ismest ir sudet universaliuskomponentus vnz slamsto kruva agregatuose sukista. jei ne autopilotas - senai jau butu uzsilenkus ta tesla...
iPienius 2018-09-29 16:59
ir vel bandai aiskint, kad sudetas slamstas, vadini techninius sprendimus nesamonemis, bet neturi jokio pagrindimo, o tik savo subjektyvia nuomone. pateik konkrecius skaicius, kur butu nurodytas tisklus agregatu nusidevejimas arba nepatikimumas. nors teslos bateriju ausinimas ir sudetingas, bet bateriju siluma panaudoja salono sildymui, todel ziema nereikia tiek daug papildomos energijos ir taip stipriai nesumazeja nuvaziuojamas atstumas. jeigu teigi, kad krastines celes perkaitines, tai pateik man skaicius su tiksliom bateriju temperaturom krastuose ir viduryje. taip pat kokia maksimali suprojektuota temperatura. netikiu, kad teslos inzinieriai projektuodami ausinimo sistema nebus apie pagalvoja, kad gali perkaitineti, todel as labiau linkes patiketi jais, o ne kazkokiu interneto troliu, kuris galbut net neturi inzinerinio issilavinimo.
kitas dalykas, kad jei tu nesugebesi remontuot, tai nereiskia, kad kiti irgi.
immortallt 2018-09-29 19:36
Jis nesupranta, kaip rekuperatorius veikia, koks dar inžinerinis išsilavinimas.
Xdmin 2018-09-29 19:44
Jei butum paziurejes video, kuriame ardo Tesla baterija, sito sakinio nebutum parases.
Pataisyt imanoma, bet pigiau bus nusipirkti kita celiu bloka. Taisyti apsimokes tik tokiu atveju, jei nebus is kur pirkti.
S.J 2018-09-29 21:25
Nežinau kaip jūs, bet bent jau tai ką siųlo Tesla su Model 3, už tą kainą, niekas iš kitų auto gamintojų negali pasiūlyti. Realiai Nissan Leafb būtų konkurentas, bet kai pažiūrėjau į tai kas siūloma iš Nissan Leaf 2 kartos, už tokią kainą, realiai nekažinkas. Galima diskutuotį dėl detalių, bet kiek % vartotojų realiai į tai kreipia dėmesį. Jei elektriniai auto būtų lygiagrečiai evoliucionave su vidaus deimo varikliais tai jau prieš 50 metų vidaus degimo varikliai būtų numire.
Galima diskutuoti dėl smulkmenų, bet laike tai neturi jokios prasmės, nes tai kas aktuolu buvo šiandieną, ryt tai jau bus praeitis.
Leiskit paklausti dėl baterijų skirtų auto, ar kas geriau gali pasiųlyti nei Tesla? Dėl kelių watų ar kelių laipsnių nepradėsiu smulkintis, bet pažvelkime į bendrą paveikslą ir apibendrinkime tai kas yra.
daynewss 2018-09-30 00:29
To, kur viską žino, komentarai maždaug tokie: kai bus, tai turėsi daryti tą, aną, bus taip, o ne kitaip, ges tas ir anas. O topas žodis "parsiduoda".
- 2018-09-30 08:35
Ne, nu kur baterijos, ten ir , why???
Dabar gi dėl taisymo sunkumo - o kiek iš jūsų esate keitę celes pavyzdžiui, nešiojamo kompiuterio akumuliatoriui? A? A????
Antra - verkiat čia, kad atseit, Tesla meluoja, programiškai celes junginėja, etc ... Turit juodą dėžę, kainuojančią 5000, ir ant jos užrašyta 10 kWh, ir gamintojas garantuoja 5% talpos praradimą per 5-kis metus. Klausimas - koks jums skirtumas, kaip gamintojas užtikrina, kad talpa nepakistų daugiau nei 5 procentais???
AAA000 aiškina, kad „vajėj, papildomas celes junginėja , bla bla bla“ - na eik, sujunk tu tas celes taip, kad nebūtų atsargos, ir taip, kad per 5kis metus nuo nuolatinio naudojimo talpa nesumažėtų daugiau, nei 5 procentais! Aš tave Teslos generaliniu padarysiu, iškart! (jei sujungs celes, aš rasiu būdų ir savo pažadą įvykdyt, honestly)
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Investuotojus tiesiog sužavėjo apsilankymas „Tesla Gigafactory“: štai ką jie pasakojo vėliau ir kodėl „Tesla“ tikrai gali padaryti tai, ko dar niekam nėra pavykę visame pasaulyje - 100 dolerių už kWh