Investuotojus tiesiog sužavėjo apsilankymas „Tesla Gigafactory“: štai ką jie pasakojo vėliau ir kodėl „Tesla“ tikrai gali padaryti tai, ko dar niekam nėra pavykę visame pasaulyje - 100 dolerių už kWh

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Finalfour 2018-09-30 15:02
Kiekvienoj temoj savas kliedintis trolis. Apie rusija temose vieni reiskiasi, apie baterijas - AAA000 ateina briedo pasneket. Nauda tik tokia, kad protingi zmones bandydami tam tustukui ka nors irodyti, pateikia idomios info savo postuse.
immortallt 2018-09-30 22:20
Problema, kai suprantantiems pritrūksta kantrybės, ar jų mažiau, taip skleidžiama dezinformacija. Po to tiki, kad vėjo jėgainės žudo masiškai paukščius (bet pastatų langai gink die saugūs), kad 2008 pasaulinę krizę sukėlė Kubilius, nors dar 2007 pradžioje Kirkilas gavo rašą, kad reikia kaupti pinigus krizei. Kad Kubilius kaltas, kad Butkevičius ir Karabasas, nesugeba nieko padaryti. Po to tiki, kad ir pagerėjimą ekonomikos sukelia tie, kurie nė piršto nepajudina. Tiesiog protingas ir išmanantis neturi tiek laiko, jėgų ir noro, kaip užsispyręs ožys, daužantis tuos pačius vartus. Tai turbūt ir yra didžiausia šių dienų informacijos blogybė.
HardAxe 2018-10-01 10:33
O tai ką man siųlai rinktis? Ar leafo bateriją, kuri turi realius spec ir nuvažiuoja vis mažiau pasiekus 100kkm, ar teslos apgavystę su blogais specais, kurioj talpa nukris iki 95% nuriedėjus 250kkm ir vienu pakrovimu įveikiančią 2x didesnį atstumą? Blogos jos blogos, jau visi žinom. Ale, kad veikia tai neblogai, kas yra svarbiausia
iPienius 2018-10-01 10:34
o ar zinojot, kad Spacex naudoja tas pacias Teslos baterijas? nuo kitu Spacex planuoja gabenti astronautus i TKS su Crew Dragon kapsule, kuri tures buti prijungta prie stoties maziausiai 6 men, kad zmones galetu saugiai grizti atgal. tas pacias Teslos baterijas veiks ekstremalus saltis ir karstis, didele radiacija. tikrai ne kiekvienos baterijos atlaikytu tokias salygas, o menkiausia problema gali reiksti, kad mirs zmones. jeigu tos baterijos butu nepatikimos, tai tikrai niekas niekas nerizikuotu. galbut jie naudos kazkokias papildomas priemones, kad apsaugotu nuo aplinkos veiksniu, bet mazai tiketina, nes dabar naudoja pacius paprasciausius elektronikos komponentus, kuriuos galima nusipirkti eilinej elektronikos parduotuvej, kurie tikrai nera apsaugoti nuo radiacijos ar dideliu temperaturos svyravimu. tiesiog jie sita problema kitaip issprendzia. https://www.teslarati.com/tesla-battery ... n-capsule/
Xdmin 2018-10-01 11:37
Jei lyginsi tik kaina ir nuvaziuojama atstuma, pagreiti - tai Tesla laimi. Jei imsi ir tokias subjektyvias savybes, kaip prekes zenklas, patikimumas, garantinis aptarnavimas, ir apskritai - galimybe isigyti, tai Leaf susilygina su Tesla.
iPienius 2018-10-01 12:20
mes nezinom, kokiam laikui/atstumui yra paskaiciuotas rezervas. tesla duoda 10 metu garantija baterijoms, todel gali buti, kad po tiek laiko ir prasides didele degradacija. arba rezervas yra labai didelis ir uzteks 20 metu.
sub 2018-10-01 12:27
Jei tesla duoda 10 metų garantiją baterijoms, o žmonės VDV automobilius dabar maždaug kas 10 metų keičia, tai nebus problemos pasikeist baterijo baketo. Bet spėju technologijos bus pažengę labiau. iPienius daug įdomius info pateikiai šiose diskusijose, pvz. apie Spacex. Jei šitaip tęsis diskusija, jaučiu man pritrūks spragėsių. Bet jau vieni vartai AAA000, eik pasikrauk
Finalfour 2018-10-01 12:46
Jis jau pasitrauke. Nes tikras trolis trolina kol yra remeju ir klausytoju. Kai visi vieningai pasiuncia ji ant triju raidziu su jo visais vaikiskais argumentais, tada jis dingsta Jo atgimimas bus kokioje naujoje temoje
Xdmin 2018-10-01 13:40
Garantija 10 metu skamba ispudingai, bet metai svarbus kebului, kitiems komponentams - rida. O, bet, taciau nei kebului, nei tiems komponentams garantija nera 10 metu. Your Model 3 is protected by a New Vehicle Limited Warranty for 4 years or 50,000 miles (80,000 km), whichever comes first. The Battery and Drive Unit in your vehicle are covered for a period of: Vehicles with Standard Range Battery - 8 years or 100,000 miles (160,000 km), whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period. Vehicles with Long Range Battery - 8 years or 120,000 miles (192,000 km), whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period. Kiek kainuos baterijos pakeitimas kol kas niekas nezino. Nissan Leaf: The lithium-ion battery coverage period is 96 months or 100,000 miles, whichever comes first. Owners can also get new packs: 650,000 yen ($6,200 USD) for 24 kWh; 800,000 yen ($7,600 USD) for 30 kWh; and 820,000 yen ($7,800 USD) for 40 kWh. But the new program for refabricated ones will cost only 300,000 yen ($2,850 USD).
AAA000 2018-10-01 17:07
as tau nieko nesiulau rinktis. mano pozicija tokia - reikia ziuret visu vartotoju interesus. pvz jei yra vartotojas, kuris nori neaisku ko, bet realiai teiperka tik pavazineta tesla po garantinio - arba kokia tipo "dauzta" is aiksteles be garantiju, tai ka jis realiai nusipirks? va i sita klausima atsakyk sau ir galesi rinktis. jei ten reiks krapstyt iranga, keist visa akuma, softo negausi isvis, nes muskui menesines del to prasideda - tai kiek vartotojui tai kainuos? daugiau nei naujas Leafas ir su kokiom problemom susidurs? su tokiom, kad mazdaug pakrapstai tesla - o ten kaip supuve konservai kazkokie - smirda atidarius o cia troliai kliedi - kad jie matai parduos labai pelningai pavazinetas teslas - nes ten matai rodys ekranely skaiciuka 30% nusidevejimo ir gal net su Musko parasu rodys pilni turgai iki 200tukst pravaziavusiu stebuklu, o cia jau pati "dievo" firma situ fintu uzsiimineja pramoniniam lygyje...
Finalfour 2018-10-01 17:13
Pats aaa000 aisku to nejaucia, kaip ir smirdalius koks savo paties kvapo, taciau bet kuriam pasaliniam skaitytojui kontrastas tarp aaa000 komentaru lygio ir kitu diskusijos dalyviu - akivaizdus. Paskutinis komentaras tai is viso kliedesiai net ne i tema, neverta net cituot ir bandyt kazka irodyti.
AAA000 2018-10-01 19:15
tu gal Lietuvoje senokai nebegyveni, nebezinai situacijos su devetom masinom, tai tau atleistina del nezinojimo. Lietuvoje tokie troliai kaip kur man oponuoja sitam straipsnyje, tik vietiniai - priime zalos atlyginimo istatyma - kad parduodantysis automobili turi ten metus laiko ar panasiai ten uztikrint automobilio pasleptus gedimus kurie islenda eksplotaciniam begyje. tai sakykim nusiperku as is taves ar ten kokio immortal padeveta tesla su 30% akumo nusidevejimu, padroziu biski ir uzsilenkia akumas ir pagal sita istatyma jus man idesit kita veikianti teslos akuma - nes padaret man zala. o savo islaidas galesit is Musko bylinetis - juk turit garantija su skaiciukais kaip jum toks variantas? ----- pienius - taikai i Nr3 ? zinok, mane cia prigazdino, kad negaliu minusu det - nes ismes is forumo - jei nepasitaisysiu. tai suprask - as pliusiuku troliams padelioju, kas man belieka?
Finalfour 2018-10-01 19:52
joks variantas, nes apie devetas auto cia niekas nesnekejo sioje temoje. Aisku nepastebejai, nes pats susikurei temos krypti, ir pats su savimi bendrauji. Varyk toliau.
AAA000 2018-10-01 20:11
neiskreipk to ka parasiau. as parasiau apie galimas problemas, butent susijusias su akumais tiesiogiai, ir siuo atveju del "teslos super pazangiuju", pralenkusiu laika "5 metus i prieki". tokiu faktu jau buvo - kai cia nuskambejo per visa Lietuva, kad pirko tesla vien del akumu, ir ikiso teslinius akumus pripiltus smelio. uz suma, uz kuria naujas Leaf elektromobilis iseina norejo zmogelis savo teslos nesustojamumo ivaizdi palaikyt - nes jo tesla gi su negendanciai akumais turi but - visi juk aplink taip sneka ir grafikai taip rodo - bet neisejo zmogeliui apgavo
Xdmin 2018-10-01 21:19
Antrine rinka siaip puikiai parodo auto geruma. Nauji jie visi gali panasiai kainuoti, o deveti kainos daugiau maziau parodo kas yra kas. Jei automobilio remontas labai brangus, jo pardavimo verte stipriai krenta. Cia Leaf'as vel turi pranasuma. Tesla Model 3 nera blogas automobilis, bet jis tikrai nestato visu i vienus vartus, kaip bandoma parodyti.
immortallt 2018-10-01 22:37
Tesla stato kaip elektromobilis į vienus vartus. Kaip automobilis, aišku dar yra kur tobulėti. Ko norėti, kiek metų masine gamyba užsiima? O kiek kiti gamintojai? Jei viskas remiasi į tą "rezervą", kuris šiaip skirtas ne nuslėpti nusidevėjimą, o realiai sumažinti nusidevėjimą jo neiškraunant iki tuščio ir nepakraunant iki pilno bei realiai kad neperkaitintum kai spaudi iki dugno. Ir šiaip, yra akumų kur jau ir 200k+ nuvažiuoti, jų skaičiai rodo, kad nusidevėjimas net šiek tiek sulėtėja. Greitai turėtų būt nuvažiavusių ir po 500k km, kas daugumai VDV reiškia kapitalinį remontą/rytų europa/sąvartynas. Tada bus įdomiausia.
Xdmin 2018-10-01 23:06
iPienius 2018-10-02 12:37
35k modelio jie negali sau leisti gaminti, nes is jo beveik nieko neuzdirbs, todel pardavineja tik brangesnes versijas. kai prades gamint apie 10k/sav vienetu, tada bus ir pigiausias M3. kazkuriame interviu sake, kad gal kazkada gamins dar pigesni automobili (20-30k), bet cia po 5-10 metu. siandien tesla turi paskelbti Q3 rezultatus. yra sakanciu, kad gali buti pagaliau pelningas ketvirtis.
immortallt 2018-10-04 00:02
Xdmin, primink, koks leaf nuvažiuojamas atstumas? Pelningas ketvirtis - plėtrą nustos vykdyti ir bus labai pelningas. Bet nebeaugs. Čia yra per didelis vajus. Youtube pvz turbūt dar ir dabar nėra pelningas.
Xdmin 2018-10-04 10:00
240 km misriu rezimu, testuotojui pavyko pasiekti 320km dar nepasiekus 0%. https://cleantechnica.com/2018/06/16/17 ... af-review/ Taigi, Leafas nuvaziuoja tiek pat kiek pigesnioji Tesla, kurios net nusipirkti negali. Ir jei gerai suprantu, jis dar ir atpigo, iki 30k. Parduodama Tesla vaziuoja toliau ir greiciau, bet ir kainuoja 50k, tai nieko keisto kad Leafai ir toliau bus populiaresni uz Teslas, net jei jos ir nebetures gamybos problemu.