Elektromobiliai žymiai greičiau sudėvi padangas - kodėl taip yra? (3)
Elektromobiliai turi taupių ir ekologiškų automobilių įvaizdį, bet vieną dalyką jie sunaudoja greičiau nei įprasti automobiliai. „Goodyear“ pastebėjo, kad elektromobilių padangos nusidėvi apie 25 proc. sparčiau.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kodėl taip yra? Viskas labai paprasta - elektromobiliai pasižymi didesniu sukimo momentu. Todėl rugsėjo viduryje „Audi“ pristatytam naujajam elektriniam visureigiui „e-tron“ „Goodyear“ pasiūlė specialiai elektromobiliams sukurtą „Eagle F1 Asymmetric 3 SUV“ padangų modelį, kurių dydis – 265/45R21.
Padangos „Active Braking“ technologija TUV testų metu sutrumpino stabdymo kelią 1,2 metrais tiek sauso, tiek šlapio kelio sąlygomis. Visureigiams skirtose padangose įdiegta „Optimized Construction“ technologija skirta automobilio valdymui važiuojant dideliu greičiu, stabilumui posūkiuose ir sumažinti protektoriaus dėvėjimąsi.
Šios funkcijos derinamos su UHP vėsiu amortizuojamuoju sluoksniu (angl. UHP Cool Cushion Layer) – technologija, kuri pagerina valdymą sumažindama pasipriešinimą riedėjimui.
Be to, „Audi e-tron“ naudojamose padangose taikoma „Goodyear SoundComfort“ technologija, kuri turi sumažinti triukšmo lygį salone iki 4 dB. Šios padangos tinka elektromobiliams, nes padangų ir kelio triukšmas yra pagrindiniai dominuojantys garsai automobilio salone.
Praėjusią savaitę San Franciske „Audi“ oficialiai pristatė „Audi e-tron“. Belgijoje pagamintas revoliucinis „Audi“ yra pirmasis elektrinis miesto visureigis, kurį vokiečių gamintojas pristato rinkai. Naudodamas tris pagrindinius elektrinius variklius, „e-tron“ gali įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. per 4,6 sekundės. Atsižvelgiant į vairavimo stilių ir sąlygas, „e-tron“ gali nuvažiuoti iki 500 km vienu įkrovimu.