Jums spręsti, ar tai gera žinia - kitas „Nissan GT-R“ bus elektrifikuotas  ()

Apie tai, kad „Nissan“ būtų pats laikas atnaujinti savo sportinius „Z“ ir „GT-R“ modelius kalbama jau seniai. Taip pat buvo spėliojama ir dėl to, ar naujieji modeliai naudos tik vidaus degimo jėgaines, ar bus montuojami ir papildomi elektros varikliai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Panašu, kad visoms spėlionėms atėjo galas. Kaip rašo „Carscoops.com“, „Nissan“ marketingo direktorius Jean-Pierre Diernaz, kalbėdamas su „Top Gear“, pripažino, kad būsimieji sportiniai „Nissan Z“ ir „GT-R“ tikrai turės ne tik vidaus degimo, bet ir elektrinius variklius, nes tai vienas iš gamintojo strategijos planų siekiant, kad iki 2022-ųjų bent 40 proc. gamintojo modelių, kurie siūlomi Europoje, būtų elektrifikuoti.

„Aš nematau priežasties, kodėl sportiniai automobiliai ir elektrifikacija galėtų būti nesuderinami dalykai. Sportiniai automobiliai gali pasinaudoti elektros variklių teikiamais privalumais“, – sakė J.P. Diernaz. 

Tačiau kalbant apie tai, kada galima tikėtis naujųjų „Nissan Z“ ir „GT-R“ pašnekovas tikslių atsakymų pateikti negalėjo, teigdamas, kad šiuo metu vyksta kūrimo procesas.

„Kalbant apie konkrečias datas, dar ne viskas yra patvirtinta. Sportiniai automobiliai yra „Nissan“ dalis, todėl bet kokiu atveju jie turi būti mūsų modelių linijoje“, – atsakė J.P. Diernaz.

„Nissan“ tikrai reikia galvoti apie naujas savo sportinių automobilių versijas, nes visas pasaulis su nekantrumu laukia legendinio „Toyota Supra“ sugrįžimo, o dabar gaminami „Z“ ir „GT-R“ yra pasenę tiek technologiškai, tiek morališkai, nepaisant to, kad jie kelis kartus buvo atnaujinti. Pavyzdžiui, dabar gaminamas „370Z“ debiutavo 2009-aisiais, o „GT-R“ skaičiuoja jau vienuoliktus gyvavimo rinkoje metus.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: lrt.lt
lrt.lt
(6)
(1)
(5)

Komentarai ()