„Volkswagen“ pristatė netolimos ateities viziją: automobilius netrukus pirksime kitaip ()
Savo pardavimų sistemą „Volkswagen“ pritaiko ateičiai. Prekės ženklas kartu su atstovais iš esmės pertvarko savo pardavimų modelį, kuris Europoje bus pradėtas taikyti jau nuo 2020 metų balandžio.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Berlyne koncernas pristatė ateities tinklo, kurį sudaro 5400 atstovybių bei paslaugų partnerių ir 54 000 darbuotojų, viziją.
Dėmesys – elektroninei prekybai
Pagrindinis pokyčių tikslas – remiantis unikaliu kliento „Volkswagen ID“ suteikti asmeninę pagalbą bet kuriuo metu. „Volkswagen“ žada su nauju mobilumo pasauliu kasmet supažindinti net 5 milijonus klientų, kurie galės naudotis paslaugomis, paremtomis jų unikaliu kliento numeriu. Keisis ir tai, kaip klientas įsigys automobilius – bus plečiami elektroniniai pardavimo kanalai, kurie leis automobilius įsigyti tiesiogiai. Be to, pirkėjams bus pristatyti tokie penki nauji pardavimo formatai kaip parduotuvės ar salonai miesto centre. Gamintojo teigimu, visa tai leis pardavimų sistemai veikti lanksčiau ir efektyviau.
Naujo pardavimų modelio kūrimą skatina „Volkswagen“ automobilių skaitmenizavimas ir jungimas į tinklą. 2020 metais rinkoje pasirodžius prie tinklo prijungtų „ID.“ modelių linijai tai turėtų pasiekti naują lygį. Tuomet „Volkswagen“ klientai, pasinaudodami savo unikaliais ID numeriais, atsidurs prie tinklo prijungto pasaulio centre ir galės naudotis visą parą teikiamomis individualiomis paslaugomis, apimančiomis ne tik transporto priemonių įsigijimą.
Išsiplės paslaugų galimybės
Šiame mobilumo pasaulyje klientai gaus naudos iš daugybės individualių pasiūlymų. Pavyzdžiui, transporto priemonių programinė įranga bus atnaujinama nuotoliniu būdu, automobiliai galės numatyti reikalingą aptarnavimą ir patys apie tai informuos atstovybę. Klientams taps prieinamos tokios „Volkswagen We“ platformos paslaugos kaip „We Park“, „We Deliver“ ir „We Connect“. Taip pat bus teikiamos paslaugos, kurios neapsiribos vien klientų asmeniniais automobiliais – planuojama vystyti automobilių dalijimosi paslaugą.
Internetinė prekyba yra pagrindinė naujo pardavimų modelis dalis, kurios galimybės šiuo metu smarkiai plečiamos. Kartu su atstovybėmis, „Volkswagen“ šiuo metu kuria internetinę platformą, į kurią bus perkeltas visas pardavimų procesas – sutarčių, įskaitant ir lizingo, sudarymas, mokėjimai ir naudotų automobilių priėmimas. Klientai galės rinktis iš visų prekės ženklo siūlomų modelių ir užbaigti savo automobilio pirkimą iš pasirinktos atstovybės internetu. Naujoji platforma taip pat pasiūlys tiesioginių pardavimų galimybę, kuri pirmiausia bus skirta programinei įrangai ir internetinėms paslaugoms.
Nauji gamintojo ir atstovų santykiai
Žmonės, kurie nori gyvo kontakto, ateityje turės galimybę rinktis iš įvairesnių pardavimo vietų. Ateityje, kiekvienas atstovas privalės turėti tik vieną bendrą aptarnavimo ir pardavimų saloną, o jį papildyti galės miesto salonais, parduotuvėmis, serviso ir naudotų automobilių pardavimo centrais. Berlyne „Volkswagen“ ir EDC antspaudu patvirtino naują pardavimo modelį.
Taip pat buvo pasirašyta nauja sutartis, reglamentuojanti gamintojo ir atstovybių santykius Europoje nuo 2020 metų balandžio mėnesio. Dar vasaros pradžioje Vokietijos atstovybių asociacija sutarė dėl sutarties turinio, o Europos importuotojai jam pritarė po kelių savaičių. Lapkričio pabaigoje visi Europos importuotojai pasirašys šią sutartį.