Ar ilgų kelionių metu „F-16 Fighting Falcon“ pilotai labai pavargsta? Kokiais patogumais jie gali pasidžiaugti? ()
Galvodami apie naikintuvus žmonės dažnai įsivaizduoja aršias kovas ore, akrobatinius triukus, įtampą ir pašėlusius bebaimius pilotus. Tačiau tiesa yra ta, kad dažniausiai naikintuvai tiesiog ramiai skrenda iš vienos bazės į kitą. Tokios kelionės užtrunka kelias valandas, bet ar ankšta F-16 piloto kabina yra labai nepatogi? Kokiais patogumais gali pasidžiaugti pilotai ilgų kelionių metu?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Žinoma, kalbame apie saugias ir taikias ilgas keliones, o ne mūšius ore - tuomet niekas apie patogumą apskritai negalvoja. Su papildomais degalų bakais „F-16 Fighting Falcon“ gali įveikti net 4220 km. Tokiais atstumais naikintuvai skraido tik kai tenka persikelti į kitą bazę. Tuomet ore tenka praleisti kelias valandas, tačiau pilotai tokių kelionių per daug nebijo.
F-16 nėra naujausias naikintuvas, tačiau jis vis tiek turi klimato kontrolės sistemą. Pilotas gali pasirinkti norimą temperatūrą ir ją reguliuoti viso skrydžio metu. Pramogų čia nėra, tačiau jiems leidžiama klausytis muzikos, o ir vaizdai už kabinos gaubto dažnai gniaužia kvapą. Pilotai teigia, kad prie įspūdingo peizažo niekada nepriprantama.
Į tualetą, žinoma, nėra kur nueiti, todėl naudojami specialūs maišeliai. Kita vertus, kartu tai reiškia, kad nereikia pakilti iš savo vietos ir brautis per kitus keleivius. Pilotai ilgų kelionių metu taip pat atsilaisvina pečius juosiančius diržus ir naudoja tik pagrindinį horizontalų diržą - panašų į tą, kurį jūs segite savo kelionių metu. Nors į šalis nėra kur pajudėti, pilotai gali ištiesti kojas. Pedalai yra reguliuojami, todėl juos galima nustumti pakankamai toli, kad pilotas galėtų išsitiesti. F-16 piloto sėdynės atlošas yra pasviręs 30 laipsnių kampu.
Jei esate buvę netoli skrendančio naikintuvo, žinote, kad jie kelia didžiulį triukšmą, tačiau didžioji jo dalis lieka už orlaivio. Taigi, pilotas kabinoje džiaugiasi praktiškai visiška tyla. Prie to prisideda ir pagal ausies kanalo formą kiekvienam pilotui sukuriamos ausinės.
Tačiau naikintuvų pilotai labiausiai džiaugiasi tuo, kad taip keliaudami išvengia oro uosto spūsčių ir saugumo procedūrų. O ir už kelionės bilietą mokėti nereikia. Priešingai - jiems mokama už darbą, kurį jie atlieka.