Kitoks darbas iš namų - inžinieriai sutaisė pašautą lėktuvą jo net nematydami  ()

„Fairchild A-10 Thunderbolt II“ yra senas, bet vis dar reikalingas atakos lėktuvas. Jis gali atakuoti taikinius ant žemės ir tai daro labai uoliai - 30 mm patranka šaudo 3900 šūvių per minutę greičiu. Tačiau ir pats A-10 kartais nukenčia nuo priešo ugnies - kaip jį sutaisyti, kai inžinieriai karantiną leidžia namuose?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Fairchild A-10 Thunderbolt II“ yra labai kietas lėktuvas. Šis lėktuvas ore išsilaikytų ir turėdamas tik pusę uodegos. Jam nebaisūs peršauti degalų bakai, nuplėšti sparnų galai ir net sugadinta hidraulika. Taip apgadintas „Thunderbolt II“ gali skristi toliau, tačiau po to jam reikia remonto.

Remonto reikėjo ir vienam A-10 Afganistane. Šio lėktuvo pilve žiojėjo šautinė žaizda, patirta ankstesnės misijos metu. Suremontuoti tokį pažeidimą nėra labai sunku, tačiau tam reikia inžinierių, kurie įvertintų pažeidimo rimtumą ir nustatytų tinkamiausią remonto kelią. Problema ta, kad dabar tie inžinieriai yra namuose - juk karantinas.

Tai gali pasirodyti kvaila - kodėl į namus būtų išleisti JAV Karinių oro pajėgų inžinieriai? Iš namų dirba ne visi. Tiesiog dabar yra santykinis taikos metas ir pajėgumus galima sumažinti. Keli namuose likę inžinieriai padeda užtikrinti, kad COVID-19 nepakirs didesnės personalo dalies.

Įprastai inžinieriai susitiktų bazėje, pasikartotų A-10 konstrukcijos žinias ir, galbūt, netgi vyktų į Afganistaną apžiūrėti pažeidimų. Tačiau dabar tai nebuvo tinkama šeitis. Todėl buvo pasitelktos modernios technologijos - technikai fotografavo ir filmavo pažeidimą, o inžinieriai iš „miegamųjų, rūsių ir darbo kambarių“ ėmė ieškoti geriausio „Thunderbolt II“ remonto sprendimo.

Remontas nebuvo toks jau paprastas. Fiuzeliažas aplink pažeidimą buvo išpjautas, tačiau tuomet buvo aptiktas rėmo įtrūkimas ir keli nutraukti varžtai. Netoli degalų bako kapsulės buvo aptikta ir kulka. Inžinieriai sukūrė remonto planą ir jį perdavė mechanikams. Daugybė nuotraukų, konsultacijų ir metalo žiežirbų atvedė iki galutinio tikslo - A-10 buvo suremontuotas. Tiesa, kai grįš į JAV, jis vėl bus apžiūrėtas ir galutinai sutaisytas.

COVID-19 pandemija yra siaubingas dalykas. Tačiau, jei prisimerkę paieškotume teigiamų jos pusių, tai greitai surastume bent vieną - vis daugiau žmonių supranta, kad iš namų galima dirbti labai efektyviai. Po pandemijos į biurus sugrįš tikrai ne visi darbuotojai. O kam? Bus galima sumažinti biurą, sutaupyti energijos, o ir aplinka bus teršiama mažiau.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(11)
(3)
(8)

Komentarai ()