Pasirodo būna ir tokių avarijų - krovininė barža vidury dienos susidūrė su ryškiai raudonu tiltu (Video)  ()

Kai koks vairuotojas sukelia avariją, jis dažnai teisinasi „nepamačiau“. Kažin ar taip galės teisintis vokiškos krovininės baržos įgula, kuri Roterdame liepos pirmą dieną sugebėjo susidurti su ryškiai raudonu tiltu.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Viljemsbrugo tiltas buvo užbaigtas 1981 metais ir iš karto buvo nudažytas raudonai, kad būtų lengvai pastebimas iš toli mėlyno dangaus forne. Roterdamas yra didžiausias ir užimčiausias Europos miestas todėl nieko keisto, kad laivai pasirodo ir išplatintose Reino vietose. Tačiau ši barža, panašu, susidūrė su techniniais sunkumais arba įgula tiesiog nepastebėjo ryškiai raudono tilto.

Liepos 1 dienos viduryje, krovininis laivas, kuris vėliau buvo identifikuotas kaip vokiečių „Rhenus Duisburg“, atsitrenkė į minėtą tiltą. Po avarijos į upę ėmė kristi krovinių konteineriai, kurie, kaip teigiama, buvo tušti. Vienas po kito į upę nukrito net šeši (kai kurie šaltiniai teigia, kad tik trys) konteineriai.

Incidento metu niekas nenukentėjo. Tiltas buvo apgadintas pakankamai nežymiai, tačiau eismas juo buvo uždraustas. Teko apriboti eismą ir upėje. Laivas po tiltu buvo mažiausiai dieną. Konteinerių žvejyba nebuvo labai lengva užduotis, tačiau dar tą pačią dieną buvo ištraukti trys tušti konteineriai. Galiausiai buvo išvaduotas ir laivas.

Avarijos priežastys vis dar tiriamos, tačiau panašu, kad tai - kapitono klaida. Vakare, kai vanduo nusenka, „Rhenus Duisburg“ gali laisvai praplaukti po tuo tiltu, po kuriuo dabar įstrigo. Greičiausiai kapitonas ten jau yra plaukęs ir neįvertino to, kad vanduo gali būti pakilęs, o tuščius konteinerius gabenantis laivas yra gana lengvas.

Roterdamo uosto darbas nesutriko. Tiltas nepatyrė struktūrinių pažeidimų, todėl po poros valandų automobilių eismas juo vėl buvo atnaujintas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(8)
(3)
(5)

Komentarai ()

Susijusios žymos: