Aiškėja, kokius automobilius lietuviai perka po koronoviruso krizės - kai kurie modeliai tiesiog įspūdingi  (2)

Dėl kilusios koronaviruso pandemijos Lietuvos automobilių rinką ištiko sąstingis, tačiau, pastebi žinovai, benzingalvių ar išsiilgusių ypatingesnių automobilių nuo pirkinių neatbaidė. Per tris mėnesius Lietuvos automobilių parką papildė ir ne vienas „Ferrari“, ir keli „Lamborghini“, ir dar dešimtys išties ypatingų ir brangių automobilių modelių.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nesibaido senesnių

Transporto prekybos platformos „Autoplius.lt“ duomenimis, antrąjį šių metų ketvirtį, balandžio-birželio mėnesiais, Lietuvoje užregistruoti 65 senesni nei 30 metų automobiliai, galintys pretenduoti į istorinės transporto priemonės statusą. Tarp išskirtinių Lietuvoje užregistruotų modelių – retenybe tapusi „Volga GAZ-M21“, arba dar kitaip – 21-a „Volga“. Automobilis buvo išleistas 1958 m.

Tarp išskirtinių automobilių – ir amerikietiška „Chevrolet Corvette“ modelis, pagamintas 1978 metais. Tokių dvidurių įspūdingų matmenų kupė, kaip teigiama „Hagerty“ aukciono informacijoje, 1978-aisiais buvo pagamintas 40274 vienetų. Teigiama, kad tokio automobilio vertė šiandien siekia apie 9 tūkst. eurų.

Tarp Lietuvoje retų modelių – ir 1976 m. laidos „Ford Granada“, šalies automobilių parką papildė ir entuziastų itin mėgiamas ir vertinamas 1990-ųjų „Toyota Supra“ modelis. BMW gerbėjus turėtų pradžiuginti sportiškas taip pat 1990-ųjų laidos BMW M5 modelis, pagausinęs Lietuvos automobilių parką.

Už senieną – keliasdešimt tūkstančių

Kaip pasakojo „Autoplius.lt“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis, į Lietuvą antrąjį šių metų ketvirtį atvežtas ir išties retas sportiškas 1995-ųjų laidos „Ford Escort RS Cosworth“ modelis. Tokių nuo 1992 m. iki 1996 m., per visą gamybos laikotarpį, buvo išleista 7145 vienetai.

Kokios būklės automobilis pasiekė Lietuvą, nėra aišku, tačiau remiantis automobilių aukcionų duomenimis, toks sportiškas 25-erių metų amžiaus modelis, jei tik jis geros būklės, gali kainuoti 30 tūkst. ir daugiau eurų.

Trys „Ferrari“

Lietuvos automobilių parką papildė ir keli egzotiški modeliai. Vienas jų – 1996 m. laidos „Ferrari F355 GTS“ modelis. Tokių visame pasaulyje pagaminta 2577 vienetai, iš kurių, skelbiama, 2048 vienetai turėjo mechaninę 6 laipsnių pavarų dėžę, o likusieji – vadinamąją F1 pavarų dėžę. Toks automobilis šiandien vertas apie 80 tūkst. eurų.

Tarp užregistruotų Lietuvoje – ir neretai vienu nuobodžiausiu „Ferrari“ gaminiu vadinamas „California“ modelis, pagamintas 2011 m. Toks automobilis gali kainuoti apie 80-90 tūkst. eurų.

Trečiasis Lietuvoje užregistruotas yra 2012 m. laidos „Ferrari FF“ – išskirtinis keturvietis ir keturis varančiuosius ratus turintis Italijos automobilių gamintojo modelis. Toks automobilis kainuoja kiek daugiau nei 100 tūkst. eurų.

Visgi domino lietuvius ne tik „Ferrari“. Lietuvos automobilių parką papildė ir du nauji „Lamborghini Urus“ visureigiai. Iš viso, skaičiuoja ekspertas, tokių modelių šalyje užregistruota net septyni. Naujo tokio visureigio kaina prasideda nuo, maždaug, 175 tūkst. eurų, tačiau viršutinę kainos ribą čia rasti sunku.

Atsirado ir nematytų niekur

Vienas egzotiškiausių antrąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje užregistruotų modelių – britiškas superautomobilis „Ultima GTR“. „Delfi“ žiniomis, šis išskirtinis ryškiai geltonos spalvos automobilis pasiekė vieną Kauno benzingalvį.

Superautomobilis pagamintas 2008-aisiais ir yra labai išskirtinės išvaizdos. Jo variklio darbinis tūris – 7 litrai, o galia siekia 377 kW. Negana to, superautomobilis itin lengvas, gamintojo teigimu modelis sveria vos 1 toną. Teigiama, kad toks modelis gali kainuoti apie 130 tūkst. eurų.

CO2 rekordai

Automobilių registracijos mokestis galioja Lietuvoje tik nuo liepos 1-osios ir, tad, pasak M. Buzelio, jis lėmė, kad ne vienas suskubo užsiregistruoti taršesnius, prabangesnius, sunkesnius automobilius dar iki jo įsigaliojimo, kad nereikėtų mokėti šimtų eurų už pasirinkto automobilio registraciją.

Tarp taršiausių modelių, užregistruotų praėjusį ketvirtį, yra benzininis „Mercedes-Benz ML63 AMG“, kuris į aplinką išmeta 461 g/km CO2. Už tokio automobilio registraciją būtų tekę susimokėti 270 eurų mokestį.

Rekordininkų sąraše ir dar vienas ML modelis – dyzelinis „Mercedes-Benz ML320 CDI“, kuris į aplinką išmeta 341 g/km CO2. Tokio automobilio registracija būtų kainavusi 540 eurų.

Iš naujų modelių vienas taršiausių – „Maserati Quattroporte GTS“, kurio benzininis variklis išmeta į aplinką 424 g/km CO2. Tokio automobilio registracija būtų kainavusi 270 eurų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
Autoriai: Dina Sergijenko
(8)
(0)
(8)

Komentarai (2)