„Volkswagen“ bandys parduoti „Bugatti“ ir tuo pačiu išlaikyti markės kontrolę per „Porsche“ - pala, ką?  ()

„Volkswagen“ grupė iki metų pabaigos parduos hiperautomobilių gamintoją „Bugatti“ elektromobilių gamintojui „Rimac“. Šis žingsnis, kuris yra rimtai planuojamas aukščiausiuose korporacijos lygiuose, dar nėra patvirtintas, bet jis nustebino ne vieną. Tačiau ne viskas taip paprasta - jei planas bus įvykdytas, „Bugatti“ išliks „Volkswagen“ rankose, o raktu į tai taps „Porsche“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Perskaitėte tik straipsnio įžangą, bet jau matėte keturias skirtingas kompanijas. Kad taptų bent šiek tiek aiškiau, pažvelkime į kiekvieną iš jų atidžiau:

  • „Volkswagen Group“ - tai korporacija, kuriai priklauso visa eilė skirtingų automobilių, sunkvežimių ir motociklų markių: „Volkswagen“, „Škoda“, „Audi“, „Scania“, SEAT, „Bentley“, „Lamborghini“, MAN, „Ducati“, „Bugatti“ ir „Porsche“. Ir tai nėra pilnas sąrašas - čia išvardinome tik prekinius ženklus, kuriuos jūs žinote geriausiai. Pabrėžiame, tai - tik markės, prekiniai ženklai. Iš tikrųjų „Volkswagen“ grupei priklauso žymiai daugiau kompanijų, tarp kurių - didelės kapitalo valdymo įmonės, holdingai, konsultavimo bendrovės, dešrelių gamintojas, logistikos specialistai ir taip toliau.
  • „Porsche“ - tai viena iš „Volkswagen“ grupės markių. Nors didelę savo istorijos dalį „Porsche“ buvo nepriklausomas gamintojas, su „Volkswagen“ visada buvo palaikomi stiprūs ryšiai, įskaitant ir bendrus modelius.
  • „Rimac“ - tai kroatų elektrinių hiperautomobilių gamintojas, įkurtas 2009 metais. „Rimac“ sugebėjo sukurti tokias technologijas, kurios domina ir kitus gamintojus. Kompanijos įkūrėjui Mateui Rimacui priklauso mažiau nei pusė akcijų. Neskaitant jo, didžiausi kompanijos investuotojai - „Porsche“, „Camel“ (kinų baterijų gamintojas), „Hyundai“ ir KIA.
  • „Bugatti“ - tai prancūzų hiperautomobilių gamintojas, kurio istorija yra kaip punktyrinė linija. „Volkswagen“ 1998 metais įsigijo teisę naudoti šį vardą ir ėmėsi naujų projektų, apie kurių rekordus esate girdėję.

„Bugatti“ atiteks „Rimac“, bet liks „Volkswagen“ rankose?

 

„Bugatti“ šiuo metu pardavinėja ypatingai brangius ir ypatingai greitus hiperautomobilius. Galbūt jums tai atrodo kaip puikus verslas, bet iš tikrųjų daug pinigų iš to „Volkswagen“ neuždirba. Nepaisant to, „Bugatti“ kompanijos vertė tikrai lenkia „Rimac“ - jau vien ko vertas markės vardas!

Bet laikai keičiasi ir pasaulio milijardieriai vis dažniau žvalgosi ir į elektrinius hiperautomobilius. Be to, reikia galvoti ir apie taršos standartus ir kitas naujo ekologiško sugyvenimo detales. Taigi, „Bugatti“ dar iki metų pabaigos gali būti parduotas „Rimac“. Tai nėra patvirtintas žingsnis, derybos dar vyskta, bet būtent tokie planų apmatai guli ant stalo.

 

„Rimac“ negali įpirkti „Bugatti“, bet ir nereikia - „Porsche“ atskubės į pagalbą, padidins savo investicijų dalį kompanijoje ir šis trišalis sandoris bus naudingas visoms pusėms. „Porsche“ dalis „Rimac“ gali padidėti iki 49 %. - ne kontrolinis paketas, bet „Porsche“ tikrai bus pagrindinis savininkas.

Kodėl „Porsche“, o ne „Volkswagen“? Na, „Porsche“ jau turi koją „Rimac“. Be to, „Volkswagen“ yra dabartinis „Bugatti“ savininkas - tektų pirkti „Rimac“ ir tada prijunginėti „Bugatti“. Daug teisinių ir finansinių klausimų. Ir tai net nėra taip keista - juk ir „Lamborghini“ nepriklauso tiesiogiai „Volkswagen“ - tai yra dukterinė „Audi“ kompanija.

Kodėl „Bugatti“ turėtų atsidurti po „Rimac“ stogu?

„Volkswagen“ jau kurį laiką galvoja apie „Bugatti“ pardavimą - tai tiesiog nėra pelninga markė. Anksčiau tikriausiai garsiausias pasaulio hiperautomobilių gamintojas, kaip teigia neoficialūs pareiškimai, buvo siūlomas Gregorui Piëchui, buvusio grupės vadovo sūnui, bet tas sandoris neįvyko. Dabar „Volkswagen“ labai atidžiai žiūri į ateitį ir nori susikoncentruoti į elektromobilių gamybą. Tam reikės investicijų ir šiokio-tokio balasto atsisakymo. Konsoliduojant elektromobilių strategiją ant prekystalio dar gali atsidurti „Bentley“, „Lamborghini“, „Ducati“, „Italdesign“ ir dar kelios kompanijos. Didesis dėmesys ir investicijos keliaus į masinės gamybos markes - „Volkswagen“, „Audi“, SEAT „Škoda“ ir „Porsche“.

 

„Rimac“ turi geriausias sportinių elektromobilių technologijas pasaulyje - kas su tuo nesutiktų? Taigi, ir „Bugatti“, markė, kuri prie visko klijuoja žodį „geriausias“, gaus būtent tokią elektrifikaciją. Nes ji jau yra būtina - W16 varikliu laikas atsisveikinti.

Be to, taip „Rimac“ technologijų dozę gaus ir kitos grupės markės, ypač „Porsche“. Tikėtina, kad ateityje „Volkswagen“ bandys didinti savo akcijų paketą „Rimac“, bet tam reikės nemažai laiko, pastangų ir finansų. Jei šis planas pavyks, „Bugatti“ markė išliks. O kaip nutiks su kitais prabangiais „Volkswagen“ grupės deimantais - dar pamatysime. 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(23)
(2)
(21)

Komentarai ()