Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Berserkas 2020-12-21 14:13
Tai gal Toyota veiksmai tik imitaciniai. Teks jiems irgi susitaikyti, kad viskas keičiasi, tik keista, kad jam čia tarsi viskas iš giedro dangaus nors ir taip jau ne viena valstybė juda link tokių pokyčių. Akivaizdu, kad automobilizme įsivyravęs konservatizmas.
immortallt 2020-12-21 14:15
Kartojasi Nokia istorija tip top. Gamino gerus ir patikimus telefonus, labai populiarius. Užsišiko, kad nauja tendencija yra nesąmonė ir garsiai rėkauja. Nokia tampa nebesvarbi telefonų rinkoje. Nuo pirmos vietos į šiukšliadežę.
Berserkas 2020-12-21 14:44
Ir po to nuperka juos kinai, bet būna vis tiek š.
robertasdd 2020-12-21 15:44
Px jam ta elektra. Visa straipsnio esmė vienoje frazėje: „Toyota“ vadovas teigia, kad „dabartinis automobilių pramonės verslo modelis žlugs“ (jeigu toyota nieko nedarys, kad pasikeistų)
BishopaZ 2020-12-21 15:58
Nu teisybę direktorius pasakė ir tiek, aišku daug kam tai nepatiko, bet žmogus viską žinantis iš vidaus "nesamones" šneka tik anot "žalių", kurie patys dažnai tauškia kaip iš dangaus iškritę.
Vieno elektromobilio pasatytmas tiek "prigamina" CO2 kiek paprastas bezninis per dešimtis metų pagamina (beje nauji modeliai su naujais varikliais yra n kartų ekologiškesni). Ir prie viso to pirkdamas elektrinį auto turi žinoti, kad pvz kobaltas panaudotas toj mašinoje greičiausiai buvo išgautas mažamečių vaikų sunkaus vergingo darbo pagalba (dalis jų bedirbant galą gavo).
Be to jie naudoja elektrą ir jei visi su elektra važinėtų dabar reiktų n kartų daugiau elektros pajėgumų. Iš kur juos gaut, kai visi atomines uždarinėja?
Na vokiečiai uždarė atomkes daba raudonąsias anglis degina Tikrai ekologiškiau
bahuriux 2020-12-21 16:04
Jūs teisūs dėl nokia likimo, bet ta visuotinė elektrifikacija turi ateiti evoliuciškai per technologijas ir rinką, o ne per draudimus. Mūsų buvusi valdžia irgi bandė daug ką drausti ir riboti, alkoholį ir tt., tik iš to gavosi šnipštas, žmonės atiduoda pinigus pvm, pelno mokesčius ir akcizus kitose valstybėse.
Berserkas 2020-12-21 16:20
Yra mokslinių tyrimų kurie ilgalaikėje perspektyvoje vien žiūrint į automobilį, elektromobilis mažiau sukuria taršos. Tačiau kur naftos tarša išgaunant ir visi kiti etapai iki kol atkeliauja, kur naftos išsiliejimas ir dėl to žūsta daugybe gyvūnų. Kur dyzelgeitas apie tavo "švarius" automobilius. Kur dar daugybe ir dabar senų ir taršių automobilių gatvėje.
Dėl kobalto pasiskaityk aukščiau komentaruose, o ir šiaip net telefoną ar kompiuterį kurį naudoji jame yra retųjų metalų kuriuos išgaunant dirbo vaikai, taip, kad nenaudok išmaniųjų technologijų, šokoladą kurį valgai, irgi nevalgyk. Kažkaip tiek daug visko naudojat ir teršiat, bet vat elektromobiliui kai reikia kažko išgaunant tai blogai. Visur kitur gerai arba nusisukat, nu nesąmonė gi, negali būti.
Dėl elektros nereikia vargintis, kad trūks, pajėgumai visad didėja, anksčiau lemputėm tereikėjo, kažkodėl dabar netrūksta kai tiek daugiau buitinės technikos naudojam. Dėl atominių elektrinių dėl to nereikia verkti, bus kas juos pakeis ir ką jau kuria, be to atsinaujinanti energija stipriai plėtojama.
immortallt 2020-12-21 16:26
Šiaip visi pagrindinių elektromobilių gamintojai neperka Kobalto iš kasyklų, kur naudojama vaikų darbo jėga, tam ir derklaracijas perka atitinkamas. O vat automobilių pramonei gaminant kurą naudojamas kobaltas - niekam neįdomu iš kur.
Jei visas transportas pereitų ant elektros, ir tos fūros, kurios tranzitu važiuojančios užsipila kurą elektrifikuotųsi, tai reikėtų apie trečdaliu daugiau elektros. Lietuvoje pramonės elektros poreikis mažas, tai augimas gan didelis.
Taip, kol kas EV gamyba yra taršesnė, nei VDV. Viena iš priežasčių - VDV bendras kiekis Europoje neauga, todėl aukštas perdirbtų medžiagų procentas naudojamas. EV tik pradedami gaminti, todėl perdirbimo procentą aukštą pasiekti techniškai neįmanoma.
kestutisz 2020-12-21 16:31
Politikai nori forsuoti posakį "akmens amžius baigėsi ne todėl, kad baigėsi akmenys" vien dėl galimybės neblogai pasišildyti - didesnis "perskirstymas" (t.y. atėmimas) bet kuriai valdžiai visada tik geriau. Net jei asmeniškai ir nenubyrės, tai padės padaryti didesnę "apyvartą", daugiau nubyrės mokečių, socialines problemas galės nukelti toliau į ateitį etc.
Būtų ir su telefonais priėję (ir dar prieis), tik jie per greitai atsirado/keičiasi ir nespėja reaguoti. Tuoj gi atsiras visokių reikalavimų dėl remontavimo, "ekologiškumo" ir kt nesąmonių kai mažas greitas ir pigiai štampuojamas telefonas turės pavirsti lėta, moraliai pasenusia technologija dar dėžutėje (kol atitiks visus reikalavimus) ir pagamintas iš perdirbtų kavos puodelių :)
who 2020-12-21 16:42
Spauda greitai įteigė, kad buvusi valdžia draudėjai, bet visi draudimai susiję su alko. Didelė dalis sunkių nusikaltimų padaroma apsvaigus. Ar geriau leisti ir po to tvarkytis su pasekmėmis ar vis tik bandyti pažaboti. Asmeniškai man sutaupė ne vieną dešimtinę, kai savaitgalį būdavo per vėlu degustuoti alų. Galiausiai nebeliko poreikio.
Berserkas 2020-12-21 17:19
O ar realiai tai pakeitė kažką? Pvz trūksta alkoholio, pėstute nebenueisi prie netoli esančios parduotuvės, teks sėsti į mašiną ir važiuot ar kur nelegaliai vyksta prekyba ar pas draugų ir ieškoti su mašina neblaiviam. Ir nereikia ieškoti logikos pas stipriai išgėrusi. Taip, kad mano manymų tie draudimai nieko neįtakojo teigiamo. Pats asmeniškai visai negeriu.
Berserkas 2020-12-21 17:20
Buvusi valdžia draudėja su draudimais kurie nieko naudingo nepadaro. Kaip ir tos "taršos mokestis" ir visą kitą. Viskas tik imitacinis darbas, kad kažką daro.
who 2020-12-21 17:29
Dėl taršos spaudžia ES ir su laiku reikia tikėtis vis didesnių mokesčių. Alko draudimas apribojo gerėjus ekspromtu. Kai trūksta dar, bet nebėra kur. Kad nusiperka kokiam taške, čia jau kita žmonių kategorija, reikia kitų priemonių, tokius išauklėti.
kestutisz 2020-12-21 17:40
Sunku prisiminti nors vieną valdžią (įskaitant esamą) kuri draudimais kažką gero nuveikė. Gal tik tie patys va žalstiečiai - su alko draudimais sukūrė visą nealkoholinio š*do reklamos rinką. Iš absoliučiai nieko! Ir niekam nereikalingą :)
kestutisz 2020-12-21 17:44
O kas ta ES? Prisirrenka trintukų, kuriem realiai dzin - už viską gi sumokės piliečiai, ne patys. Svarbu atlankyti (ir to nereikia) minimumą posėdžių. O turėtų "atstovėti" šalies interesus - nenorim mokesčio, atidėsim neribotam laikotarpiui (paskutiniam įmanomam terminui, o paskui neribotai pratęsim). Idiotiška kai kokio Briuselio/Londono/etc centro idėjas pradeda taikyti visur, kur nereikia (ne, net Vilniuje, piko metu, nėra jokių problemų su VDV kurias čia reikėtų kažkaip "spręsti")
who 2020-12-21 17:51
Įdomu kaip atrodytų liberali anarchija mūsų sąlygomis. Jei laikytųsi principo "visa valdžia priklauso žmonėms, o ne atstovams", būtų įdomu pažiūrėti, tik bijau kad masė žmonių, kuriems nuomonę formuoja tv ir kita medija, padarytų dar kvailesnių sprendimų, o kaltinti pradėtų vieni kitus, t.y. pilietinis susiskaldymas.
Dėl reklamos, čia didieji gamintojai rado būdą kaip pasakyti: ei būk vyras, įkalk (ne)alaus
kestutisz 2020-12-21 18:06
Kad taip bus visi žinojo dar iki balsavimo. Vienintelė vieta kur sujudėjo kažkoks valdžiažmogių smegenų vingis - kai prasidėjo nealkoholinės trauktinės. Bet ir tai be pagrindo. Žodžiu - absoliutus idiotzmas.
who 2020-12-21 18:20
Idealią santvarką įsivaizduoju su pasirinkimais, pvz jei nevartoji svaigalų, kelkis į "Blaivių" miesto bendruomenę ir dar tuo pačiu bus sumažintos sveikatos įmokos. Bet jei būsi pagautas sulaužęs taisykles, sorry reikės išsikraustyti. Dabar būtų sunku ir brangu sukurti infrastruktūrą/darbo vietas atskiroms grupėms, bet gal kai bus robotizacija. Arba įsivaizduoju kad giga įmonės kaip Google, Amazon, pradės siūlyti gyventi jų eko sistemose.
Kuo skiriasi open source nuo valdymo, tai kad kodas idėjinis ir neatlygintinas. Ir labiau toleruojamos klaidos ar neišbaigtumas. O prie valdžios norės prieiti naudos savo aplinkai gavėjai. Open source gal veiktų tik kai resursai nemokami ir užtenka visiems (Venus projektas) Bet tada kaip užtikrinti kad nebus be reikalo eikvojama ar kad daugiau gaus, kurie įdėjo daugiau darbo?
Berserkas 2020-12-21 19:46
Problema ne, kad taršos mokestį įvedė, o būtent kaip tai įgyvendino. Tame problema, bet nenustebino, nes viską įgyvendina panašiai.
mobilunkas 2020-12-21 19:54
nemanau kad elektrifikacija padaryta del ekologijos-realiai ekologija niekam nerupi,kol neatsiranda dideli pinigai. Pazangios salys,kurios gamina automobilius, jos tiesiog nenori konkurentu, tad visada reikia reikalaut euro kazkokiu reikalavimu, kuriu nepajegs atitikt tavo konkurentai kur nors afrikoj, azijoj ar dar kur. Plius reikia palaikyt savosaly gamyba.Tad vokietija suinteresuota pastoviai kelt reikalavimus, kad ju naujas prekes pirktu ir kad konkurentam butu per sunku pasiekt tokius reikalavimus. beznininiai variklai savomaximuma beveik pasieke, todel buvo persimesta prie dyzeliu- dabartiniai dyzeliai jau idealus, neber kur tobulet, isiurbia uzterstesni ora nei kad is duslintuvo ismeta, tad reikia kazko naujo.o tas naujas tai elektromobiliai- mazi konkurentai kolkas bejegiai ir kol jie nepasieks auksto lygio bus propaguojama elektromobilizmas. Poto bus pastebeta kad elektromobiliai kelia daug problemu ir kazka reiks naujo sugalvot- manau kad bus grizta prie dyzelio
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Toyota“ generalinis direktorius siautėja: masinė automobilių elektrifikacija – nesąmonė?