Kaip „Volkswagen ID.4“ turi daug geresnį apsisukimo spindulį nei „Tesla Model 3“? (Video) (5)
„Volkswagen ID.4“ - tai pakankamai didelis šeimoms skirtas elektromobilis. Jis nėra tiesioginis „Tesla Model 3“ konkurentas, tačiau, žinoma, „Volkswagen“ norėtų jam prilygti pardavimais. Ar žinojote, kad ID.4 turi vieną didelį privalumą prieš „Model 3“ - vokiškas elektromobilis gali apsisukti žymiai mažesnėje erdvėje.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Volkswagen ID.4“ - tai praktiškas automobilis. Jis yra sukurtas šeimoms, todėl turi didelę bagažinę, erdvų ir praktišką saloną, patogią vairuotojo poziciją. ID.4 ilgis yra 4,59 metrai - tai nėra labai ilgas automobilis. Tačiau krosoverio siluetas šiam automobiliui suteikia didelio automobilio išvaizdą.
Tuo tarpu „Tesla Model 3“ yra žemesnis, turi sedano kėbulą ir yra sportiškesnis, net jei ne tos praktiškas kaip ID.4. Tačiau „Model 3“ ilgis - 4,69 m. 10 cm skirtumas, žinoma, nėra didelis, todėl labiau stebina kitas faktas - „Tesla Model 3“ apsisukimui reikia žymiai daugiau vietos.
„Model 3“ apsisukimui reikia 11,8 metrų pločio erdvės, ID.4 pakanka 10,2 m. Tai reiškia, kad ID.4 lengviau manevruoja ankštose automobilių stovėjimo aikštelėse ar siaurose senamiesčių gatvėse. Bet kaip tai įmanoma?
„Volkswagen ID.4“, „e-Up!“ ir „Tesla Model 3“ apsisukimo spindulių palyginimas
Volkswagen ID.4“ kol kas yra varomas tik galiniais ratais. Tai reiškia, kad priekiniai ratai nėra sujungti su varikliu, todėl gali pasisukti didesniu kampu, nevaržomi besisukančių mechaninių jungčių. „Model 3“ irgi gali būti varomas tik galiniais ratais, tačiau gamintojas pasirinko universalią važiuoklę, kuri gali būti pritaikyta ir tokiai, ir tokiai konfigūracijai. „Volkswagen“ turi didesnę patirtį gaminant įvairių konfigūracijų modelius, todėl dviem ratais varomai automobilio versijai gali suteikti daugiau manevringumo.
Iš tikrųjų, elektromobiliams tinka galinių varomų ratų sistemos. Jos atlaisvina priekinius ratus tik vairavimui, todėl automobiliai gali būti manevringesni. Elektromobilio svorio pasiskirstymas tarp ašių gali būti lengvai reguliuojamas, o elektroninės sistemos padeda išvengti stabilumo posūkiuose problemų. Žinoma, visais ratais varomi elektromobiliai turi savų privalumų (geresnė akceleracija, stabilumas ant slidžios kelio dangos), bet tik galiniais ratais varomas elektromobilis gali būti efektyvesnis, manevringesnis ir labiau tausojantis padangas.