2022 m. Dakaro ralyje išvysime pirmąjį vandeniliu varomą sunkvežimį: pasirengęs atlaikyti viską, ką dykuma bus jam paruošusi (Video)  ()

Prancūzijoje įsikūrusi „Gaussin“ pristatė savo „H2 Racing Truck“. Tai pirmasis šio gamintojo nulinės emisijos, 100 procentų vandeniliu ir elektra varomas sunkvežimis, kuris turėtų pasirodyti 2022 m.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

O, kad pasauliui pademonstruotų savo našumą ir patikimumą, „H2 Racing Truck“ dalyvaus 2022 metų sausį Saudo Arabijoje vyksiančiame Dakaro ralyje.

Sunkvežimis lenktyniaus smėlio kopose, kad parodytų savo meistriškumą, ir yra pasirengęs atlaikyti viską, ką dykuma bus jam paruošusi.

„H2 Racing Truck“ buvo pagamintas mažiau nei per metus, „Gaussin“ komandai sprendžiant technologines vandenilio varomosios jėgos problemas ir išbandant kuro elementus ekstremaliomis sąlygomis.

 

Kai ant smėlio kopų demonstruos savo galimybes, „H2 Racing Truck“ bus komplektuojamas su 402 AG (300 kW) varikliu, kuro elementu, kurio didžiausia galia 510 AG (380 kW), ir kuro baku su 80 kg talpa.

Jame taip pat bus 82 kilovatvalandžių akumuliatorius, taip pat 140 km/h greičio apribojimas, kad būtų laikomasi Dakaro taisyklių.

Dėl vandenilio sistemos, sukurtos itin lengvai važiuoklei, kuri gali būti papildyta per mažiau nei 20 minučių, sunkvežimis lenktynių sąlygomis galės nuvažiuoti apie 250 km.

 

Turėdama visa tai savo kišenėje, įmonė mano, kad sunkvežimis gali atlaikyti lenktynių dykumoje keliamus reikalavimus ir kilti į aukščiausias pozicijas.

Lenktyninio sunkvežimio bandymas smėlio kopose ir našumo duomenų rinkimas padės plėtoti įmonės sunkvežimių asortimentą.

Vėliau „Gaussin“ nori išleisti dar keturis nulinės emisijos transporto priemonių modelius: vilkiką, autonominį sunkvežimį, paskirstymo sunkvežimį ir statybinį sunkvežimį.

Aut. teisės: MTPC
MTPC
(28)
(0)
(28)

Komentarai ()