„Volkswagen“ nebėra trečias vertingiausias automobilių gamintojas pasaulyje - nepatikėsite, kas aplenkė VW

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2021-11-17 18:00
Kas faina elektromobiliuose, kad labiausiai tobulesiantis ir pigti galintis dalykas yra/bus akumuliatorius. Bet kokios mašinos šidį bus galima atgaivint su naujos technologijos akumais ateityje - svarbu sutalpint ir laidus prijungt.
conjurer 2021-11-17 18:55
A ne? O kas jei celių dydis vėl pasikeis?
Benediktas 2021-11-17 19:20
Tai aišku, kad keisis. Kodėl gali nesikeist? Ar tai trukdo sudėti kitokius blokus, jei yra vietos. Aišku specialistai turėtų dėti, kurie nusimano elektronikoje. Nebent technikine apziura reikalaus originaliu bateriju.
vanduo4 2021-11-17 20:06
"Rivian" - tai dirbtina euforija. - JAV dirbtinai kelia savo kompanijų vertę, taip iš Pasaulinės rinkos ištraukdama laisvus pinigus. O tai yra labai svarbu, nes tiek jų prispausdinta, jog grasina nuvertėjimu. - Šiuo laikotarpiu globalus pasaulis orentuojasi į autonomiją, tad JAV pinigų srautų kontrolės galimybės siaurėja. Būtent todėl jie kuria tokius projektus kaip Muskas, klimato kaita, kelionės į Marsą ir pan. - Paskutinės finansų krizės metu smarkiai pakilo Apple ir Microsoft vertė. -
technologas 2021-11-17 20:46
Bet jei JAV taps pusiau neįgali - vėl teks važinėti į Kremlių klausytis instrukcijų (užtenka žemėlapin pažiūrėti).
Benediktas 2021-11-17 20:47
Gerai, kad Muskas ir Rivian nieko nežino apie šituos USA planus, todėl gali laisvai darbuotis ir kurti naujus produktus, apjungti technologijas.
AAA000 2021-11-17 21:55
labai klysti nera normaliu elektriniu DC varikliu standartu. turesi derint kiekviena akuma prie kiekvieno dabar pristampuoto elektrinio sudo su VDV kuras is esmes nekito. siektiek didejo tik oktaninis laipsnis benzine. o dyzeliai isvis faktiskai universalus varikliai. pramone yra standartizuoti elektros varikliai, jau gal kokiu 80 metu. del to ten tavo "logika" veiktu. o su DC visi varikliai principe kaip varztus gamintu kiekviena su atskira ranku darbo verzle - kuri netinka ant jokio kito varzto tu tuos elektromobiliu lavonus ismetinesi, o ne "gaivinsi". teslos pakeite gal jau 3 standartus... pirmos kartos is esmes jau visiskas slamstas...
Galonas 2021-11-17 22:22
Nikola sugebėjo turėt 30+mlrd. įvertinimą su savo neveikiančiu, nevažiuojačiu vandenliu "varomu" sunkvežimiu. Prisimelavo turintys technologijas atpigint vandenilio išgavimą 60% neturėdami nei vieno patento ar apskritai jokio tyrimų departamento. Padarė reklaminį video kaip važiuoja sunkvežimis, o ištikro užstūmė ant kalno ir paleido riedėt žemyn. Dabar viskam išaiškėjus ir įkūrėjui esant suimtam už apgavystes, tos įmonės įvertinimas 5+mlrd., tai tik parodo ant kiek buki yra investuotojai ir kiek eina ant hype'o.
Benediktas 2021-11-17 22:25
Nu ir derins elektrikai. Negi kosminius pinigus kainuoja itampu/sroviu keitėjai is karto po baterijos? Tie tavo vadinami šudini varikliai pagal naudingumo koef deda i pavesi CCCP laiku gamintus variklius. O VDV ne lavonai: sprogsta kuras ir metaliniai stumuokliai smaukosi cilindre ir voztuvai dar pasiroso - metalas i metala trinasi. Keiti tepalus ir ispili metalo drozles su nuodeguliais.
vanduo4 2021-11-17 23:21
Gal gali patikslinti apie ką kalba?
vanduo4 2021-11-17 23:24
- Būtent jie taip ir padarys. Tesla buvo išstumta iš pirmaujančių pardavimo pozicijų tiek Kinijoje, tiek Europoje, tad dabar atseit atsitiktinai gavo užsakymą iš JAV auto nuomos kompanijos, tad apyvartinių lėšų tikrai užteks. - Ir netgi nesvarbu kas kieno projektas: Kinija proteguoja savus, JAV - savus. P.s. JAV (Musko veidu) ruošiasi Kolumbo ekspedicijai į Marsą, o visa tai finansuoja Pasaulio pinigais. Pelno dar negavo, o jau brangiausios kompanijos Pasaulyje. Tiesiog genialu.
Rytas 2021-11-17 23:40
geras pavyzdys Nikola, o Rivian kiek pardavė vienetų elektrinių auto? Čia manau galima Rivian taip vertinti tik su dideliu tikėjimu, kad po kažkiek laiko sparčiai pardavimai didės ir dėl to, kad Amazon ir FORDas Rivian parėmė. Be jų manau, panašiai kaip LUCID turėtų būt verti.. Nebent gal RIVIAN labai pajėgumus žada didelius ir mastą gamybos, nes vien visureigiam nėr didelės rinkos, nebent JAV. Na ką dar autobusiukus RIVIAN žada, bet kad visą VW aplenktų ar to užtektų?
AAA000 2021-11-17 23:43
suprask - elektros variklis, net tas "sovietinis" yra apie 3 kartus geresnis uz tipini VDV. VDV pakele NK iki mazdaug 2,5 karto atsilieka dabar. elektros varikliui nebera kur stumtis. o naudojami DC, kurie atsilieka efektyvumu nuo pramoniuniu, ir realus skirtumas lieka tik apie du kartus. kai ikisi tarpinius mazgus - kaip tu sakai "susitvarkys el;ektrikai" - tas yra. bet kievienas toks mazgas kainuoja kaip pays variklis - kurti tu ten ruosiesi "prikelt". plius dart akumo valdymas sudetingeja. ir situ lauzu "atgaivinimas" pasidaro toks, kad kainuoja daugiau nei tiesiog pati varikli pakeist. palikt tik kebula ir pakaba. plius jei daryt kaip tu isivaizduoji - bendrtad NK bus zemesnis net uz sudinioausia VDV... nes vien keitikliai, kruvos laidu, bereikalingas svoris (kas niekur nedingsta) ir gaminsi siluma ir perkrova... o ne vaziavima... tu uz tai tikrai mokesi? nes tokiu kvailiu paieskot reikia - kag uz tai moket... pvz pilni turgus poiloi elektriniu irankiu, visokiu riedziu ir paspirtuku. akumai tik nustipe. ir keli perka ir perdarineja? va sita tu siulai. o realybe kitokia...elektromobiliai nera isimtis. NIEKUO. jei padare slamsta - slamstu ir lieka. nesvarbu kad kazkam ipudrino ir jis permokejo, nes buvo naujove is teslu isliks manau vertingi tie kur su AC varikliu variantai nebent-bet keitikli ir kita slamsta manau ismetines. visi kiti iskart i siukslyna eis - nes baze pusiau vdv arba kokia nors isvis "firmine" vienkartine. model 3 galbut del kiekio ir autopiloto sistemos pasilaikys ilgiau - bet irgi slamstas. mikrofurgonu negamina - nebeapzioja. net platformos neturi. furos isvis kazkur kosmose... vdv gaminimo bazes technologiskai sudetingesnes bent 3-4 kartus. tiek ir vertingesbes REALIAI. o akumai ir pavara - tik mazgas. mazgai be standarto - slamstas... cia kaip kad butu sesiakampes aple padangos kokios nors... tokia verte.
AAA000 2021-11-17 23:46
tai kad elektriniu busiku ir wv dar negamina. tik nisan. o cia esminis segmentas, kur lems elektromobilizmo ateiti. nes busikai jau verslo riba. pereis verslas i elektra nors 20-30% - pereis VISI, nes mokesciu baze pasikeis is esmes. NEBEGRIZTAMAI. dabar viskas laikosi ant politinio spaudimo tik ir visokiu kvailiu kur uzsikonservave kibiruose randa gyvenimo laime.
Rytas 2021-11-18 01:25
Model 3 - šlamštas?:) Perkamiausias rugsėjo Vokietijos ar net Europos auto! Net ne tarp elektromobilių į tarp visų BMW mersu toyoutu ir VW. Bent model 3 pavazinejai kažkiek, bandei kad šlamštas sakai? Manau pabandęs nebenorėsi taip kalbėt ar net gal savo vdv seną noresi pasikeisti į elektros
sub 2021-11-18 08:49
Kur jis tau bus bandęs Teslą. Jam duotų - jis nebandytų iš principo. Čia jo išankstinė nuomonė, be jokių faktų ir argumentų, ir tu jos nepakeisi, toks jau batareika yra. Jis vienam komentarę teigė kad VW negamina e-vano. Tu manai jis žino ar domėjosi, ar ieškojo info - NE. Jis pagalvojo kad nėra ir parašė iš savo inkilo ir tiek.
Paramotoras 2021-11-18 13:55
Taip vazinejau. ir su x ir su S vazinekjau. Kokybe tiek medziagu tike surinkimo mazdaug kia soul ala fiat panda lygio. garzo izoliacija gale tokia kad galiu suskaiciuoti visus akmenukus pakilusius nuo kelio. Vartotojo sasaja ala panele tinka hipsteriam ir vaikam kad ekrana tapsnoti bet apie ergonomika ir zmogaus fisiologija niekas nesieme galvoti. Padarytta kad pigiau butu. Sakykim naujuos volvo suknvezimiuose kaip ir senose saab masinose dedamas naktinis ksydelio ir prietaisu apsvietimas kas reiskia jog isjungiama viskas kas nereikalinga jog nevargintu akiu. o cia pastoviai telikai plieskia i akis. lyg tai negalejo tokiai vietai naudoti elektronikio rasalo. nu jo brangu o mes taupos. elektros sanaudos s ir x mazdaug 22-30 kw simtui. s3 kaip revoliucija silumos siurblys. baikit juokus net susiktas mitso kibiriuka jau seniai su ss vazinejo o cia piarine revoliucija. Batareikes amzinos tik jei randi musta tesla tai pirmiausi batareike ir buna parduota. Batareikiu nekeicia pagal garantini o remontuoja detaliu kainu geriau nezinoti, servisas tik pas juos, remotntas tik pas juos, aptarnavimas tik pas juos, nauji modeliai ala subscritionas. moki vaziuoji. tuo ives kilometram subscriptiona. Savaitgalio vakare prie teslu chargeriu kaip naslaicia stovi visi ir kraunasi. blin "premiuim" kainos masinia pinigu uzteko o namie krautis ne fengshui. geriau torcialinti aiksteleje ir gaisti laika krovimui. Jei krovimas trys valandos tia per tiek statistinis pilietis uzdirba kuro dviem savaitem paprastam vdv.
Galonas 2021-11-18 16:01
Labai siauras gerbiamo požiūris dėl viešo krovimo, įvairių auto markių grupių fanai susirenka kas savaitę tiesiog papizdielint, be jokios finansinės naudos, jaunimas mažesniuose miestuosie irgi mėgsta parkingų aikštutese pastovėt, o Tesla pasikraut gal kažkam ir azartas, va nemokamai menesį važisnės ar metus. 3val. irgi toks perdėjims, man rodos valandos pilnai užtenka. Kaip ir visam likusiam komentare, labai daug perdėtai kritikuojama, lyg tai ekranas nepasitamsina. Servisai irgi gali licenzijuotis ir tvarkyt tas Teslas. Vis dar šnekam apie surinkimo kokybę, nors jau naujas trendas kaip gerai Teslas surenka, bet vis dar žiūrim į tuos pačius 2013-2019m. modelius ir keiksnojam už tą patį. Aišku reikia kritikos, bet nereikia ant tiek perdėt.
Benediktas 2021-11-18 17:45
Yra čia forume Musko haterių, ne naujiena. Net ne Musko, o apskritai pokyčių.
conjurer 2021-11-18 18:08
Muskas nėra pokyčiai. Tai žmogus, kuris sugeba pasidaryti pinigus iš valstybinių projektų ir žmonių tikėjimo. Pokyčiai yra kaip šalutinis poveikis, nuo jo veiklos. Ir realiai tik vienas naudingas pokytis buvo - išpopuliarėjo elektromobiliai.