„Volkswagen“ nebėra trečias vertingiausias automobilių gamintojas pasaulyje - nepatikėsite, kas aplenkė VW

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2021-11-18 18:44
O ARM M1 CPU revoliucija nuo 2020 12?
immortallt 2021-11-18 19:21
Taip, ne Musk'as pradėjo elektromobilizmą, kuris iki tol buvo pajuokos objektas ir tolima ateitis. Ai, daugkartines raketas irgi visi leidžia. Tau gali nepatekti asmuo, bet neigimas pasiekimų - tiesiog pats žeminiesi.
conjurer 2021-11-18 19:47
Manau kvaila garbinti turtingus žmones. Ir aš nesižeminu, tiesiog išlaikau sveiką, protą, kol jūs garbinate brangamenių kasyklos savininko sūnų, kurio dalis pasisakymų yra nepasverti ar akivaizdžiai neįmanomi, o dažniausiai tiesiog asmenybės kulto kūrimo medžiaga, kurią sugalvoja jo PR komanda. Sakyčiau jūs žeminate save, lenkdamiesi jam, bei grūsdami jo dešrą sau į burną.
immortallt 2021-11-18 20:28
Na ratas irgi nebuvo reikšmingas pokytis žmonijos gyvenime, šikome ir valgėme kaip iki tol, taip ir iki dabar. Absurdum ad ridiculum. Garbinti? Kuris čia garbina? Kritikos neturime? Turime. Ir ką? Esi heiteris, nė iš tolo nesi objektyvus. Aš vertinu prielankiau ir linkęs daugiau atleisti, dėl to, kad pats dirbu dėl to, kad Lietuva greičiau taptų klimatui neutrali, na ir dar iš to uždirbtų. Tikiuosi pavaldinių neturi, nes jie pas tave pripažinimo negautų, net jei šviną auksu paverstų. Beje, man jau įdomu išgirsti, ką jau tokio pats padaręs, kad jau Elon Musk'as nieko nenuveikęs naudingo iš viso? O šiaip grįžtant atgal prie temos, investicijų rinkose yra milžiniškas hype'as ir atotrūkis tarp vertingos akcijos ir geros kompanijos. Tesla jau yra labai labai pervertinta, bet rivian, tai čia iš viso rauna stogą.
conjurer 2021-11-18 20:58
Tas kuris puola ginti muską, kai tik pasakau kažką nepilnai naudingo jam (šiuo atveju kad muskas nėra pokyčiai). Ir dar aiškinti, kad aš už jį menkesnis. Pasiskaityk savo žinutes. Trauki bet kokį offtipiką į trasą, kad tik labiau jam į šikną įlįstum. Išduosiu paslaptį, jis nežino kas turi esi, ir nemato kiek tu jam SIMP'ini. Ir muskas tavo galvoje yra tik iliuzija, kurią pats susikūrei, religiškai atmesdamas jo neigiamas savybes, ir dievindamas teigiamas. Nelabai matau skirtumo, nuo stalino garbinimo, nes ir to visi blogi darbai buvo slepiami, o raportuojama tik apie jo sprendimų naudą.
Benediktas 2021-11-18 21:39
Sunku suprasti, ar conjurer tokį vaidmenį hatinimo vaidiną, ar tikrai nuoširdžiai taip galvoja.
immortallt 2021-11-18 22:28
(facepalm) turi rimtų problemų ir derėtų permąstyti, kas tau svarbu. Atmetu neigiamas Musk'o savybes? Ką dar sufantazuosi? Būsi vienas iš tų asmenų, kur jei nepatinka vienas asmens bruožas ar poelgis, ir jis yra šūdo gabalas? Man gali nepatikti žmogus, nemėgti su juo net būti viename kambaryje, bet galiu gerbti jo pasiekimus. Tau panašu tai neatsiejama. Jei apie elektromobilius, du klausimai tau: - Kuris gamintojas sėkmingai vykdė elektromobilių masinę gamybą iki Tesla? - Kodėl visi gamintojai komunikuojant visada lygina save su Tesla ir dažnai įsivardina "Tesla žudikais"?
conjurer 2021-11-18 22:59
Toks čia ir hatinimas. Pasakau kiek jis yra prisimelavęs, ko neišpildęs, ir kas absurdiškai nerealu. Čia technologijų portalas, kalbame apie technologijas, o ne apie besąlyginę meilę milijonieriams, kaip daro religiniai puslapiai.
ElniaRagis 2021-11-18 23:02
Na Musko fanatikai yra viens prie vieno su jobsiniais, aišku, jie to nemato ir nenori matyt ir jiems net nesvarbu. Muskas yra geras pairčikas, koks savo laiku buvo Jobsas. Nu tiek. Kas liečia Rivian, tai pilnas jūtūbas influencerių video, kaip pats mašiniukas atrodo ir juda. Gražus kaip pikapas, bet esu priešininkas perteklinių technologijų automobilyje, tai bendrai tokio neimčiau. P.s. nesistegiu eit į asmeniškumus, daug kur nesutinku su imortallo nuomonę, bet gerbiu jį, nes moka argumentuot. Bet ar kartais kantrybę praranda ar nebūna nuotaikoj, kad pašaudo postų kaip snobiškas marozas
Pumper 2021-11-19 08:16
Tesla Nissan Leaf gamybos skaičių aplenkė tik 2018 metais (>300k auto), kai pats Leaf gaminamas nuo 2011.
Benediktas 2021-11-19 08:40
Tu hatini produktus, kurie jau veikia. Gamybos apimtys, EV, baterijos, raketos, starlink, akumuliatorines pastotes - tai nėra pažadėti produktai. Tiesiog žmonių norinčių pirkti Tesla EV yra tiek daug, kad nespėja su gamyba. Lengva speti, kai produkto niekas neperka. Jei pasakau, kad geras produktas, tai tam tikra prasme yra išraiška kažkiek % jausmų, kurie būna meilėje. Jei tu valgai skanų maistą, tai kaip vadini santykį su maistu? Ar važiuoji mašina, kuri patinka, ar kompą nusiperki kuris patinka? Sėdi, kaip robotas ir nepatiri jokių jausmų?
immortallt 2021-11-19 09:25
Roadster 2008, Model S nuo 2012. Kiek elektromobilių lyginosi save su Leaf, ir kada Leaf prilygo Tesla pagal nuvažiuojamą atstumą? Conjurer, specialiai tau iš mano "pirštų" Musk'as yra arogantiškas, visiškai nerūpi jam kitų žmonių jausmai, darbuotojus savo gręžia, prisižada labai daug, padaro pusę tiek, agresyiai piarina ir visaip kitaip naglai žaidžia, tame tarpe manipuliuoja shitcoin rinkomis pasinaudodamas hype'u sukurtu aplink jį. Dabar patenkintas, kad nelaikau jo dievuku? Ir vargu ar pirksiu gyvenime Teslą, na bent jau ne per artimiausius 5 metus. Stalino sukeltas badas čia pasiekimas ar pasaulinio karo pabaiga pasiekimas? Užbaigti, tai neužbaigė jie jo, susiklostė taip aplinkybės. Bet pvz. Stalino kalbas analizuoti ir mokytis gebėjimų daryti įtaką masėms - galima. Jei vadovautis tavo logika, pasaulyje niekas niekada nieko nesukūrė verto dėmesio, nes sukūrė ne vienas, ir dar greičiausiai tas žmogus buvo nepageidaujamo charakterio. O šiaip iš darbo su mokslo karjeristais, daugumos jų charakteriai sunkūs ir sudėtinga susikalbėti, vieni pasikėlę ir į žmones be daktaro laipsnio žiūri iš aukšto, kiti intravertai baisūs ar turi socialinių įgūdžių problemų, treti panašu turi ir sutrikimų, kaip ir Musk'as, kai neturi empatijos jausmo. P.S. taip, būnu kartais labai piktas, po pokalbio kai tenka su kokiu politiku ar šiaip įtaką viešajai politikai turinčiu asmeniu, ir kuris kalba visiškai briedus, apie tai kaip nėra klimato kaitos, kaip eleketromobiliai teršia daugiau nei senas dyzelis, kad atsinaujinanti energetika brangi ar nepatikima, kad reikia remti VDV ar dujinės jėgaines ir t.t.
Pumper 2021-11-19 12:26
Čia vadinasi moving goalposts, o Roadster niekad ir nebuvo masinės gamybos auto.
immortallt 2021-11-19 12:31
Na taip, Roadster buvo ribotai gaminama, iš esmės rankomis. Ir iki roadster teoriškai Nissan berods gamino, tik po to surinko ir užkasė. P.S. Nissan leaf pagamino iki 50 elektromobilių 2010 metais. 2011 jau 22 tūkstančius. Taip kad pati Nissan per metus Leaf'ų pagamino iki 2017 m. max 60k per metus, ir pikas buvo 2014 metais, tuo tarpu ta pati Tesla 2014 metais kepė apie 100k Model S. 2020 metais Tesla pagamino daugiau elektromobilių per metus, nei Nissan per visą laiką iki 2020 metų Taip kad taip, Leaf'as kind of pirmiau spėjo į masinę gamybą, tiesa, panaudojo pilnai VDV bazę. Neblogai pasiekė su patikimumu ir kokybe, bet nei gamybos kiekių, nei realiai konkuruoja gerai rinkoje. Gamybą didinti galėtų jie, paklausos panašu nebeužtenka jiems.
Marius.brn 2021-11-20 16:49
Nissan vistiek buvo pirmas tikras zmonems prieinamas elektromobilis. Todel norvegijoje vis dar po siai dienai yra all time daugiausiai pardavimu sulaukes elektromobilis (leaf 71k vs TM3 33k parduotu masinu) . Ir lyginti visas parduotas teslas tik su vienu leaf yra nelogiska, nes tai visiskai skirtingos masinos (tesla S, X, Y). Tai saziningai model 3 tinka lyginti. Po siai dienai model 3 parduota jau 1.000.000, nissan leaf pardave 660.000. Tai kad butent teslai reikejo beveik 10 metu, kad atsirasti kaip lyderiu "pigiu/prienamu EV" rinkoje (nors model 3 dar sunkiai galima vadinti pigiu). Ir jei neklystu, 2018 metais tesla leafa pramuso tik butent del model 3 pardavimu skaiciaus.
immortallt 2021-11-20 21:36
Tesla ir nesitaikė iš karto į prieinamų automobilių rinką. Tiesa, Tesla 2010 metais buvo daugiau pagaminęs elektromobilių, nei Nissan Leaf pagamino pirmaisiais metais Taip kad pirma Nissan pasivijo Tesla pagal pardavimus. Kiek metų pardavinėja TM3 ir kiek metų leaf? Ir kiek TM3 Norvegija tik tiek gavo, ar tik tiek nupirko. Sąžininga lyginti automobilį gaminamą berods 3 metus su Leaf gaminamu dešimtmetį? Teslai prireikė 10 metų tapti lyderiu pigių/prieinamų EV rinkoje? O EV rinkoje lyderiu kada tapo? Nissan leaf kiek šiuo metu per metus pagaminama? O kaip dabar sekasi Nissan Leaf parsiduoti? JAV rinkoje 10k vienetų lygtais šįmet bus tiktais... O kažin ko čia taip? Akumuliatorius mažas, perkaitinėje, nusidėvi nepadoriai greitai, štai ir "pigus". Nissan leaf pigesnis, taip, o kaip lyginasi nuvažiuojamas atstumas ir dinamiškumas? Model3 vis tiek pataiko į aukštesnę kategoriją, nei Leaf, kad ir kaip matuosi. Jei kalbant tiesiai, šiuo metu nepirkčiau nei leaf (naujas smagiai važiuoja, bet turi problemų panašu vis tiek), nei greičiausiai Tesla (nėra normalaus serviso Lietuvoje, nėra superchargerių dar normaliai, brangoka pas mus). Kol kas realistiškai akis labiausiai kliūva už Hyundai Kona. Realiai jei reiktų pirkti, neįsivaizduoju ką išsirinkčiau.
Marius.brn 2021-11-21 11:54
immortallt 2021-11-21 12:04
Marius.brn, tai Tesla patys kalti, kad tavo susigalvotoje kategorijoje - įperkami automobiliai, Tesla nebuvo pirmi, nes jų stragegija buvo grietinėlės nugriebimas - pirma eiti į brangiausius sektorius ir palaipsniui piginti? Leaf'as kokybiškas, tik baterija ir jos valdymas šūdas? Huh? Tai kur čia kokybė, jei esminė elektromobilio dalis yra š? Visgi grįžtame prie aplinkybės, kad kokybė kiekvienam yra skirtingi dalykai. Na pvz. mano tėvui Hyundai visgi nepatiko, nes plastikai barška. Man Hyundai, ir jo paties, patinka, nes gerai kelyje laikosi, pakankamai patogu, o kiek plastikas barška, pas kitus garso izoliacija nelaiko, aišku ne BMW/Mercedes/Lexus, bet ir kaina skiriasi nuo jų kartais. Taip ir mes dviese, tau Leaf'as kokybiškas, dėl salono/skardų suvedimo, man Tesla atrodo daug patrauklesnis kokybės atžvilgiu dėl akumuliatoriaus visų savybių - nuvažiuojamas atstumas, krovimo greitis, tarnavimo laikas, automobilio galia. Palietei rinkų skirtumą, tai dar vienas niuansas yra, JAV yra mažiau linkę kabinėtis prie skardų suvedimo ir panašių smulkmenų. Kaip ir Lietuvoje pvz. su sienų apdaila, kas praeina toje pačioje UK, čia yra kategoriškai nepriimtina
Marius.brn 2021-11-21 13:17
Ne, mano sugalvotoje, musk'as pigią Ev žada daugybė metu. Tiesiog realybė buvo tai, kad tai nebuvo taip lengva kaip jis įsivaizdavo. O čia jau šneki kaip elektromobiliu heiteris. Bet teslatard'ai nelabai nuo jų tesiskiria. Jeigu žmogus neatsižvelgdamas nurašo mašina kuri daugybe metų buvo populiariausias elektromobilis dėl to kad mažiau nuvaziuoja år lėčiau kraunasi, tai jo mentalitetas ne geresnis nei tų kurie apskritai šaukia kad elektromobiliai neturi ateitis. Argumentai juk tie patys. Leaf'as nėra tobula mašina, labai toli nuo tobulybes, bet tai buvo pirmoji šiuolaikine kokybiškai padaryta masėms skirtas EV. Ko tesla negalės pasakyti. Ir čia dar vienas teslatard'o požiūris kai galima atleisti visas kokybės problemas (kėbulas, važiuoklė, slapčia mažinamas krovimo greitis, MCU) tik del to kad toliau nuvažiuoja. O galiausiai stovi tik remonto dirbtuvėse? Juokinga, kad žmogus, kuris kritikuoja Toyota iš asmeninės patirties dėl kokybės, nemato kad tai žymiai prastesnės kokybės gaminys nei ta pati Toyota.
immortallt 2021-11-21 14:15
Musk'as sukūrė automobilių kompaniją nuo nulio, Nissan'as kiek jau dešimtmečių gamina elektromobilius? Musk'o strategija ilgalaikė, Nissan'o leaf'as dabar yra outsaideris, perka dar jį todėl, kad tiesiog elektromobilių kepti nespėja. Musk'as iš karto sakė, jų strategiją sukurti labai brangų, tada brangų, tada vidutinį, ir tada pigų. Taip, pigų sukurti vėluoja, užtat brangių paklausos atsiginti negali. Turi būti durnas, kad riboti brangių pardavimus, spausti savo produkto kainą žemiau, nei rinka sutinka mokėti. Kurioje vietoje EV heiteris? Populiariausias pasaulyje, ar Norvegijoje? Ir populiariausias dabar pagal pardvimus, ar tiesiog jų daugiausia istoriškai prisikaupę? Automobilis kainuoja ne kelis eurus, ir niekas tiesiog nes atsibodo, į sąvartyną neišmeta. Ar aš sakiau, kad toyota prastas automobilis iš esmės? Aš sakau, kad kiekvieno poreikiai skirtingi. Toyota hibridai labai gerai, elektrinių iš esmės neturi, o požiūris į vandenilį iš vis nesuprantamas man. Pas mane nėra nieko juoda ar balta, nėra kažkas tik gerai, ar tik blogai. Nissan leaf savo laiku padarė gerą postūmį, bet ar norėtum pikrti leaf'ą seną dabar, kuris žinai, kad turės problemų su akumuliatoriumi ir jau garantija nebegalios? Vilniuje su Leaf'u mielai renkuosi pasivažinėti pasiimant iš Spark, ir jei yra kitas koks VDV šalia, imsiu vis tiek Leaf'ą, bet pirkti sau nepirkčiau. Po galais, aš net e-up mieliau imu nei kitą VDV. Ir mes jau senokai pametėme teiginį dėl kurio ginčijames, čia mano kaltė matyt, kai ateinu garo nuleisti po excel sėdėjimo ištisomis valandomis ir jau per daug visko galvoje sukas. Reziumė ką noriu pasakyti: -Kokybės vertinimo metodikos vieningos iš esmės nėra, todėl kas vienam yra kokybiškas automobilis, kitam gali būti nei šilta, nei šalta, ir priešingai, kas vienam yra kokybės nebuvimas, kitam yra aukščiausia kokybė -Kokybė, tai visa eilė faktorių, pradedant spalva, baigiant net kaina už nuvažiuojamą atstumą (pati kaina jau yra kiekybinis rodiklis) Na ir niuansėlis, Leaf'as savo metu irgi padarė reikšmingą įtaką elektromobilizmui, tačiau jis pats buvo padarytas ant VDV bazės (kaip ir pirmasis roadsteris), elektrinės pavaros technologijos panaudotos paprastuoju būdu ir iš esmės nėra geras elektromobilis, jei lyginti su dabar rinkoje esančiais, net ir panašiai kainuojančiais.