„Volkswagen“ nebėra trečias vertingiausias automobilių gamintojas pasaulyje - nepatikėsite, kas aplenkė VW

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

conjurer 2021-11-21 14:40
O tesla vis dar naudoja VDV stiliaus akumą, vietoje transformatoriaus, kas kai kam sukelia problemų, kurių net VDV automobiliai neturi. Kas reiškia, kad nei vienas automobilis per daug nenutolo nuo VDV bazės. Gal apple padarys kažką visiškai naujo, bet turbūt tas magiškas krovimo lizdas automobilio dugne gaus kritikos. O kalbant apie atstumą, tai vargu ar labai svarbu elektromobiliui. Elektromobiliai nuo senai buvo skirti civilizuotoms vietoms, pvz golfų aikštynams. Dabar jie išsiplėtė iki važinėjimų miestuose, tarp darbo ir namų. Čia labai geras būdas sutaupyti, kai turi privatų namą su garažu ir trifaziu, ar parkavimo vietą, su rozete, todėl net nėra prasmės pirkti ne EV, ir nissan leaf tam tobulas. Aišku yra žmonių kurie sako, kad gyvena kaune, ir dirba klaipėdoje, kurie teigia, kad vos telpa į tą EV atstumą, bet aš manau kažkas negerai su jų pasaulio suvokimu, jei taip elgiasi daugiau nei metus.
immortallt 2021-11-21 16:42
Tai sakai, tuo momentu kai Musk'as nusipirko Tesla, jiems būtų pavykę roadsterį pagaminti? Kiek ten kartų buvo likę savaitė iki bankroto? O apple dar bedaro kažką? Model3 neatsisakė jau 12V baterijos? Su 500km nuvažiuojamu atstumu gali važiuoti jau 99% kelionių. Didesniu akumuliatoriumi įprastai greičiau gali daugiau kilometrų pasikrauti. Taip kad jei tai nėra tik antras šeimos automobilis, tai nuvažiuojamas atstumas yra svarbus iki tam tikros ribos.
conjurer 2021-11-21 17:07
Sakyčiau su 200km atstumu gali važiuoti bent 90% kelionių, kurias atlieka vidutinis žmogus. Taip kad manau jei elektrifuojamas transportas, pagrindinis skirtumas yra kaina, o ne greitis ar atstumas. Ypač kai tenka stovėt kamščiuose, kur bet koks EV ar hibdridas bus efektyviau.
Marius.brn 2021-11-21 19:14
Toks jausmas kad pora metu gyveni atgal, kai pastoviai kazkokius tokius neryskius teiginius rasai. Kuo toliau tuo labiau nissan leaf bus nevykes modelis akivaizdoje tobulejanciu technologiju. Bet jis buvo, kai teslos nebuvo ir cia faktas. Panasiai kaip ir su kompiuteriais ties 2000 metais, net nepamatai, kaip tavo naujas super duper PC jau yra atgyvena. As nesakau kad esi EV heiteris, tiesiog tesla uztarejai naudoja tokius pacius argumentus neigti kitus markes EV, kaip tie patys VDV gerbejai. Tai kad labai plona riba ties situo dalyku. Jo, bet cia lygiai tas pats ir teslai galioja, tiek jos MCU ges, duru rankeneles neveiks, kebulo ar vaziuokles problemos nedings, tiek ta pati baterija ges, nes tik tesla zmones mistifikuoja bateriju gedimus ir teigia kad tesla baterijos negenda. Jei jau pirksi leaf, tu matysi kad baterija drozta ant greitu krovimu, kas tikrai patrumpina gyvenima ju. Bet tai nera problemu patikrinti su paprastu OBD2 scanneriu. Ko nepatikrinsi su VDV po kapotu. Tesla tiesiog atlaiko daugiau greitu krovimu, bet ir jos nera "nepersaunamos". Tai kad as zymiai geriau pirksiu deveta leaf'a kuris bent jau mechaniskai yra isdirbta masina, nei tesla, kuri garantuotai tures zymiai daugiau vaikisku problemu. O tai kad leaf'as buvo pastatytas ant VDV bazes nieko nekeicia, tai vis tiek buvo ekologiska ir pigi masina, lyginant su tuo ka galejai pasirinkti, nes techniskai model S ar X tuo metu, buvo tikrai ne "zalios revoliucijos simbolis". Nes dar biski palauksim ir bus kas nutiko amerikai 70-80 metais. Japonai uzverte USA rinka japoniskom masinom. Ir jei tesla ziures is godumo pro pirstus, tuoj turesim kiniskas masinas ant bet kurio kampo. Ir tai beabejo bus visu EU/USA autogamintoju pralaimejimas, bet tesla taip pat tame skaudziai gali nukenteti, nes godumas neleisti pigiu masinu atsilieps skaudziai butent tiem kurie nemato pavojaus uz kampo. youtube.com/watch?v=1Mxw3cZa56A&ab_channel=BloombergQuicktake (negaliu ikelti sveikos nuorodos, nes sugadina posta)
Benediktas 2021-11-21 19:34
Tai, kad bus tas pats, kas su japoniškomis tada, tai žinoma bus. Tada ir išaiškės kas geriausiai moka optimizuoti gamybą. Ir pas Tesla yra šitas koziris ir dėmesys į tai. O dėl godumo, tai immortallt sakė: kam parduoti už pigiau, jei net nespėji gaminti už brangią kainą? Ok gali parduoti už pigiau, bet mašinų daugiau nepagaminsi, nes bus tie patys pajėgumai. Tesla tiesiog kol kas naudojasi situacija. Kai ateis kinai, Tesla pradės žeminti kainas, nes bus iš ko. Kas nesugebės atpiginti gamybos - tie žlugs. Be to konkurentams, jei jie siulys ta pacia kaina, reikes sukurti ir tokius pacius arba geresnius bonusus: analogus FSD ir Starlink. Neabejoju, kad masinos bus sujungtos su Starlink ateityje. Tesla ir cia taupov - nenaudoja brangiu lidaru, o paprastas kamerytes, o interneto operatoriai taip pat bus patys ir veiks bet kurioje vietoje.
immortallt 2021-11-21 20:20
Vizualizacija paskelbta random žmogaus - tai joks ne progresas. Apple jau kiek metų elektromobilį kuria ir dar nieko nėra? Man tai tikrai pasirodė, kad ten jau viskas užraukta, bet jei daro - kuo daugiau, tuo daugiau progreso. Vieni profanai, kurie gina bet ką, kiti hater'iai, kurie viską kraipo, kad tik paneigti. Tesla susilaukia daugiausia klikų. Čia jau sena istorija, prieš kokius 5 metus straipsnių seriją paleidau ir susiejomi su Tesla. Straipsniai buvo skaitomesni nei visi kiti straipsniai net po metų nuo jų išleidimo, t.y. susilaukė kažkur 15x daugiau click'ų nei kiti, panašia tema, tik nesusieti su Tesla. Būtent dėl to objektyvios informacijos apie Tesla rasti sunku.
Marius.brn 2021-11-21 22:16
Na tik paskui ziurek, kad pats nelieki autsaideriu is to godumo. Esme kad Kinija jau yra didziausia EV rinka ir velgi, tai yra pigiu EV deka. Tuo paciu paspartina visos rinkos greitesni perejima ant svaresnio transporto ir investavima i infrastruktura, kas pas musu vyksta zymiai leciau, nei kinijoje (nesnekant apie skandinavija). Ir taisykles prades rasyti, kurie tures zenklu pirmavima. Jau nesneku apie visus senuosius automaker, jie apskritai padare didziule klaida ignoruodami perejima ant BEV (ties kuom reikia padekoti tesla, nes bent toje vietoje Musk'o kandziojimasis buvo gerai), bet velgi, tesla strategija is antro galo manau yra labai rizikinga/klaidinga. Xpeng X-pilot jau turi tokia pacia ar net geresne autopiloto sistema. Ir bent jau pavadinimas sistemos neprasiskiria su realybe kaip teslos
Benediktas 2021-11-22 06:46
Dar kartą pakartoju, jei Tesla pardavinėtų už pigiau, ji daugiau nepagamintų ir būtų tokia pati terpė ateiti Kinijos EV, nes Teslos pasiūla nepatenkina paklausos.
no_one 2021-11-22 08:39
Po pirmų kliurkų be 12V baterijos pradėjo jas dėt.
immortallt 2021-11-22 12:36
Tai visgi nėra taip paprasta pakeisti 12 V bateriją
no_one 2021-11-22 13:50
Paprasta situacija - vakaras, naktis, nedidelė avarija, Tesla atjungia traukos baterija, avarinis signalas neveikia į tavę įvažiuoja fūra ir kalta Tesla nes tavęs nesimatė. 12V maitina kompus ir visą likusią periferiją. Traukos baterija išsikrovė ir tau be 12V ragas, auto mirusi, net nepakrausi. O taip duodi prikurkės ir pasileidi.
Benediktas 2021-11-22 14:00
Jo, emergency baterija yra gerai. Tesla pradeda juo dėti irgi ličio, švininių pamažu atsisako. Rašo, kad turėtų užtekti mašinos gyvavimo laikui. Daug lengvesni ir ilgiau tarnauja.
immortallt 2021-11-22 14:46
Na šiaip avarijos (ar bet kokio gedimo, kai sustojama važiuojamojoje dalyje, kur stovėti negalima) atveju bet kokiu atveju trikampį turi nešti pastatyti Avarinis gali neveikti ir kai yra 12v akumuliatorius po smūgio - išdaužti žibintai, atsijungęs akumuliatorius, nutraukti laidai ir pan.
AAA000 2021-11-22 21:18
tema apie VW. bet komentaruose rulina leafai ir teslos su 12V svino akumu marius.brn - tavo leafas antros kartos ar tas su 12V sistema?
Marius.brn 2021-11-22 21:56
Net neisivaizduoju 2018 metu leaf, antra karta, bet man atrodo kad esu mates 12V akuma po kapotu
no_one 2021-11-23 08:25
Pzdc, o bent žinai į kurią pusę ratų varžtai atsisuka? Jei manualą paskaitytum ne tada kai daiktas jau FUBAR, tai žinotum, kad 12V akumas yra variklio skyriuje. O jei į straipsnį, tai kur Rivian pardavimai? Kur? Ką jie turi parodyt, ką galima pačiupinėt?
Marius.brn 2021-11-23 16:45
Na zinai, nauja masina perki butent del to, kad maziau galva suktum, del komponentu vietos Tam ir moki pinigus, kad ryte isestum i silta masina ir neieskotum akumuliatoriaus, o vaziuotum kur reikia O jei ir nudustu akumuliatorius ar bet kas kitas, tai net nesvarstyciau kazko pats daryti, tam yra nemokamas avarinis telefonas su nemokamu aptarnavimu.