„Volvo“ tyrimas: gaminant elektromobilį išmetama 70% daugiau teršalų, nei gaminant automobilį su vidaus degimo varikliu - kodėl taip yra? (Foto)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2021-11-25 09:37
immortallt 2021-11-25 10:00
7 minutės jau net trumpiau, nei trunki kolonėlėje užsipilti degalų ir užsimokėti, jei moki kasoje. O dar jei į WC užeini... P.S. HardAxe, daiktai, kurie laiko tik iki garantinio pabaigos yra patys patys pigiausi. Čia ir vartotojų kaltės labai daug. Būtina skatinti dalijimosi kultūrą daiktams, kuriuos naudoji labai labai retai, ar iš viso kartą tereikia, skatinti išsinuomoti gerą, nei prastą ir pigų pirkti.
evaldosia 2021-11-25 16:21
man patiktu el auto vasarą,ir kažkada tokį nusipirksiu,pažaisti,bet kaip antrą auto.turiu kur krauti mat.dabar turiu kaip tik golfą su robotizuota greičių dėže.vasarą ryja 5 l -100 km,važiuojant į darbą 30 km kertant vilnių skersai per geležinio vilko g.6h. iš tiesų vasara švaistomi degalai ir kondicijonieriui,ir aušinimo skysčio temperatūra,90 laipsnių.dabar dar ne žiema bet aušinimo skysčio temperatūra apie 45 laipsnius,klimato kontrolė padidina variklio apsūkas kad sušildyti saloną.tai kuro suvartojimas jau 6,5 l. įtariu kad šios auto naidingumo koficentas deginant dyzelį būtu apie 80 procentų.juk variklio šiluma šildo saloną?
poi 2021-11-26 01:23
Talkatif - deja neišeina... Baisiausia žmonių neišprusimas ir FANATIZMAS. Benediktas - fanatizmas nr1 - imti reikia globalią statistika o ne jeigu jeigu. Šialia daviau nuorodas i globalias reikšmės, saulė 80%??? Iš kur tokie marazmai? sigun - neišprusimo lygmuo nr2 - 70% elektros pagaminama iš iškastinio kuro, tai apie kokius skalūnus kalbėti galima - kai iškastinio kuro pagalba gaminama elektra - tos pačios dujos gimina elektra. Antra - kalbėjau nuo elektros pastotės ir nuo degalines, tai atskaitos taškas - ir vdv reikalinga logistika iki degalines ir elektrinei reikalinga logistika iki elektrinės, nereikia pamiršti globalių skaičiuku - 70% elektros iškastinis kuras. sub - trečias su faze - tau pateikti absoliučiai visi skaičiai - jei lankei mokykla turi sugebėti sudėtį 2+2! Atk - n'asis neišprusimas 15% ar 30-35%? : https://www.google.com/search?q=efficie ... petrol+car Benediktas - didžiausia fanatizmo viršūnė - KAI BUS ! Dabar to nėra ir artimus 5metus galima užmiršti. Pramonė nedirbote? N metu reikia kad produktas issigrynintu. Pirmos teslos kreivos buvo, pirmos baterijos identiškai bus kreivos. Paramotoras - kryptį pagalbai, bet ne iki galo. Naujas auksas yra litis ir elektra. Iš to galima dabar uždirbti didelius pinigus. immortallt - teisingai, šlamamtys valdo. HardAxe - reikia reikia reikia... Pigiausia skalbimo mašina BEKO 200€ ir alia Ferrari- MIELE 800€. Klausimas kodėl didžioji dalis NEPERKA 4X BRANGIAU? Miele tarnaus bent 2x ilgiau. Tai kodėl 4x brangiau NEPERKA? Turbūt kad 4x brangiau?? immortallt ir 7min? Kokie elektros nuostoliai? Kiek tokia baterija tarnaus? Baisiausia FANATIZMAS.
poi 2021-11-26 01:34
P.s. as pats esu už elektrą. Bet reikia bent truputį pasižvalgyti į šonus . NK panašūs. Baterijas pagaminti išeikvojama daug gamtinių resursų ir aplinkos teršimas didelis. Baterijų perdirbimo technologijos iki šiol nėra. Visi kalba apie ateitį , bet norint kalbėti apie ateitį reikia labai giliai pažiūrėti į praeitį - ir pagalvoti kodėl kažkokie SOROSAI investuoja į elektra? Gal todėl kad įdėjus 1€ gali iš to gauti 10€? Jokia čia ekologija - tai tik verslas ir pinigai.
immortallt 2021-11-26 09:19
VDV automobilis per gyvenimą negrįžtamai sudegina benzovežį kuro. evaldosia, 80% - nejuokink. Paskaičiuok 100km/h važiuojant, kiek per valandą variklis šilumos išskiria ir paimk pusę jos. Tada paskaičiuok savo vidinę kūno temperatūrą, gerai keptas ar jau sudegęs.
Benediktas 2021-11-26 10:59
Jei yra JAV, Norvegijoje, tai ir visose išsivysčiusiose šalyse bus infrastruktūra ir žalia energetika (JAV dar maža ž.e.). O tu manai, kad nebus? Taip, ne per 5 metus. Aš kalbu apie perspektyvas ir globaliai, o nepatarinėju, ar reikia šiais ar kitaismetais pirkti EV Lietuvoje. Tu matyt kalbi apie 2-5 metų laikotarpį ir tik apie Lietuvą, o gal dar turi omenyje šalis, kurios mažiau pasivystę - tai mes apie skirtingus dalykus kalbam. Kalbu apie ateitį, nes tikiu progresu, o ne regresu.
immortallt 2021-11-26 12:59
Na nereikia net progresu tikėti, užtenka žinoti kieno kaštai mažiausi. Retai kada žmonės renkasi brangiausią sprendimą, kai produktas yra identiškas.
Benediktas 2021-11-26 13:21
Taip, bet argumentai, kad nėra infrastrukturos, kad elektra is naftos, kad brangu, brangios baterijos, kazko neperdibs. Aš sakau, tai laiko klausimas. Reikia matyti trendus. Čia ir dabar - šiuo atveju netinka, nes vyksta pokyčiai ir juos reikia vertinti. OK, Indija užkūrė naują elektrinę, kūrenąmą anglim - na ir kas. Užtad išsivysčiusios šalys pereidinėja ant atsinaujinančios, net ta pati Kinija, kur anglis kūrena. Vyksta procesas į vieną pusę ir jam nereikės 100 metų. O mes esam toj pasaulio dalį, kur tai įvyks pirmaiusia, jei Putinas nesugalvos nesamonių. Toj daly, tai turiu omenyje vakaru civilizacija + Kinija, jei jie irgi nesugalvos nesamoniu. Ir tai kas vyksta - EV ir ž. e. yra labai gerai. Nežinau, ką dar geriau galima sugalvot - tiek klimaito kaitos prasme, tiek oro taršos prasme, tiek naftos, kaip baigtinio resurso, todel dar ir brangimo prasme.
immortallt 2021-11-26 15:37
Tai būtent, kad nesugeba matyti to paveikslo. Kas iš to, kad Indija atidarė naujų katilinių anglimis kūrenamų? Taip pat ir uždaro. O tuo tarpu tarp top5 investuotojų į atsinaujinančią, nors yra skurdžiai paskutiniai. Ta pati Kinija varžosi su JAV dėl pirmos vietos pagal investicijas į atsinaujinančią. Problema ta, kad elektros ūkis, tai ne nauji mobilūs telefonai, tai kas kūrėsi 100 metų nepakeisi per 2-3 metus. Net tas pats akumuliatorių ar vėjo jėgainių menčių perdirbimas. Dar absoliuti dauguma jų stovi ir perdirbimo technologijos yra paruoštos, tik jos nėra paleistos, nes nebus dar pakankamų kiekių perdirbti. Ir tos technologijos komerciškai atsiperkančios ir realiame pasaulyje statomi ir diegiami pirmieji centrai. Bet vat jiems reikia, kad jie jau stovėtų, ir 10 metų lauktų, kol galės pradėti dirbti
no_one 2021-12-01 17:53
Profito nėra. Kas būtų jei dabar gamintų taip kaip buvo gaminti W123, BMW atsarginių dalių terminą sumažino nuo 25 metų iki berods 5, motociklam tik ilgiau už automobilius.
sub 2021-12-02 08:56
Two plus two is four Minus one that's three, quick maths Everyday man's on the block Smoke trees Šita tavo formulė?
immortallt 2021-12-02 09:04
Nu va, straipsnis šiandien, ketvirtadalis naujų automobilių pardavimo Europoje - įkraunami automobiliai. Kiek elektromobilių parduodama buvo prieš 5 metus? Iki 2%: https://cleantechnica.com/2020/10/29/eu ... n-history/