Naujasis pasukamas tiltas per Sueco kanalą sėkmingai baigė bandymus: tai bus didžiausias pasukamas geležinkelio tiltas pasaulyje (Video)  ()

Sueco kanalas vėl grįžta į pasaulio akiratį. Lapkritį du horizontalaus geležinkelio tilto komponentai buvo vienu metu išbandyti ir sėkmingai pritvirtinti. Dabar tai didžiausias pasaulyje pasukamas geležinkelio tiltas, besijungiantis su El Ferdano geležinkelio tiltu.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Net jei Sueco kanalas yra ant pjedestalo, kai kalbama apie vandens kelius, geležinkelio tiltų per kanalą statybas gaubia nelaimės.

Pirmasis tiltas per kanalą buvo pastatytas daugiau nei prieš šimtmetį – 1918 m., bet vėliau buvo pašalintas, kad kanalas būtų palankesnis vandens transportui. Kitas tiltas buvo pastatytas per Antrąjį pasaulinį karą, tačiau dėl avarijos jis tapo nenaudingas. Kiti du bandymai nutiesti tiltą per ateinančius kelis dešimtmečius buvo sėkmingi, tačiau per konfliktus tiltai buvo sugriauti.

Tūkstantmečių sandūroje buvo pastatytas dabartinis El Ferdano tiltas, tačiau 2014 metais planuojant Sueco kanalo išplėtimą, jis nustotas eksploatuoti. Tikimasi, kad antrasis tiltas, pastatytas pagal Kinijos valstybinės statybos inžinerijos įmonės (CSCEC) „Viena juosta, vienas kelias“ iniciatyvą, vėl sujungs geležinkelio linijas ir atnaujins paslaugas.

Naujoji konstrukcija, sverianti 14 000 tonų, yra sudaryta iš iki 150 mm storio plieninių plokščių. Šios plokštės, kurių didžiausias ilgis yra 40 m, viena jų gali sverti iki 152 tonų. Šioms statyboms buvo reikalingos modulinių įrenginių gamybos naujovės, rašoma pranešime spaudai. 

 

Naujajame tilte yra dveji geležinkelio bėgiai, kurie per 18 minučių sėkmingai prisijungia prie sausumos bėgių. Numatoma, kad traukinys per tiltą riedės tris minutes, palyginti su keltu, kuriuo kelionė į abi puses trunka 30 minučių, rašoma pranešime spaudai. Užbaigus šį tiltą, jis bus sujungtas su El Ferdano tiltu per senesnį kanalą, todėl tai bus didžiausias horizontalus pasukamas geležinkelio tiltas pasaulyje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(14)
(0)
(14)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: