Automobilis, simbolizavęs visą Jugoslaviją ir pramintas „blogiausiu automobiliu istorijoje“ – legendinis „Yugo“: buvo pardavinėjamas net JAV (Foto, Video)  (2)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nepaisant to, daugelis mechanikų ir net „Zastavos“ gamyklos darbuotojai sutinka, kad „geriausi“ „Yugo“ buvo pagaminti nuo 1988 m. iki 1991 m. pradžios. Kokybės kontrolė buvo gera; buvo keliami aukšti plastiko kokybės, sėdynės audinio ir interjero standartai.

Devintajame dešimtmetyje net pasirodė „Yugo“ kabrioletas,  Teigiama, kad tai buvo bandymas ištraukti įmonę iš blogų laikų, nes ekonominė situacija Jugoslavijoje vis blogėjo.

1988 m. pasirodė sportinė „Yugo“ versija žinoma kaip „Yugo GVS“, kuris savo laiku buvo labai sportiškas modelis. Per daugelį metų jis tapo labai populiaria lenktynine transporto priemone.

 

Kai 1991 m. prasidėjo karas Jugoslavijoje ir dėl to pastebimai sumažėjo gamybos proceso kokybė, modelio reputacija buvo galutinai sugriauta. Kadangi įvairūs komponentai atkeliaudavo iš Slovėnijos ir Kroatijos, kurios paskelbė nepriklausomynę ir su kuriomis likusi Jugolsavija kariavo, nuo 1992 m. transporto priemonės turėjo būti renkamos iš likusių dalių. Dėl to klientai dažnai gaudavo automobilį su mėlynu prietaisų skydeliu, rudu vairu ir skirtingai apmuštomis sėdynėmis, o spidometras taip pat rodydavo mph (mylios per valandą), o ne km/h.

Po pilietinio karo padėtis vėl pradėjo gerėti, tačiau kai dėl Kosovo karo 1999 m. Kragujevaco gamyklą subombardavo NATO aviacija, nes ten vis dar buvo įsikūrusi pagrindinė ginkluotės įmonė. Tačiau bombos pataikė į automobilių gamybos liniją, o ne ginkluotės cechus.

Paskutinis, kiek modernizuotas, „Yugo“ nuo konvejerio nuriedėjo 2008 m. o „Zastava“ gamykla buvo parduota FIAT.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(18)
(1)
(17)

Komentarai (2)