Los Andželą kamuoja milžiniška traukinių apiplėšimo problema, kainuojanti milijonus dolerių – vagysčių skaičius išaugo net 160%: kas dėl to kaltas? (Foto, Video)  (3)

Jau kelias savaites socialinėje žiniasklaidoje vyrauja vaizdai, kuriuose matyti tūkstančiai plastikinių įvyniojimų, kartoninių dėžių ir pakuočių, gulinčių palei geležinkelio bėgius Los Andžele.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Dabar gana gerai žinoma, kad traukiniai, gabenantys elektroninės prekybos siuntas, mieste apvagiami vidury baltos dienos, tačiau išspręsti problemą sunku, kai suinteresuotosios šalys kaltina viena kitą.

Traukinių apiplėšimai gali atrodyti kaip senų laikų artefaktas, kai banditai jojo žirgais, kad pasivytų važiuojančius traukinius. Tačiau dabar apiplėšti traukinius Los Andžele daug paprasčiau – plėšikai atakuoja stovintį geležinkelio vagoną arba lėtai judantį traukinį link intermodalinio terminalo – Los Andželas yra vienas iš dviejų pagrindinių uostų, kuriame aptarnaujama 40 procentų Amerikos jūrų laivybos importo.

Pavogti paketai priklauso kelioms kurjerių kompanijoms, tačiau jas geležinkeliu gabena „Union Pacific“ kompanija, veikianti 23 valstijose, daugiausia vakarinėje JAV dalyje. „Union Pacific“ (UP) skaičiavimais, kasdien išplėšiama apie 90 konteinerių.

 

Iš pradžių plėšimai buvo smulkūs, tačiau dabar jie tapo labiau organizuoti, nes plėšimuose tariamai dalyvauja žmonės, gyvenantys benamių stovyklose aplink geležinkelio bėgius.

UP per pastaruosius metus šių vagysčių patirtus nuostolius vertina 5 mln. USD. Nors traukinių vagysčių skaičius per praėjusius metus išaugo 160 %, UP savo tinklalapyje paskelbtame pranešime teigė, kad 2021 m. spalį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų mėnesiu, jų skaičius išaugo 356 %.

Ar kaltas etatų mažinimas?

 

Nors miesto teisėsaugos agentūrą, Los Andželo policijos departamentą (LAPD), ištiko COVID-19 pandemija, o jo darbuotojų skaičius sumažėjo, departamentas teigė, kad UP problemos kilo dėl jos pačios kaltės.

Geležinkelio operatorius sumažino savo apsaugos darbuotojų skaičių iki šešių žmonių, o LAPD savo pastangomis nuo rugpjūčio suėmė daugiau nei 125 žmones, įtariamus vagonų plėšimais.

Šių metų sausį UP paneigė šį kaltinimą ir teigė, kad 1600 darbuotojų stebi jos 443 km trasą Los Andželo apygardoje. Ji taip pat dislokavo stebėjimo dronus, pastatė specializuotas tvoras ir įsilaužimo aptikimo sistemas. Tačiau iš šimtų UP agentų areštų buvo užregistruota mažiau nei pusė, o daugelis įtariamųjų buvo paleisti per 24 valandas.

 

Praėjusiais metais bendrovė taip pat kreipėsi į apygardos prokurorą, prašydama sulaikytiems asmenims griežtinti įstatymų vykdymą, tačiau apygardos prokuroro bylos buvo nutrauktos dėl įrodymų nebuvimo.

Kalifornijos gubernatorius Gavinas Newsomas paskelbė apie 225 mln. USD dotaciją per ateinančius kelerius metus mažmeninei prekybai ir kitoms vagystėms sustabdyti, tačiau norint išspręsti šią didelę problemą reikės visapusiškos strategijos.

Aut. teisės: MTPC
MTPC
(42)
(5)
(37)

Komentarai (3)