„Ford Focus“ 2011 m. taps elektromobiliu  (4)

Detroito (JAV) automobilių parodoje „Ford“ kompanija pranešė, kad investuos 450 mln. JAV dolerių į elektromobilių gamybą Mičigano valstijoje. Jau žinoma, kad čia 2011 m. bus gaminama elektra varoma „Focus“ versija, rašo „Reuters“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Ford“ taip pat atskleidė, kad elektros energija varomas „Ford Transit Connect“ pasirodys šiemet, o pagal naują C segmento platformą sukurtas elektra įkraunamas hibridinis modelis debiutuos 2012 m.

Gamintojai tikisi, kad „Transit Connect“ su pilnai įkrautomis baterijomis nuvažiuos apie 130 km, „Focus“ – apie 160 km.

Naujojo „Ford Focus” gamyba bus pradėta 2010 m. pabaigoje Europoje bei Šiaurės Amerikoje. Naujasis modelis pardavimo salonus turėtų pasiekti 2011 metų pirmoje pusėje, o 2012 m. bus pradėta gamyba ir Azijoje bei Afrikoje, kur šiuo metu naujos gamyklos yra atnaujinamos, o Kinijos gamykla ruošiama naujos kartos produktams gaminti.

Projektuojant naująjį „Ford Focus“, buvo siekiama, kad pagrindinės dizaino, važiavimo ir techninės savybės atitiktų visų pasaulio regionų klientų poreikius. Naujojo „Ford Focus” dizainas kurtas Mekenich dizaino centre netoli Kiolno, Vokietijoje. Pasak dizaino vadovo Martino Smitho, naujasis modelis įkūnija naujausią „Ford” kinetinio dizaino evoliuciją ir tęsia naujosios „Ford Fiesta“, „Ford C-MAX“ ir „Ford Grand C-MAX“ tradicijas.

„Ford“ jau anksčiau investavo apie 550 mln. JAV dolerių į Mičigano gamyklą, kurią pritaikė „Focus“ automobilių gamybai. Anksčiau čia nuo konvejerių riedėjo sportinės mašinos. Nauja investicija sukurs apie 1 tūkst. darbo vietų.

Elektrinių „Focus“ ir „Transit Connect“ modelių bandymai neseniai prasidėjo Vokietijoje. 2 metus truksiančioje ir 15 mln. eurų kainuosiančioje bandymų programoje dalyvaus 25 elektromobiliai. „Ford“ kompanijos atrinkti specialistai ir klientai Kelne išbandys elektra varomus automobilius įprastomis važiavimo sąlygomis, o gautus duomenis apdoros kompiuteriai, kurie gali modeliuoti daugiau nei 10 tūkst. mašinų bandymus.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (4)

Susijusios žymos: