Įrašų kompanijos nepatenkintos „MySpace Music“ rezultatais (4)
Svetainei „MySpace Music“ pranešamos dvi naujienos: viena yra gera, o kita – bloga. Geroji naujiena yra ta, jog svetainės įrašų rėmėjai džiaugiasi svetainės lankytojų srautu. Blogoji naujiena ta, kad per 8 mėnesius didelė lankytojų auditorija neuždirbo daug pinigų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kai kurios įrašų kompanijos pareiškė „MySpace Music“ prezidentui Courtney Holt, jog yra nepatenkintos pajamomis. Praėjusį mėnesį vykusiame valdybos posėdyje Courtney Holt gavo pylos.
„Kai kurie pagrindiniai mūsų partneriai yra nepatenkinti „MySpace Music“ veiklos rezultatais“, - sakė su situacija susipažinęs asmuo. – Kai kurie valdybos nariai nori, jog tinklapyje „MySpace Music“, kurį sudaro keturios didžiausios įrašų kompanijos ir bendrovė „News Corp“, būtų atlikti pakeitimai, kurie leistų padidinti pardavimus ir geriau integruoti paslaugas į „MySpace“ svetainę“.
Iki šiol svetainė „MySpace Music“ buvo laikoma svarbiausiu bandymu, siekiant sujungti muziką ir socialinį tinklą. Kai kurie įrašų atstovai tvirtina, jog „MySpace“ ir „Facebook“ – tai vietos, kuriose gali būti reklamuojami atlikėjai ir jų dainos, o „MySpace“ jau seniai tapo grupių dainų pristatymo vieta. Tinklapis „MySpace Music“ yra apibūdinamas kaip potenciali vieta, galinti sukurti pardavimų pajamas, nors tai ir yra didžiulė užduotis. Kol kas muzika internete populiariausia tinklapyje „iTunes“ bei nelegaliose „peer-to-peer“ svetainėse.
Susitikimo metu Courtney Holt pripažino, jog svetainę „MySpace Music“ būtina patobulinti. Valdybos nariai supranta, kad svetainė buvo pristatyta tik pernai metų rugsėjo mėnesį, o Courtney Holt svetainės prezidentu tapo vos prieš 5 mėnesius. Nepaisant to, svetainės direktorius visiems padarė didelį įspūdį: jis pažadėjo įgyvendinti patobulinimus. Visi muzikos įrašų rėmėjai pasitiki Courtney Holt ir kol kas nepanikuoja, tačiau geresnius rezultatus norėtų pamatyti jau greitai. Įrašų kompanijos teigia, jog norėdami privilioti auditoriją, jie siūlo žemesnes kainas ir kitas nuolaidas, tačiau tokie pasiūlymai amžinai netruks.