Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
SG 2009-07-10 17:41
gabus - pasigražink sau.
Graduss nesupratau, ką čia pasakei? Taigi sakau, kad portalas istorine tema, o ne kažkokio konkrečiai žmogaus biografija.
Zigzaueri žiūriu draugų tau čia netrūksta. Man rusai patinka, kaip žmonės, bent kiek aš jų esu sutikęs ir pažįstu. O ar pati Rusija, kaip valstybė, patinka ar nepatinka, čia jau kita kalba. Taip... Man irgi gaila, bet kaip sakiau laiko pritrūko, o ir kelionė nepigi.
P.S. Zigzaueri, manau jau pats laikas nupūst mane tavo mėgstamiausiu būdu. Laukiu.
mazeika 2009-07-10 17:50
kam jūs karščiuojates ant SG? mano manymu dirbančiam , sažiningam ir protingam žmogui visur gerai. komunizmas tikrai labai graži idėja, tačiau tik idėja ir ji tikrai nebus igyvendinama.. o socializme buvo prastas dalykas jog viskas buvo "nuleidžiama iš viršaus o ne kildavo iš apačios"
gabus 2009-07-10 18:01
Arba keliauk ir prašyk ten prieglopsčio, nes čia tokie banditai, kaip aš taves nemylim. Kalbėt irgi visi laisvai neleidžia. Parduok viską, ka turi čia, ir lėk ten, galėsi ten ir pasilit, vis tiek čia daug bendraminčių nerasi. Kelionė į vieną galą neturėtų būti labai brangi. Čiesnam komunistui ant Marijos žemės ne vieta.
mazeika 2009-07-10 18:04
protingam? žiūrint kur protas nukreiptas.. kažkodėl vos ne visas inventorius universitetuose dar nuo sovietmečio liko. o lėšos mokslui "eina į betoną".
gabus 2009-07-10 18:07
Taip. Įskaitant labaratorijų įrangą, kompiuterius, serverius ir kt.
Ir 2009-07-10 18:09
, O jei mano šeima tiesiogiai buvo susijusi su žudynėm ir trėmimais, tai turiu taip pat pamiršt?
SG 2009-07-10 18:12
"Jei būčiau tikintis, sakyčiau "ačiū dievui"" - netikinčiam ant Marijos žemės irgi nevieta. Tai gal tik kompiuteriai ir panašūs dalykai atnaujinti. Bet 80% inventoriaus ir t.t. užsilikę nuo TSRS laikų.
Ir - esu sakęs, kad ir mano prosenelis buvo ištremtas. Kažkodėl niekas mano giminėj nerėkaloja ir nešokinėja.
mazeika 2009-07-10 18:18
iš dalies SG teisus kad nebereikia dejuot. susitaikykit, niekas mum nieko neduos, nes pareikalaus lėšų už gamyklas, nesvarbu kas butu jei būtume laisvi, nebuvom. viskas. reikia mokytis iš klaidų, naudotis Rusijos turtais, juk mes dabar NATO, tai jeigu jau sergam už vakarus tai neturime bijot kad bus agresyvi Rusija, o jei jie mus išduos, tai bus tokie patys kaip ir rytai.
Graduss 2009-07-10 18:22
Bet tokie "raudonieji" istorikai kaip tu nesuvokiat, kad istorija yra labai asmeninis dalykas ir nuo jaunatviškų pasvaisčiojimų internete iki tiesioginio konkretaus žmogaus, tam tikros grupės ar visos tautos įžeidimo - vienas žingsnis. Aš, asmeniškai, 100 proc. už tai, kad tokiem prorusiškai nusiteikusiems raudoniesiems, tendencingiems istorijos interpretuotojiems ir jauniesiems burokevičiams truputi apribota, jų vadinamą, žodžio laisvė.
SG 2009-07-10 18:24
mazeika aš nedėčiau tokių vilčių. Iš esmės galima teigt, kad vakarai "paaukojo" Gruziją. Nes didžiosios valstybės daro tik tai, kas jos naudinga. Prisimink Kuveitą. Kai jį užpuolė Huseinas, gal per 2 savaites nubėgo gelbėt pusė vakarų pasaulio. Kodėl? Žinoma dėl naftos. O ką turim mes? Nieko. Nei stiprią ekonomiką, nei daug naudingųjų iškasenų. Kita vertus netgi ir nevertėtų Vakarams gelbėt nuo tokios valstybės kaip Rusija. Grėstų trečiasis pasaulinis karas, todėl manau, kad Vakarai būtų linkę paaukot vieną mažą valstybėlę vardan to, kad galbūt milijardai žūtų. Paprasčiausiai nenaudinga visais atžvilgiais būtų mūsų gelbėt, o istorija jau parodė, kad didžiosios valstybės daro ne tai kas garbinga, o tai, kas naudinga. Labiausiai manau juos prilaikytų Rusijos branduolinių ginklų atsargos. Kažkodėl kyla man toks įtarimas, kad jei Š. Korėja neturėtų ilgojo nuotolio raketų su branduolinėm galvutėm, tai ten jau seniai jankiai būtų "įvedę demokratiją" tankais ir raketomis.
Nors... Kita vertus Rusija yra seniai rakštis subinėj Vakarams, tai ar jie nenorėtų pašalint iš kelio tokio kliuvinio gavę progą? Na labai sunku čia pasakyt kaip būtų. Tegalima tik spėliot. Bet aš nusiteikęs pesimistiškai.
Graduss tai kokia čia demokratija tada?
gabus 2009-07-10 18:33
Patys kalti.
Kitiems:
http://www.youtube.com/watch?v=Kxb02Pm4vcc
Arns 2009-07-10 18:36
Didziausia daugumos susirinkusiuju beda - visiskas nesinaudojimas galva, istorija reikia vertinti per atstuma ir neskirstyti i "bloga" ir "gera". Lyginkim Stalina ir Vytauta Didyji, abu vienodi, sieke savo tikslu, o ne liaudies, taciau kodel ju vertinimas skirtingas, juk abu sukure galingas to meto valstybes. Visu pirma vienas "savas", o kitas "ne", vienas gyveno labai senai, o kitas ne, apie viena rase tik "padlaiziai", apie kita rase(o) ir pasakoja ir dabar. Abu uz savo darbus buvo uzmirsti, Stalina pradejo "reanimuoti" kazkur apie 2000 metus, o Vytauta "prisiminem" tik tarpukariu(beje, lenkai nemazai prisidejo su savo romantizmu).
Tad putokites kiek norite, bet zmogus neturintis nusistatymu(isankstiniu) matys ir sugretins siuos zmones, nes abu dare ta pati del to paties tikslo, taciau kai kam emocijos suikels nora viena sumaisyti su zememis, o kita iskelti i padanges. Tad nemazai lietuviu kels viena, o murgdys kita, tuo tarpu musu rytu kaimynai darys priesingai...
SG 2009-07-10 18:40
Žinoma, kad netikiu. Kai dabar taip pasakei, prisiminiau vieną radijo laidą, kurią neseniai girdėjau (galit parsisiųst čia: http://www.ziniur.lt/programa/archyvas? ... &item=8089) tai žodžiu sako: "būtumėm bedieviai, kad uždraustumėm Marksą ar Engelsą. Nors jie ir patys buvo bedieviai". Juokingai taip nuskambėjo (čia tik tarp kitko). Mažas plikas žmogeliukas. Prisipažinsiu, kad tikrai pakėlei nuotaiką. Na į Kobą tai netikiu, beto tada Kobai dar nebuvo valdžia mušus į galvą. O pinigų reikėjo partiniams reikalams. Todėl ir hmm... na tarkim pasiskolino.
Va pvz. atkreipiau dėmesį. Bibliotekoj praktiškai visos knygos nuo TSRS laikų. O mūsų valdžios požiūriu kam juos laikyt? Juk jie primena juodžiausią Lietuvos laikotarpį! Okupaciją! Tokie daiktai privalo būt sunaikinti! Tai tegul ir meta po velnių. Tegul sugriauna visus pastatus, kurie buvo Tarybiniais laikais pastatyti, jei jau taip nori atsiribot. O beje ir baldai dar beveik visur užsilikę tie patys.
gabus 2009-07-10 18:41
Vienas masiškai žudė savo ir visas kitas tautas, kitas ne. Daug kas siekia savo tikslų, tai dar nereiškia, kad jie panašūs. LDK buvo gan demokratiška.
SG 2009-07-10 18:44
Vytautas nežudė kitų tautų? Cha! Vytautas Didysis buvo imperialistas. Tik aišku tais laikais dar nebuvo jokių dujų kamerų ir t.t. Paprasčiausiai kardu per kaklą brūkšteldavo. Ir netgi nedrįsčiau teigt, kad jis patriotas buvo. Ne itin nusimanau apie tuos laikus, bet ar ne jis Žemaitiją atidavinėjo ir atiminėjo išvien iš kryžiuočių? Žodžiu, žaidė kažkokį juokingą žaidimą.
gabus 2009-07-10 18:49
Eik tu gal pasikark, arba vyniok į Šiaurės Korėją, kur net karvės Š labiau kvepia (pas mus smirda, nes jankiai ir Liandsbergis kalti).
Arns 2009-07-10 19:01
Taip, visos tautos draugiskai jungesi prie LDK Taip, bet tikslai tie patys, priemones irgi, tik technines galimybes skyresi.
LDK demokratiska? Prasom pateikti pavyzdziu(tolimesniai diskusijai)
SG 2009-07-10 19:09
gabus aš maniau, kad tu kalbi apie tuos iš bankų pavogtus pinigus. Kiek ten jų buvo? Rodosi apie 1 mln. rublių. O tai apie kokius tu kalbi?
Ne apie mokyklinius vadovėlius kalbu. Kalbu apie paprastą biblioteką. Praktiškai visos knygos po "40 kp" ir t.t. Turiu galvoje nuo TSRS laikų. Ko čia dabar užsidegei? Tiesiog neseniai vyko kalba ir tebevyksta kalbos apie desovietizavimą, t.y. jų paveldo naikinimą. Bet kažkodėl naikina tik nevertingą paveldą. Aš tą norėjau pasakyt. Tai jei jau "desovietizuoja", tai tegul tada naikina viską, ką paliko TSRS.
Na Landsbergis dėl daug ko kaltas, bet vargu ar ir be jo karvės š labiau kvepėtų.
Arns 2009-07-10 19:09
Grozines literaturos tikrai labai daug prileista, taciau as studijuoju istorija ir galiu drasiai pasakyti, vos ne visos chrestomatijos, istorines knygos, enciklopedijos ir t.t leistos sovietmeciu. Nerpiklausomoje Lietuvoje tokiu beveik neisleista, o ir tos leistos ne uz musu pinigus, o uz Soroso fondo pinigus arba privacias lesas, tad mums, istorikams, praktiskai nera galimybiu paciupineti nauju knygu, nes ju nera. Beje, jei ka nors nori ispudingesnio tyrineti LDK istorijoje, reik skaityt ka "iskasa" lenkai ir baltarusiai. Pas mus gerai jei i kelis metus kelios knygos istorine tematika iseina, o pvz pas lenkus minimum 20, ir taip kas met
mazeika 2009-07-10 19:42
na kaip, ukrainieciai ir baltarusiai prie LDK savo noru jungėsi kad nebūtų su maskva aisku ne leke strimgalviais ir nenorejo kad juos kas valdytu bet daug geriau buvo LDK o ne Rusia
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Per karą su Gruzija Rusija numušė tris savo lėktuvus