„Bing“ paskatino konkurenciją?  (4)

Bendrovė „Google“ pateikė keletą paieškos sistemos patobulinimų, kurie interneto analitikų buvo įvertinti kaip atsakas į populiarėjančią „Bing“ sistemą - „Microsoft“ kompanijos produktą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Google blog‘e pateiktame pranešime kompanijos „Google“ programinės įrangos inžinierius Lingyun Liu atskleidė, jog dabar programoje „Google Search“ ieškant tam tikros vietovės, šalia žemėlapių ir nuorodų yra pateikiamos nuotraukos. Vartotojui pažymėjus vieną iš šių nuotraukų, jis nukreipiamas į „Google Maps“ nuotraukų sluoksnį ir gali peržiūrėti dar daugiau su tam tikra geografine vieta susijusių nuotraukų.

„Geografinės padėties žinojimas yra tik viena dalis, - pranešime rašė Lingyun Liu. – Labai dažnai yra svarbu pajusti, į ką tam tikra vieta panaši. Geriausias būdas tai padaryti – pamatyti svarbiausių vietų ir įdomybių vaizdus“.

Kompanija „Google“ taip pat pranešė, kad nuo šiol vartotojai galės filtruoti nuotraukų paiešką. „Creative Commons“ licencija – tai naudingas įrankis blog‘eriams, norintiems įsitikinti, kad nenaudoja autorinių teisių saugomų darbų.

Bendrovė praplėtė produktų paieškos priemonę, skirtą mobiliesiems įtaisams, turintiems prieigą prie interneto JAV, Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje ir Pietų Korėjoje. „Nesvarbu, kokį telefoną naudoja vartotojas. Jam tereikia svetainėje „google.com“ suvesti užklausą ir pasirinkti „Pirkimo rezultatai...“, - kompanijos „Google“ mobiliesiems telefonams skirtame blog‘e rašė programinės įrangos inžinierius Eiji Hirai. –Vartotojai gali pradėti naudoti šį produktą sukurdami žymelę į „www.google.com/m/products“ puslapį“.

Ar tikrai šiuos patobulinimus paskatino kompanijos „Microsoft“ paieškos sistema „Bing“? Nors ji tikrai nepanaši į tikrą "Google" konkurentą - pagal naujausius statistinius duomenis, kuriuos pateikia rinkos tyrimų įmonė „Net Applications“, kompanija „Google“ vis dar rinkos priešakyje: ji užima 81 proc. rinkos, o „Bing“ yra antroje vietoje – jos rinkos dalis sudaro 5,3 procentus. Skirtumas didžiulis, tačiau „Bing“ per kelis mėnesius sugebėjo aplenkti kitus paieškos variklius ir dabar yra jau antroje vietoje po "Google". Tokia dinamika tikrai neliko nepastėta.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: IT žinios
(0)
(0)
(0)

Komentarai (4)

Susijusios žymos: