„Microsoft“ ir „Yahoo“ sudarė ilgai lauktą bendradarbiavimo sutartį  (0)

Baigėsi ne vienerius metus trukusios derybos: kompanija „Microsoft“ sudarė sandorį su „Yahoo“ dėl paieškos internete partnerystės bei bendrų reklamos pardavimų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šis sandoris suteikia kompanijai „Microsoft“ prieigą prie antrosios pagal dydį (kai kuriuose regionuose  „Microsoft“ atnaujinta paieškos sistema „Bing“ jau lenkia „Yahoo“) internetinės paieškos sistemos naudotojų. Tai „Microsoft“ paieškos sistemai „Bing“, dar visai neseniai įvestai į rinką, suteikia potencialiai stiprų ginklą, skirtą konkuruoti su kompanija „Google“.

Pagal naujojo sandorio sąlygas, „Yahoo“ susitelks ties reklamos pardavimais. Kompanija ketina pardavinėti reklamos pozicijas ne tik savo portale, bet ir kai kuriuose „Microsoft“ puslapiuose.

„Yahoo“ tikisi pagerinti savo finansinę padėti, ir atgauti bent dalį tų pinigų, kuriuos prarado 2008 m. kai atsisakė galimybės visą kompaniją parduoti bendrovei „Microsoft“. Tuomet už kompaniją buvo siūloma 47,5 milijardai dolerių. Tikimasi, jog šis sandėris leis „Yahoo“ padidinti savo metines įplaukas iki 305 milijonų svarų

Tuo tarpu „Microsoft“ bandys išspausti maksimalią naudą iš „Yahoo“ paieškos sistemos. Bent jau kol kas optimizmo nestokojama - generalinis direktorius Steve'as Ballmeris pareiškė, "jog „Microsoft“ ir „Yahoo“ žino, kad paieška gali būti kur kas daugiau nei yra dabar. Šis susitarimas suteiks mums sąlygas bei galimybes sukurti naują paieškos ateitį".

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)