Atnaujinta „Google“ pateikia daugiau paieškos rezultatų, bet ar jie geresni? (2)
„Google“ supažindina su savo naujos kartos paieškos technologija, kuri turėtų pateikti platesnę paiešką ir aprūpinti labiau tinkamais rezultatais. Spėjama, kad naujesnė sistema pateiks daugiau rezultatų, kurie yra labiau susieti su paieškos sistemos „Bing“ rezultatais, bet ar jie iš tikrųjų bus geresni?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pasak „Google“, pastaruosius kelis mėnesius su šiuo projektu dirbo didelė komanda. Projektas, kodiniu pavadinimu „Caffeine“ apima naujos kartos „Google“ internetinę paieškos sistemą. Kompanija kol kas dar nepateikė naujos technologijos, bet yra pasiruošusi parodyti, kaip tai atrodys.
Iš pirmo žvilgsnio vartotojai gali nepastebėti jokio skirtumo apskritai, nes tai atrodo kaip „Google“, veikia taip pat greitai kaip „Google“, todėl gali iškilti klausimas: koks yra skirtumas? „Google“ sako, kad kasdieniai vartotojai galbūt nepamatys skirtumo. Jį gali pastebėti tinklapių savininkai, nes paieška apims platesnę dalį internetinių tinklapių ir tai gali turėti teigiamos įtakos puslapio reitingavimo sistemai.
Išbandžius naują tinklapį, galima patvirtinti, kad bet kuris iš 25 terminų, kurių bandyta ieškoti, pateikė daugiau radinių negu naudojant senesnę „Google“ paieškos sistemą. „TGDaily“ pateikė 310 000 prieš 296 000 rezultatų, „iPod” - 328 milijonus prieš 268 milijonus, „photosynthesis formula” – 1,4 milijono prieš 1,39 milijonus, „Life expectancy fire belly toad“ - 13 900 prieš 3 320 ir „The Sorrows of Young Werther“ - 163 000 prieš 91 200.
Tačiau kai kurie analitikai tvirtina, jog „Microsoft“ paieškos sistema „Bing“ vis dar lyderiauja daugelyje nuodugniai apibrėžtų paieškos temų, o jei norima didžiausio radinių skaičiaus arba nežinant tikslios užklausos frazės, tuomet reiktų naudotis „Google“.
Naująją „Google“ paieškos sistemą galima išbandyti internetiniu adresu www2.sandbox.google.com ir tada spręsti ar ji geresnė už senąją.
Nors pasirodė pranešimai ir apie tai, kad nauji radiniai yra artimesni tiems, kuriuos teikia „Bing“, o ne senoji „Google“, bet akivaizdžiai to nesijaučia. Pačios „Google“ tvirtinimu, galutiniai vartotojai galbūt apskritai nepamatys jokio skirtumo. Apie tai, ar yra skirtumas, turėtų spręsti tinklapių savininkai ir tie paieškos sistemos optimizavimo specialistai, kuriems mokama, kad pagerintų puslapių pozicijas „Google“ sistemoje.