Tokijuje įrengtos praeivius skenuojančios reklamos (5)
Tokijo priemiesčių metro stotyse įrengti skaitmeninių reklamų ekranai, fiksuojantys į juos pažvelgusius žmones ir rodantys reklamą, atsižvelgiant į jų lytį ir amžių. Vienerius metus truksiantį bandomąjį projektą inicijavo 11 Japonijos geležinkelių bendrovių konsorciumas. Jis finansuoja 27 specialių reklaminių skydų Tokijo priemiesčių stotyse įrengimą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ši technologija, primenanti suasmenintą reklamą iš Steveno Spielbergo mokslinės fantastikos filmo „Įspėjamasis pranešimas“ (Minority Report), yra šiuo metu Japonijoje vykdomos „Digital Signage Promotion Project“ (DSPP) programos bandomojo etapo dalis. Pasak DSPP programos atstovo, tokiuose reklaminiuose skyduose įrengtos vaizdo kameros ir programinė įranga gali nustatyti praeivių lytį ir tikėtiną amžių – net ir tuo atveju, jei žmonės praeina pro šalį. Tereikia, kad žmogus bent sekundės dalį žvilgtelėtų į ekaną.
Išanalizavus skirtingose vietose tokių reklaminių ekranų surinktus duomenis apie auditoriją, bendrovės galės juose rodyti interaktyvias reklamas, kurių turinys atitiks daugumos tam tikru metu stotyje esančių žmonių interesus, teigiama pranešime.Skirtingai nuo „Įspėjamo pranešimo“ herojaus, kurį vadina Tomas Cruise'as, šie reklaminiai skydai dar negali atpažinti konkrečių žmonių ir rodyti reklamą jiems asmeniškai. Pasak DSPP projekto vykdytojų, to nė nebus siekiama – šie reklaminiai ekranai nėra skirti žmonių identifikavimui, jie tik rinks realius demografinius duomenis.
Nors ekranuose įdiegta veidų atpažinimo technologija, ji naudojama tik praeivių lyčiai ir amžiui nustatyti. Vaizdo kamerų įrašai nebus saugomi – surinkus reikiamų duomenų, jie bus ištrinami, teigiama pranešime.