Nors reitingo viršūnėse - reitingo senbūvės, analitikai išskiria „Apple“ prekinį ženklą, kuris įvardijamas kaip greičiausiai augantis - per pastaruosius metus jo vertė pakilo 37 proc., taip aplenkdama „Google“, kurios prekinio ženklo vertė per metus išaugo 36 proc. Galima paminėti ir tai, kad „BlackBerry“ vardo vertė pakilo 32 proc.
Tiesa, įspūdingas prekinio ženklo augimas didelio šuolio kompanijai „Apple“ negarantavo - nors bendrovės ženklo vertė pasiekė 21 mlrd. JAV dolerių, tačiau ji „Best Global Brands“ sąraše liko 17-iolikta, taip į viršų praleisdama tokias kompanijas kaip „Coca-Cola“, IBM, „Microsoft“ bei „Google“.
Pasak „Interbrand“ atstovų, bendrovė apskaičiuodama prekinio ženklo vertę atsižvelgia į reklamai skirtas lėšas ar prekinio ženklo valdymą kaip dalį kompanijos turto. Visgi, išskiriami ir trys pagrindiniai aspektai: finansinė nauda parduodant produktą ar paslaugą su prekiniu ženklu, prekinio ženklo vaidmuo pirkimo procese ir prekinio ženklo stiprumas.