„Google+“ lankomumas krito 60%, lyginant su „viešo paleidimo“ diena (12)
Statistikos specialistai ir socialinių tinklų gerbėjai nesiliauja matuoti naujojo „Google+“ sėkmės konkrečiais skaičiais. Pagal paskutinius duomenis, tinklo lankomumas žymiai krito, palyginus su rugsėjo 20 diena, kai jis buvo atidarytas viešai, t. y. buvo leista vartotojams registruotis be pakvietimų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tą paleidimo dieną lankytojų srautas pašoko labai stipriai – kalbama ne apie šimtus, bet apie tūkstantį procentų ir daugiau. Kita vertus, dabar matome, kad tai buvo daugiau laikinas reiškinys, negu tendencija – srautas sumažėjo 60 procentų, lyginant su didžiausiu piku. Nors vis tiek galima konstatuoti, kad bendras srauto padidėjimas buvo gana žymus – skaičiuojant matematiškai, jis išaugo 4-5 kartus. Ar tie visi vartotojai liks ir toliau – ateitis parodys.
Taigi ką mes matome: „Google“ šįkart pasiūlė stiprų konkurentą „Facebook“ tinklui, ir prie naujos sistemos jungiasi daug kas vien jau dėl kompanijos vardo ir iš smalsumo, bet ar tai verčia lankytojus pasilikti ilgesniam laikui? Kol kas nepanašu. Ko gero, artėjame prie etapo, kai „Google“ turės kiek įmanoma greičiau pasiūlyti kažką rimto, kad priverstų lankytojus ne tik ateiti bei pasilikti, bet ir aktyviai dalyvauti socialinio tinklo veikloje.