Kaip interneto juokus paversti daktaro laipsniu ar pinigais? (Video) (1)
Renginyje „Login 2012” apsilankęs Patrickas Davisonas savo pomėgį naršyti internete sugebėjo paversti daktaro disertacija. Kol kas vaikinas, gyvenantis Brukline (Niujorkas), dar neturi diplomo rankose, tačiau supranta, kad juokus, pavertus darbu, galima uždirbti pinigų ar net gauti mokslinį darbą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Memai – tai internete plintantys nuotraukų montažai, vaizdo įrašai, juokingi ar kandūs komentarai. Neretai internete pasirodžiusiame meme pavaizduotas asmuo gali įsižeisti, tačiau išplitus nuotraukai ar vaizdo įrašui po visą pasaulį jis gali pradėti džiaugtis milžinišku populiarumu. Tikriausiai visi prisimena Lietuvoje nuvilnijusią populiarumo bangą su „varške“, daugybė fotomontažų su nusišnekančiais politikais ar žvaigždėmis – tai lietuviški memų pavyzdžiai.
Amerikietis Patrickas Davisonas jau koledžo metais suprato, kad internetas – viena didžiausių jo aistrų. Pirmaisiais studijų metais jis sukūrė pirmąjį internetinį puslapį. „Džiaugiuosi, kad jis nebepasiekiamas internete, nes kitaip būtų gėda“, – „Login 2012“ dalyviams sakė svečias.
Susidraugavęs su dviem bendraminčiais P. Davisonas sukūrė „Meme Factory“ ir pradėjo organizuoti internetu besidomintiems žmonėms pristatymus, kurie kaskart dėl greitai besikeičiančio interneto pareikalaudavo daug darbo, bet ir būdavo sutinkamos plojimais.
Vieną dieną meme ekspertas sulaukė pasiūlymo savo aistrą paversti daktaro laipsniu. Vaikinas pradėjo sisteminti savo žinias apie internetą ir jo juokus ir rašyti mokslinį darbą. „Supratau, kad tikrai daug žinau apie tai, kas vyksta internete. Šiuo metu apie tai net rašome knygą“, – teigė vyras.
„Login 2012“ svečias pastebėjo, kad internete ypač daug populiarumo sulaukia vaizdai, nuotraukos, komentarai apie gyvūnus. Tuomet P. Davisonas sugalvojo studijų objektą – gyvūnų ekonomika internete. „Gyvūnai žmogui išgyventi padėjo jau nuo senų laikų. Jie visada nešė ir piniginę naudą gyventojams. Pradėjau svarstyti, ar galima apčiuopti naują gyvūnų vertę, kuri atsiranda jiems patekus į internetą. Ką su jais galima internete daryti? Kurie gyvūnai yra populiarūs internete?“, – pasakojo P. Davisonas.
Pradėjęs nagrinėti „Youtube“ populiariausius įrašus apie gyvūnus, vaikinas pastebėjo, kad populiariausi vaizdai yra mieli ir juokingi, tačiau interneto entuziastą nustebino trečiojoje vietoje pagal žiūrimumą atsidūrę vaizdai – tai įrašai su gyvūnų lytiniais aktais. „Pornografija internete dar nėra socialiai priimtina. Pagalvokite, kaip dažnai gaunate iš bendradarbio interneto nuorodą elektroniniu paštu su pornografijos nuoroda ir kaip dažnai su nuoroda į vaizdo įrašą su gyvūnais? Tačiau pasirodo, gyvūnų pornografija internete yra vieša ir leistina. Gyvūnų pornografija tampa viešu reiškiniu“, – pastebėjo P. Davisonas.
Pasak konferencijos svečio žmonės su susidomėjimu žiūri vaizdo įrašus su gyvūnais, nes matydami tokius vaizdus, jie išgyvena tą patį, ką kartais bijo parodyti – meilę, gėdą, seksualinį potraukį.
Savo studijose Niujorke gyvenantis interneto žinovas taip bandė išsiaiškinti, kas yra žmonės iš interneto. „Tai nėra tie, kurie neturi prieigos prie interneto. Tokių pasaulyje yra apie 4 mlrd. Tai ne mūsų seneliai ir ne tie, kurie sėdi „Facebook“ socialiniame tinkle“, – komentavo konferencijos pranešėjas. – Interneto žmonės yra tie, kurie panaudoja interneto platformas kurdami interneto bendruomenes“.