Realistišką „Watch Dogs“ žaidimo siužetą padėjo sukurti „Kaspersky Lab“ ekspertai (Video) (2)
Bendrovės „Kaspersky Lab“ ekspertų komanda konsultavo bendrovę „Ubisoft“ kuriant naują kompiuterinį žaidimą „Watch Dogs“, pranešė „Kaspersky Lab“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Informacinio saugumo specialistai padėjo žaidimo kūrėjams pasiekti maksimalų tikroviškumą tuose dalykuose, kurie vienaip ar kitaip susiję su kibernetiniu pasauliu, – nuo operacinės sistemos, kuria naudojasi žaidimo personažai, iki siužeto detalių ir pagrindinio veikėjo programišiaus elgesio, teigia bendrovės atstovai.
Pasak jų, žaidimo „Watch Dogs“ veiksmas vyksta šiuolaikinėje Čikagoje. Jo personažas Eidenas Pirsas – genialus programišius, kurio kriminalinė praeitis sukėlė šeimos tragediją. Siekdami sugauti Pirso šeimos žudikus žaidėjai gali sekti priešus įsilaužę į centrinę operacinę sistemą „ctOS“, atsakančią už beveik viso miesto valdymą.
Skelbiama, kad „Watch Dogs“ kurianti komanda į „Kaspersky Lab“ ekspertus kreipėsi 2013 m. pradžioje, iš karto po to, kai bendrovė paskelbė ataskaitą apie masinio kibernetinio šnipinėjimo kampanijos „Red October“ tyrimą. Tuo metu žaidimas buvo beveik sukurtas, „Ubisoft“ specialistai redagavo scenarijų, kad siužetas atrodytų realistiškesnis. Būtent tame etape prisidėjo „Kaspersky Lab“ ekspertai. Išnagrinėję „Watch Dogs“ siužetą ir detales jie pažymėjo, kokia kibernetinė realybė žaidime atkurta gana tiksliai ir kokie momentai reikalauja korekcijų.
„Kai pirmą kartą išgirdome apie šį žaidimą, buvome iš tikrųjų suintriguoti, – pasakoja Vitalijus Kamliukas, „Kaspersky Lab“ vyriausiasis antivirusų ekspertas. – „Ubisoft“ programuotojai labai tiksliai pavaizdavo, kaip gali atrodyti miestai po 10 metų ir su kokiomis grėsmėmis mums tektų susidurti. Dauguma „Watch Dogs“ programišių taikomų būdų jau tapo realybe. Žaidimas labai gerai demonstruoja, kas gali nutikti, jei kai kurių sistemų valdymas pereitų į negeras rankas. Tačiau „Watch Dogs“ jokiu būdu nepropaguoja programišių veiklos. Nors daugybė siužeto ir žaidimo proceso elementų dabar atrodo labai tikroviškai, tai tik simuliacija. Mes tikimės, kad šis žaidimas privers žmones susimąstyti apie informacinį saugumą ir jo vaidmenį mūsų gyvenime šiandien.“
Dauguma įsilaužimo atvejų žaidime „Watch Dogs“ susiję su automatinio valdymo sistemų keliamomis grėsmėmis. Pavyzdžiui, būtent tokius veiksmus demonstravo kirminas „Stuxnet“, prieš kelerius metus atakavęs pramonės sistemas Irano atominiuose objektuose. Dėl kenkėjiškos šios programos veiklos sutriko fizinių įrenginių darbas. Kažkas panašaus atkuriama naujajame „Ubisoft“ žaidime.
„Bendradarbiaudami su „Kaspersky Lab“ galėjome žaidimą padaryti tikroviškesnį technine prasme. Dėl šios bendrovės ekspertų patarimų mes sugebėjome ištaisyti kai kurias interpretacijas ir papildyti iš tikrųjų realistišku turiniu. Esu tikras, kad dėl to žaidimas taps dar patrauklesnis“, – aiškino Tomas Džefroidas (Thomas Geffroyd), „Ubisoft“ bendrovės prekės ženklo direktorius.