Baltijos šalių vaizdo turinio kūrėjai jau gali oficialiai užsidirbti iš savo Youtube įrašų  (1)

Nuo šiol Baltijos šalių vaizdo turinio kūrėjai galės užsidirbti iš savo autorinių įrašų YouTube kanale, o reklamdaviai – rinktis kokybišką vietinį turinį savo komunikacijai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Dirbdami 10 metų reklamos versle žinome, kad kokybiškas turinys yra labai svarbus organizuojant efektyvius rinkodaros komunikacijos projektus. Taip atsirado projektas Videostars.lt – pirmoji oficiali galimybė Baltijos šalių autorinio vaizdo kūrėjams tiesiogiai uždirbti iš YouTube kanalo, o reklamos užsakovams – rinktis kokybišką vaizdo turinį savo prekės ženklų komunikacijai. Sudarydami sąlygas reklamos užsakovams bei agentūroms talpinti reklamą prie kruopščiai atrinkto ir saugaus turinio, atveriame naujų, Baltijos šalyse dar neišnaudotų, galimybių,“ – sako Videostars.lt idėjos autorius Rokas Kondratas.

Jis atkreipia dėmesį, kad užsidirbti galės tik tie, kurie patys sukurs ir patalpins unikalų, savo autorinį vaizdo įrašą, o ne tiesiog YouTube kanale perplatins internete pasklidusius vaizdelius. Bendradarbiavimas su Videostars.lt užtikrina, kad įkeltas turinys tampa autoriniu, kurio kiti negali nukopijuoti – taip išsprendžiama autorinių vagysčių problema.

Anot R. Kondrato, vidutiniškai 77 proc. Lietuvos interneto vartotojų naudojasi Youtube, iš jų net 60 proc. vaizdus žiūri mobiliaisiais įrenginiais (34 proc.planšetėmis, 26 proc. išmaniaisiais telefonais). Populiariausias žanras yra muzika – net 70 proc. lietuvių peržiūrėto turinio sudaro muzikiniai vaizdo įrašai.

Šis verslo modelis, kai uždirbama iš reklamų, rodomų prie autoriaus kurtų unikalių vaizdo įrašų, plačiai taikomas Vakarų rinkose. Daugeliui industrijos profesionalų jau seniai žinoma Youtube kanalo vaizdo reklamos tinklų veikla, kitaip dar vadinama MCN (Multi-Channel Network), tapusi verslo šaka, pritraukiančia solidžių investicijų, bet Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje šis verslo modelis skaičiuoja dar pirmuosius žingsnius.

Videostars.lt tampa pirmuoju oficialiu YouTube reklamos tinklu Baltijos šalyse, atveriančiu naujų galimybių kūrėjams, reklamdaviams bei kūrybinėms agentūroms įgyvendinti modernius projektus ir iš to užsidirbti.

„Džiaugiamės, kad po intensyvių paruošiamųjų darbų, nepraėjus nė metams nuo oficialaus lietuviškosios Youtube kanalo versijos pristatymo, pasirašėme sutartis su Youtube ir esame vieninteliai sertifikuoti Youtube specialistai Lietuvoje, - sako R. Kondatas. – Būdami aktyvūs vaizdo turinio vartotojai,

Suvokiame vaizdo platformos ir mūsų autorių potencialą, tad užsiimsime ne tik atlygiu už reklamą, integruotą į autorinį vaizdo turinį, bet ir edukuosime kūrėjus kuo efektyviau išnaudoti Youtube kanalą bei kitų socialinių tinklų galimybes. Skatinsime kokybiško turinio, aktyvių bendruomenių atsiradimą, rengsime kūrybines dirbtuves ir padėsime atsiskleisti turintiems talentą, bet iki šiol žinomiems tik Youtube erdvėje.“

Oficialiai veiklą pradėję vasaros pabaigoje, Videostars.lt jau bendradarbiauja su Radiocentru, Radistais, Zip.fm ir portalu „Kas vyksta Kaune“. Artimiausiu metu sutartys bus pasirašytos su keliolika žinomų Lietuvos atlikėjų, artistų bei humoristų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(25)
(7)
(18)

Komentarai (1)