Siūloma kompiuterinius žaidimus paskelbti olimpine sporto šaka  (14)

Vienas iš kultinio žaidimo World of Warcraft kūrėjų Robas Pardo, kuris paliko kompaniją Blizzard Entertainment praėjusių metų vasarą, pareiškė, kad kibernetinis sportas užsitarnavo vietą Olimpinėse žaidynėse. Apie tai rašo BBC.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Robas Pardo pažymėjo, kad per paskutinius keletą metų kibernetinis sportas įgyją vis didesnį populiarumą, ypač Pietų Korėjoje, kurioje, pavyzdžiui, neseniai įvyko turnyras, stadione surinkęs 40 tūkst. žiūrovų, tuo tarpu online žiūrovų skaičius buvo dar didesnis.

„Tai yra geras argumentas, siekiant kibernetinį sportą įtraukti į Olimpinių žaidynių programą“, – pareiškė R. Pardo. „Man atrodo, kad kibernetinis sportas puikiai tiktų kaip varžymosi disciplina, kurioje daug kas priklauso nuo reakcijos ir įgūdžių.“

„Pažiūrėkite į profesionalius žaidėjus su jų žaibiška reakcija ir gebėjimu greitai priimti sprendimus priklausomai nuo to, kokios aplinkybės žaidimo lauke“, – tęsė jis.

Robas Pardo nepamiršto ir apie svarbų StarCraft ir StarCraft II žaidėjams rodiklį – veiksmų skaičių per minutę (APM, actions per minute). Jo teigimu, profesionalūs žaidėjai lengvai viršija 300 klaviatūros ir pelės paspaudimų per minutę rodiklį, nors statistinio žaidėjo atveju šis skaičius sudaro maždaug 30-60 paspaudimų.

„Jei jūs galvojate apie sportą kaip apie kažką, kas reikalauja ypatingai daug fizinių jėgų, sutinku – šiuo atžvilgiu kibernetinį sportą sunku vadinti sportu, tačiau tuo pačiu metu, žvelgiant į Olimpiadose esančias kai kurias sporto šakas, man asmeniškai šis apibūdinimas atrodo gana neapibrėžtas“, – teigė buvęs Warcraft kūrėjas.

FACEIT.LT – IT Naujienos

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(22)
(2)
(20)

Komentarai (14)