Lietuviai sugalvojo kai ką geriau už tradicinius kompiuterinius žaidimus: interaktyvios, spalvotos ir ypač šiltos pasakos užkariauja mažylių dėmesį ()
Išmaniosios technologijos šiandien jau ne tik suagusiųjų, tačiau dažnai ir pačių mažiausiųjų kasdienybės dalis. Tačiau dažnai mažyliai išmaniuosiuose telefonuose ar planšetiniuose kompiuteriuose žaidžia žaidimus, kurie nepritaikyti nei jų amžiui, nei jautriai vaiko psichikai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Įmonės „MultimediaMark“ interakyviųjų technologijų specialistai įsitikinę, kad šią problemą išspręsti galima į pagalbą pasitelkus profesionalią pedagogiką. Šios nuostatos vedama kūrybinė grupė, kartu su Lietuvos edukologijos universiteto mokslininkais, sukūrė interaktyvią ugdomąją priemonę „SaulyTučiai“.
Lietuviškai įgarsintos bei visiems išmaniesiems įrenginiams pritaikytos 2-5 metų amžiaus vaikų ugdymui skirtos pasakos-žaidimai išmaniąsias technologijas derina su modernia edukacine metodika, todėl vaikams žaidžiant nuosekliai ugdomi pagrindiniai ankstyvojo ikimokylinio amžiaus gebėjimai: lavinama kalba, pasaulio pažinimas, socialiniai įgūdžiai bei meninė raiška.
„SaulyTučiai“ kaip projektas pirmiausiai buvo įgyvendintas Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Buvome nustebinti labai palankių reakcijų tiek iš vaikų, tiek iš auklėtojų. Edukacinius žaidimus įvairiuose Lietuvos kampeliuose išbandė beveik 500 vaikų darželių, mažieji spalvingus ir draugiškus „SaulyTučių“ personažus stebėjo projektorių ekranuose, noriai su jais bendravo, dalyvavo kūrybiniuose užsiėmimuose. Netrukus ėmė plūsti laiškai iš tėvelių, prašančių galimybės vaikų pamiltus „SaulyTučius“ turėti ir namuose. Daug dėmėsio sulaukėmė ir iš emigravusių lietuvių bendruomenių - Jungtinės Karalystės, Norvegijos, JAV, net Australijos, tai įkvėpė projektą pritaikyti ir namų ūkiams“, – teigė projekto vadovas Vytautas Švėgžda.
Prieš „SaulyTučiams“ patenkant į rinką, šios mobilių programėlių serijos praėjo ilgą ir kruopštų testavimo kelią. Siekiant užtikrinti aukštą ugdomosios priemonės kokybę bei edukacinę vertę, visose interaktyvių pasakaičių kūrimo stadijose dalyvavo Lietuvos edukologijos universiteto ekspertai.
Tikrinant „SaulyTučių“ tinkamumą jautriai vaiko psichikai prie programėlių tobulinimo taip pat prisidėjo keletas šimtų mažylių, o procesą stebėjo praktikuojantys vaikų psichologai.
Anot projekto autorių, interaktyvūs ugdomieji žaidimai savo teigiama įtaka vaiko raidai pranoksta tradicines ugdymo priemones.
„Vaikai pasaulį pažįsta pirmiausiai per jusles. Spalvingi, animuoti bei su mažyliu interaktyviai bendraujantys personažai juos patraukia, sudomina, todėl vaikui lengviau išlaikyt dėmesį. Vaikui reikia dinamiškumo, gebėjimo sąveikauti su pamėgtais personažais, o pajutus ryšį ir mokytis ženkliai lengviau“, – tvirtino projekto kūrybos vadovas Albinas Šimanauskas.
Šiandien „SaulyTučius“ mobiliuose įrenginiuose Lietuvoje ir emigrantų bendruomenėse jau išbandė virš 1000 šeimų, o įmonės planuose – produkto plėtra į užsienio rinkas bei papildomų serijų kūrimas.