„Sony“ pašalino „Cyberpunk 2077“ iš „PlayStation“ parduotuvių, siūlo susigrąžinti pinigus: kas vyksta?  (3)

Lenkijos žaidimų studijos „CD Projekt Red“ sukurtas žaidimas „Cyberpunk 2077“ turėjo būti viena iš pagrindinių naujos kartos žaidimų kompiuterių puošmenų, pasirodžiusių dar 2020 metais, tačiau net ir nepaisant daugkartinių žaidimo išleidimo datos atidėjimų, kūrėjai nespėjo jo paruošti taip, kad žaisti būtų galima sklandžiai. Dėl to „Sony“ šalina šį žaidimą iš „PlayStation“ parduotuvių ir siūlo pirkėjams grąžinti pinigus, rašo „Ars Technica“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Netrukus po to, kai ketvirtadienį buvo išplatintas oficialus „Sony“ pranešimas, naudotojai, kurie įsigijo šio žaidimo elektroninę versiją, „Playstation“ parduotuvėje galėjo rasti mygtuką, kuris leido paprašyti susigrąžinti pinigus už jau įsigytą žaidimą be jokių klausimų. Tiesa, mygtukas atsirado ne kiekvienam iš karto – gali būti, kad taip yra dėl to, jog „Sony“ susidūrė su dideliu srautu norinčiųjų atsiimti pinigus.

Be to, pinigų grąžinimo procesas gali būti skirtingas įvairiems vartotojams, priklausomai nuo to, koks buvo pasirinktas mokėjimo metodas ir tą mokėjimą atlikusi finansų institucija.

Žaidimo iki šiol neįsigiję pirkėjai jau nebeturi galimybės jį rasti elektroninėje „PlayStation“ parduotuvėje – nei naudodamiesi „PlayStation 4“, nei „PlayStation 5“ kompiuteriais. Žaidimą jau įsigiję asmenys vis dar gali jį rasti savo skaitmeninėje bibliotekoje ir žaisti jį be kliūčių.

 

„CD Projekt Red“ ir patys pripažino, kad žaidimų kompiuteriuose – ypač ankstesnės kartos, „Xbox One“ ir „PlayStation 4“ jų kūrinys veikia nelabai gerai, susiduriama ir su klaidomis, ir su „nulūžimais“. Todėl gamintojas skatina pirkėjus prašyti grąžinti pinigus už pirkinį ir iš skaitmeninių, ir iš fizinių žaidimo kopijų pardavėjų, o taip pat atidaryta elektroninio pašto karštoji linija, kurioje laukiami laiškai visų klientų, susiduriančių su sunkumais grąžinantis pinigus.

Nepaisant to, kad ir iš gamintojo, ir iš „Sony“ pusės stengiamasi palengvinti pinigų grąžinimą ir sumažinti nepatenkintų klientų nepasitenkinimą, labai tikėtina, kad dalis pirkėjų liks ištikimi ir optimistiški bei žaidimą pasiliks, nepaisant to, kad žaidimo kokybė „PlayStation 4“ versijoje yra tikrai ne pati geriausia, šiek tiek geresnė, bet taip pat toli nuo tobulybės ji yra „PlayStation 4 Pro“ versijoje. Ištikimybę gali paskatinti „CD Projekt Red“ pranešimas, kad ateinančių metų sausį ir vasarį ketinama išplatinti dar du didelės apimties naujo žaidimo naujinius, ištaisančius esamas klaidas.

 

Tikėtina, kad ankstesnės kartos „Xbox One“ kompiuteriuose „Cyberpunk 2077“ susiduria su dar didesnėmis techninėmis problemomis, tuo tarpu naujos kartos „Xbox Series X/S“ kompiuterių naudotojai turi galimybę pasikoreguoti žaidimo „gražumą“ tiek, kad jis atitiktų įrangos technines galimybes. Kol kas nėra žinoma, ar „Microsoft“ pasiūlys panašų pinigų susigrąžinimo ir žaidimo pašalinimo iš parduotuvių planą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(14)
(6)
(8)

Komentarai (3)