Praėjus mėnesiui po „Bing“ pasirodymo, JAV rinkoje „Microsoft“ vis dar trečia (2)
Kompanija „Microsoft“, pertvarkiusi savo paieškos svetainę, JAV interneto paieškos rinoje vis dar lieka trečioje vietoje. Ją lenkia bendrovės „Google“ bei „Yahoo“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kompanija „ComScore Inc“ apskaičiavo, kad naujoji paieškos svetainė „Bing“ birželio mėnesį perėmė 8,4 proc. JAV interneto paieškų. Tai yra 8 procentais daugiau nei gegužę. Panašu, kad nedidelis kompanijos „Microsoft“ laimėjimas buvo pasiektas bendrovės „Yahoo“ sąskaita. Kompanijos „Google“ rinkos dalis išliko nepasikeitusi ir siekė 65 procentus. Tačiau birželio mėnesį kompanijos „Yahoo“ dalis nukrito iki 19,6 proc., buvo prarasta beveik tokia pat dalis, kokią gavo „Bing“.
Tvirtinama, kad „Bing“ paieškos svetainė, ieškant informacijos apie keliones, apsipirkimą bei sveikatą, yra geresnė nei jos konkurentės. Tačiau birželio mėnesio rezultatai nenudžiugino analitikų. Kompanijos „Barclays Capital“ analitikas Douglas Anmuth tvirtino tikėjęs, jog „Bing“ dalis pasieks 10 - 11 procentų.
„Paieškos svetainė „Bing“ nenustebino pasaulio, - tvirtino „Broadpoint AmTech“ analitikas Benjamin Schachter. – Mes manome, kad ankstyvą „Bing“ sėkmę sąlygojo smalsumas. Tačiau naujieji vartotojai nerado iš esmės geresnės aplinkos bei geresnių paieškos rezultatų“.
Nors kompanijos „Microsoft“ vadovai nesitiki, kad „Bing“ rinkos dalis greitai pasikeis, vis dėl to bendrovės atstovai tvirtina, kad „comScore“ apskaičiavimai yra žemesni nei birželio mėnesio „Microsoft“ atlikti skaičiavimai, kurie nurodo, jog „Bing“ dalis viršijo 10 procentų.