Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Chuck 2015-06-15 16:45
Bomžus iškratykit pirma.
Atk 2015-06-15 18:32
Žmonės kaip avių banda, visi perka automibilius ir jie perka. Ir žiūri tik savo egoizmą kad tenkintų, kad jam patogu, o kaip kitiems nusipjaut, nerūpi visai, kad automobiliai teršia, jiems nrūpi, o rūpi, kad jiems gi reikia greitai į darbą nuvažiuoti, šeimą pamaitinti juk reikia, jie pasakys, va toks jų pasiteisinimas, o kad nuo to žudomi kiti žmonės užterštu oru, jiems tai nerūpi.
Robkinas 2015-06-15 18:38
Dabar taip, nusiperku spintą, ir noriu, ją parsivežti namo su viešuoju. Abejoju, kad tai pavyks, taigi, nuomojuos transportą, arba už papildomas išlaidas baldų parduotuvė atveža spintą. Kitas atvejis: žiema, siaučia šlapdriba, slidu, šalta ir kad jį kur velnias vėluoja troleibusas, arba autobusas 15min. ir tada su pavydu pagalvoji, kaip būtų gerai dabar su nuosavu automobiliu važiuoti! Trečias atvejis: reikia persivežti fikusą iš draugų pas save į namus. Už tą papildomą daiktą taigi reikia pirkti atskirą bilietėlį !!! va taip ir susideda išlaidos pamažu, ir tuo viešuoju ne visiškai pigiai ir važinėji.
Andrius+ 2015-06-15 18:52
Straipsnio pavadinimą galima ir lietuvišką parašyti "...automobiliai prieš viešąjį transportą".
Dėl pirmo raundo visiškai nesutinku. Netgi turėdamas galimybę nemokamai važinėti viešuoju transportu įsigijau automobilį (nors naudoju retai). Atsibodo draugų prašinėti, kai vis kokius nors daiktus reikėdavo parsivežti.
Berods keleiviu vežimo taisyklėse rašo kad negalima važiuoti viešuoju transportu neblaiviam, bet gal ir klystu.
Šiaip Vilniuje visai neblogai išvystytas viešasis transportas į darbą nuvažiuoti to pilnai pakanka, jei ne užmiestyje gyveni.
Arthuras 2015-06-15 18:53
Dažnai fikusus ir spintas vežiojiesi?
Šiaip nusipirkus spintą, didžioji dalis įmonių ją atveža dykai arba už nedidelę kainą.
Kainos prasme lyginti viešąjį ir asmeninį transportą gali tik kvailys. Visada viešasis bus pigiau.
Andrius+ 2015-06-15 18:58
Kažkada vežiau troleibusu treniruoklį (suoliukas pilvo presui). Tai sudėtingiausia dalis buvo ne važiuoti su tuo treniruokliu troleibusų, bet atitempti jį iki stotelės ir po to nuo stotelės tempti iki namų.
kestutisz 2015-06-15 19:06
Tik jei neskaičiuoji savo laiko ir neturi daugiau jokių poreikių namai-darbas-(kabokas)-namai
Arthuras 2015-06-15 19:17
eur,
ir kt eksploatacija - remontai, eksploataciniai dalykai ir t.t. Vien plovimui kartą per mėnesį išeina 5 eur, kas yra 60 eur metams, arba du mėnesiniai bilietai
Važinėti tvarkingu automobiliu per metus tik į darbą ir iš darbo, kainuoja MINIMUM ~1500€. Tai čia su varganu automobiliu už 3000 eur, be kasko draudimo, didelių remontų, nuvažiuojant labai nedaug.
Aš pvz. Vilniuje per dieną su automobiliu sutaupyčiau kažkur 30 min, o per metus 126h. Vadinasi, jei būčiau paprastas dirbantis žmogus, man reikėtų per valandą uždirbti 10 eur į rankas, kad automobilis atsipirktų. Na ir dar reikėtų pridėt sporto klubą, nes visai nejudant, tektų pradėt lankytis...(minimum 30 eur mėnesiui)
Ignas.S. 2015-06-15 19:25
Kęstuti, kol gyvenau Vilniuje ir turėjau nuosavą automobilį beveik visada į darbą važiavau viešuoju. Tai dariau todėl, kad skaičiavau savo laiką. Autobusu kelionė į vieną galą trukdavo 45 min, o automobiliu - 30 min. Paklausi, kur tas skaičiavimas? Matematika tokia, kad važiuodamas automobiliu kiekvieną dieną sugaišdavau valandą prie vairo kamščiuose, viešajame transporte spėdavau perskaityti visą mane dominančią spaudą, ramiai pakalbėti telefonu, pasiruošti dienos darbams. Taip, užtrukdavau pusvalandžiu ilgiau, bet man rūpi ne tik kuo greičiau į namus (kaboką) nusigauti..
ramyras 2015-06-15 19:31
Komentarai idomesni uz straipsni.
As sakyciau daugiau reikia lyginti kas ir kodel vazineja vienu ar kitu transportu. Studentija i universitetus ir vienisiai i darba ir atgal gali pilnai vazineti su viesuoju transportu didziaja dalimi, zinoma isimciu visada pasitaiko.
O kaip tokia situacija kai tau reikia du vaikus nuvezti i mokykla ir i darzeli ir paciam buti darbe 8a val. Su viesuoju transportu kaikuriais atvejais tai net neimanoma nes kad suspetum i darba vaikus turetum atvezti dar iki atsidarant mokyklai ar darzeliui. Ir ka paliksi 5 metu pypli prie darzelio duru per lietu. Ar ne absurdiskai atrodo. Beje jei paziuresite rytmetiniuose kamsciuose tokiu yra labai ir labai daug.
Kitas klausimas kodel nuo nuo geguzes-birzelio men. Tame paciame Vilniuje kamsciai sumazeja (ne 100% visada). Dalis zmoniu isvaziuoja atostogu, bet yra ir tokiu kurie atvaziuoja, o studentija tuo metu gryzta i namus.
Tai gal sekancia dvikova butu tikslingiau sugengti tarp kazkokiu visuomenes segmentu kurie gali vazineti viesuoju transportu bet to nedaro ar dar kas nors panasaus.
Nerealiai 2015-06-15 19:34
Na kad ir vairuoju automobilį, bet spintos nebandau sugrūsti. Manau tokias prekes gan įprasta yra atvežti firmos transportu tiesiai į namus, nebent reikia važinėt su busu kokiu. O jei tik iš darbo važinėt, tai galima ir su taksi, tik aišku problema, kad po darbo sunku surast laisvą. Asmeninis automobilis patogumo reikalas, nors pvz gyvenant senamiestyje, tai ne taip ir patogu jeigu jo nėra kur statyt.
immortallt 2015-06-15 19:47
Kada paskutinįkart vežei fikusą, spintą ar pan? O šiaip juokingiausia, kad kai orai itin prasti, daugiau žmonių važiuoja viešuoju, nei kai geri, nes daugumos trantai neužsiveda.
Neturiu automobilio, įsigijau antrą būstą, jį apstačiau ir išnuomojau. Kiek reikėjo mašinos - citybee. Su dviračiu visur nukeliauju greičiau nei su mašina, ir į mėnesį sutaupau ~500 litų, nors išleidžiu papildomai dviračio aptarnavimui. Dviratis ne kažkoks už 50 litų tarybinis, o lengvo aliuminio lydinio, su profesionaliom padangom ir t.t. Kodėl greičiau už mašiną? Jokių kamsčių, nereikia ieškoti kur parkuotis ir galiu nukirsti kampus ten, kur mašinoms važiuoti draudžiama, o dviratininkams leidžiama. Žinoma, kokius 3 mėnesius nevažinėsi pas mus, bet tai tik trys mėnesiai.
Aišku, jei pinigai mėtosi pas tave, gali pirkti mašiną. Tu nusipirksi mašiną ir po 5-8 metų pirksi vėl. Tuo tarpu aš nusipirkau butą, jį išnuomojau ir gaunu papildomų pajamų tiek, kiek tu išleidi vien mašinai. Kažin, kuris geriau gyvena?
Dauguma kamščiuose vaikus į mokyklą išvežioja? Oho... 95% automobilių sėdi tik 1 žmogus. Opapa...
Kodėl sumažėja nuo vasaros pradžios? Nes studentai pradingsta, kurių būna iki 80,000. Šiek tiek nusiima moksleiviai, bet pagrinde tai studentai. Klubai irgi lieka tušti palyginus.
Ar automobilis patogiau? Taip. Ar greičiau? Priklauso nuo vietos kur gyveni. Ar pigiau? Vėlgi priklauso nuo to, kur gyveni. Bet daugumai deja viešasis ar dviratis pigiau, ypač dirbantiems centre. Parkingas centre mėnesiui arti 100€ ir dar pėdinti tenka tiek pat, kiek nuo stotelės arba toliau..
Bendradarbis, kuris vadovas, savo vaikus dažniausiai nuveža į darželį su dviračiu.
Taigi, viskas priklauso nuo tavo paties sąmoningumo ir pasirinkimo. Jei jau žiūrėti iš asmeninės perspektyvos, kiekvienas žmogus renkasi pats, kam jis leidžia pinigus. Jei jam mašina taip svarbu, tegul perka. Pas mus dažnas mašinai skiria ketvirtį ar net daugiau savo algos. Mašina yra gyvenimo tikslas, prie jos krapštosi ir visą gyvenimą vargsta. Tada kaltina kaimynus, valstybę ar dar ką, kurie sąmoningiau renkasi vartoti ir sukaupia kapitalą, o anas tik išleidžia pinigus ir lieka prie suskilusios geldos.
Arthuras 2015-06-15 20:01
Taip, turint šeimą su mažais vaikais - automobilis yra būtinybė. Sudėtinga ir nepatogu vežiotis vaikišką vežimėlį, užkišami autobusai su vežimėliais ir t.t. Dėl to nesiginčiju. Tačiau rytais stebiu, kiek automobiliuose būna žmonių - dažniausiai vienas vienintelis vairuotojas. Ir dar automobilis, kuris sutalpintų dar 4 keleivius ir bagažą atostogoms...
Neturint vaikų ir gyvenant ten, kur važiuoja viešasis - automobilis nereikalingas. Ypatingai Vilniuje.
Kas dėl dviračių, immortallt, tai važinėt normaliai galima 6 mėnesius, o ne 9. Nebent darbe yra dušas.
Wildpants 2015-06-15 20:02
O kam čia lyginti tokius dalykus kuris geriau? Tiek viešasis transportas, tiek automobilis, tiek dviratis turi savo pliusų ir minusų. Ir mano nuomone patogiausia, pigiausia ir sveikiausia yra naudot visų trijų kombinaciją priklausomai nuo situacijos, oro sąlygų ir pan.
Arthuras 2015-06-15 20:03
Pigiausia naudot visų trijų kombinaciją? wtf... get real. Atmetus automobilį, naudoti viešąjį ir dviratį - gal ir taip. Bet jei jau automobilį nusiperki - tai reikia juo naudotis. Kitaip jis tampa dar didesne prabanga...
kestutisz 2015-06-15 20:03
Nu aš gyvenu ir dirbu Vln, ~18km maršrutas (namai-darželis-darbas) įveikiamas arba pilnas per pusvalandį automobiliu, arba pusantros val viešuoju "transportu", bet praleidžiant darželį. Taip, negyvenu/nedirbu centre, bet ir iš darbo centre tekdavo vilktis gal 40 min. vietoj 15. Na jau ne, geriau jau jei ką paslinksiu grafiką ir jokių "kamščių" net nepastebėsiu. O ten visokie skaitymai autobuse tai sorry irgi ne, dar dėl užimtos vietos ant piktų bobulių užsirausi (kodėl ši "transporto" rūšis turi teisę vežti žmones neturinčius sėdimos vietos ir neprisegtus?) - geriau jau namie ar labai jau užsinorėjus pavažiuoti kiek į šoną į gražesnę bei nesmirdančią vietą.
Aišku, pagal entuziastų logiką aš ir kiti pirmiau turėtume pašerti VVT kontorą ir tada ji gal susimylėtų daugiau ir greitesnių maršrutų, bet mes realistai - niekas nuo to nepasikeis, gali tik pablogėti (pvz realiai užkas metro tranšėjose daugybę pinigų ir dar labiau pabrangis susisiekimą, kad ir blokuodami automobilius). Jau dabar už parkingą šeriam ir matom, kad nieko iš to gero - tik daugiau aikštelių apmokestinama/sunaikinama, o ne realiai pastatoma.
immortallt 2015-06-15 20:04
Važinėju laisvai 9, bendradarbių keletas per paskutinius metus pravažinėjo 11 mėnesių, tik vieną mėnesį buvo per šalta. Žinoma, šiek tiek reikia investuoti į aprangą, bet kiekvieną dieną važiuoju po 7km, lengvai spėju sušilti. Dušas yra darbe, bet itin retai juo pasinaudoju.
Arthuras 2015-06-15 20:12
I call bullshit. Maršrutą gal patikslinsi? Neįsivaizduoju, kaip gali skirtis kelionės laikas tris kartus.
Robkinas 2015-06-15 21:06
Studijų metais tekdavo neretai kraustytis iš vienos vietos į kitą, ir su troleibusu trenktis su fikusais ir visokiais stalčiais, pilnais popierių, tikrai būdavo nelengva, todėl automobilis tapo prioritetas, su ta mintimi, jog teks paskaitas derinti su darbu ir spėti viešuoju visur sulakstyti būtų tiesiog neįmanoma. Šiuo metu, iki darbo nuvykti atkarpa siekia ~17km. Su viešuoju tektų važiuoti apie 1,5h, su dviem perlipimais. Neturiu nei laiko, nei noro kasdien 3val.savo gyvenimo praleisti prakaito kvapuose ir t.t. Automobiliu užtrunku ~20min.kadangi darbovietė užmiestyje. Ir vairuoju pagal tave "seną trantą" - 2000 metų automobilį. Trantas trantui nelygu, bet teisingai prižiūrint ir eksploatuojant automobilį, jis ne ką prastesnis, negu apynaujis auto. Mašina tampa prabanga tada, kada ima gesti dėl nuolatinio stovėjimo aikštelėje.
Arthuras 2015-06-15 21:14
O čia jau bėda, kuomet darbas užmiestyje...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dvikova be taisyklių: automobiliai vs viešasis transportas