Išbandėme naujausią el. dviratį: super baterija, galia ir kokybė, aibė amortizatorių, sulankstomas ir puiki kaina (Foto, „ENGWE T14“ apžvalga)  ()

„ENGWE T14“ - naujausias kompanijos el. dviratis, kurį ką tik detaliai ištestavome. Labai smagus kompaktiškas el. dviratukas. Itin galingas ir kokybė - nepriekaištinga. Ar viskas taip puiku? Mūsų apžvalgoje ir sužinosite „ENGWE T14“ pliusus bei trūkumus.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

   
Rekordinė kaina!

„ENGWE T14“ el. dviratis

633,83€ -83,85€ 633,83€

549,98€

Imu!

iš Europos

Kuponas: NNNT14OCT

galioja tik iki 2022-10-17

nemokamai į Lietuvą pristatys per 3-5 d.d.

Visus mokesčius sutvarko Geekbuying

SVARBU - papildomas 50€ kuponas VISIEMS „ENGWE“ modeliams

Kuponas: ENGWE50

Visą pasiūlą rasite čia

„ENGWE T14“

Privalumai: 

  • labai greitas pristatymas į Lietuvą – per 3 d.d.
  • saugiai supakuota – viskas savo vietose
  • itin greitas ir paprastas surinkimas
  • puiki pagaminimo kokybė ir išvaizda
  • ryškus LED žibintas priekyje
  • didelis ir minkštas balnelis, puiku ilgoms kelionėms
  • pilnai metalo rėmas
  • atlaiko iki 100 kg apkrovas
  • 3 amortizatoriai: 2 ant galinio rato ir 1 rėmo centre
  • priekinė amortizuojanti šakė (be užrakto)
  • sulankstomas: vairas, pedalai, perlenkiamas per pusę
  • sulankstytas yra 70 x 47 x 60 cm dydžio; paruoštas važiuoti yra 125 x 52 x 106 cm
  • balnelio strypo ir vairo aukščiai reguliuojami
  • kokybiški, pripučiami 14" * 2.125" ratai – geras sukibimas su kelio danga
  • dvigubi mechaniniai diskiniai stabdžiai (160mm)
  • 350W (maks. 680W) bešepetėlinis variklis: tylus, geras įsibėgėjimas, įveikia stačias įkalnes
  • 3 važiavimo būdai: vien žmogaus jėga, žmogaus jėga + elektros variklis, vien elektros variklis
  • lengvas minimas vien žmogaus jėga
  • 48V 10Ah (480Wh) baterija: įkraunama per maždaug 6 val. Išimama, su užraktu
  • maksimalus greitis 25 km/h
  • vienu įkrovimu apie 28 km
  • IP54 reitingas

Trūkumai:

  • sveria 31 kg. Gana sunkus, lyginant su konkurentais
  • labai bazinis informacinis ekranas
  • įveikti įkalnes vien žmogaus jėga nėra lengviausia - aktyvaus el. variklį tą padaryti tampa labai lengva
  • nėra Kruizo režimo
  • plastikiniai purvasaugiai, gale tik atšvaitas (nėra LED žibinto) - šiuos dalykus galima įsigyti atskirai

„ENGWE T14“ įdomiausios elektrinio dviračio savybės

Iškart pradėkime nuo to, kad Geekbuying šį el. dviratį iš EU sandėlio į Kauną pristatė labai greitai ir saugiai supakuotą. DHL kurjeris jį atvežė tiesiai prie namo durų.

Pakuotėje daugybė apsaugų ir iš žemiau pateiktų nuotraukų galite matyti, kad dviratis - jo svarbiausi komponentai - apsaugoti papildomai.

Belieka tik iš dėžės išimti tas visas apsaugas, išimti patį dviratį, nukirpti tas papildomas apsaugas ir su pakuotėje esančiu raktų komplektu surinkti „ENGWE T14“ dviratį.

Pats surinkimo procesas ypatingai paprastas: tereikia pritvirtinti pedalus, atlenkus užtvirtinti vairą, priveržti reikiamu kampu stabdžių rankenėles, pritvirtinti garsinį signalą ir įstatyti balnelį.

Pastarasis pagamintas puikiai. Yra didelis ir minkštas. Važiuoti ilgas distancijas sėdint ant tokio balnelio vienas malonumas.

Pakuotėje yra ir raktų komplektai: 2 raktai baterijai ir dar 2 raktai dviračio aktyvavimui.

Prie baterijos galima pasikabinus tuos raktus laikyti, bet nepatariu to daryti. Baterijos raktas skirtas jos užrakinimui, kad koks blogų ketinimų žmogus negalėtų jos ištraukti. Tad geriau tą baterijos užrakto raktą turėti su savimi.

Asmeniškai tiesiog baterijos ir dviračio raktą susegiau į vieną komplektą, o kitą komplektą - į stalčių. Jei pamesčiau pirmąjį komplektą, visada turėsiu atsarginį. Ir raktai bus visada prie manęs, tad niekas neištrauks baterijos ir be to rakto niekaip neaktyvuos dviračio.

Vienas įdomesnių momentų yra „ENGWE T14“ įkroviklis. Labai kokybiškas, su greitu įkrovimu ir integruotu ventiliatoriumi. Neįprastas variantas.

Įkrovimo metu jis kiek ūžia, bet užtat per visas tas maždaug 6 įkrovimo val. išlieka vėsus, tarsi ką tik išimtas iš pakuotės. Tad tokį gamintojo sprendimą užskaitau :) 

Vėsus įkroviklis tarnaus kur kas ilgiau nei tie, kurie mėgsta įšilti ar net perkaisti.

Kalbant apie bateriją, tai žemiau pateiktoje nuotraukoje galite matyti, kaip atrodo tas užrakinimas. Į išorę išlenda metalinis kaištis, kuris fiksuoja dviračio rėme.

Tad belieka įstatyti bateriją, ją užrakint ir prijungti kištuką, kad būtų paduodama energija į variklį. Paprasta ir patogu.

Beje, bateriją galima lengvai išimti, kadangi balnelis nulenkiamas į priekį.

Pati baterija yra itin didelės talpos - 48V 10Ah (480Wh). Kaip tokiam kompaktiškam el. dviračiui tiesiog puikūs rodikliai ir tas labai atsispindi nuvažiuojam atstumui. Apie tai kiek vėliau.

Pilnai surinktas ir važiavimui parengtas „ENGWE T14“ el. dviratis atrodo štai šitaip (nuotrauka žemiau).

Patarimas: prieš lėkdami išbandyti - patikrinkite visus varžtus, ar viskas tinkamai priveržta. Ar stabdžiai veikia tinkamai ir panašiai. Saugumas yra svarbiausia.

„ENGWE T14“ aprūpintas pripučiamomis 14" x 2.125" padangomis. Kokybiški ratai, geras sukibimas su įvairia kelio danga. Sklandus ir smagus važiavimas.

Taip pat tiek priekyje, tiek ir gale sumontuoti 160mm diskiniai stabdžiai. Veikia puikiai. Lekiant 25km/h greičiu - stabdymo kelias apie 5-7 metrai.

Dar vienas svarbus momentas, kad priekinė šakė yra amortizuojanti. Tiesa, be užrakto.

Na ir LED žibintas. Šviečia kokybiškai. Sakyčiau standartinis variantas.

Galiniame rate sumontuotas 350W galios (maks. 680W)  bešepetėlinis variklis. Dirba ypatingai tyliai ir kokybiškai. Puiki akceleracija iš vietos ir įsibėgėjimas. Drąsiai leidžia įveikti ir ganėtinai stačias įkalnes.

Verta pažymėti, kad su „ENGWE T14“ galima važiuoti trimis būdais: vien elektros varikliu, elektra + žmogaus jėga, vien žmogaus jėga.

Prie galinio rato yra sumontuoti du amortizatoriai, tad važiavimas itin malonus.

Dar vienas papildomas amortizatorius yra sumontuotas pačiame rėme.

Tad iš viso turime 3 amortizatorius ir amortizuojančią priekinę šakę. Nepagailėjo gamintojas amortizatorių ir dėl to važiavimo malonumas „ENGWE T14“ el. dviračiu yra aukščiausios kokybės. 

Kaip ir bendra pagaminimo kokybė. Pilnai metalo rėmas. Labai kokybiškos detalės, gražios suvirinimo siūlės. Nepriekaištinga.

Ir man labai patinka toks praktinis laidų papildoma apsaugine medžiaga apvyniojimo sprendimas. Įprastai el. dviračiuose tie laidai plaikstosi į visas puses, o čia viskas estetiškai ir tuo pačiu atlieka papildomą apsaugą - nekliūva ir nesimaišo.

„ENGWE T14“ sulankstymo mechanizmas irgi vertas papildomo dėmesio.

Vairo atlenkimas paprastas ir tuo pačiu gerai apgalvotas. Metalinės detalės, su papildomu fiksatoriumi. Važiuojant viskas išlieka savo vietose, jokio klibėjimo ar girgždėjimo.

Dar vienas praktinis dalykas, kad vairo strype yra specialus griovelis, dėl ko aišku kaip tinkamai įstatyti tą vairą. Ir dar yra papildomas fiksatorius, kas galutinai užtikrina saugų važiavimą.

Tiesiog, gamintojas viską padarė taip, kad vairo surinkimas ir naudojimasis būtų kuo paprastesnis ir maksimaliai saugus net visiškai žaliems.

Dviratis tuo pačiu perlenkiamas ir per pusę. Čia mechanizmas irgi pilnai metalinis, su fiksatoriais.

Verta paminėti ir tą faktą, kad pedalai irgi nulenkiami, kas prideda kompaktiškumo.

Žemiau pateiktose nuotraukose galite matyti, kaip atrodo „ENGWE T14“, kai yra pilnai sulankstytas (baterija palikta korpuse).

Tokioje padėtyje jis yra apie 70 x 47 x 60 cm dydžio, tad lengvai tilps į automobilio bagažinę, o ir laikyti darbovietėje, namuose ar kitoje vietoje bus patogu - užims mažai vietos.

Apibendrinus, kokybė puiki. Beveik ideali. Beveik.

Man kiek keista, kad realiai premium kokybės dviratis atkeliavo su plastikiniais purvasaugiais. Keistas sprendimas. Bet smulkmena, visada galima nusipirkti kitus.

Gale irgi paprastas atšvaitas. Norėtųsi nuo baterijos šviečiančio LED'o. Šiuo atveju irgi galima atskirai įsigyti norimą galinį žibintą ir jį pritvirtinti.

Paminėti minusai kaip ir smulkmenos, kurias galima ir patiems lengvai išspręsti.

Tačiau su „ENGWE T14“ svoriu jau nieko nepadarysime, o sveria šis mažylis daug - 31kg.

Kiti mini el. dviračiai įprastai sveria mažiau, tad čia „ENGWE T14“ yra minusas. Jį nešti į kokį 4-ą aukštą nėra didžiausias malonumas.

Iš kur tas svoris? Atsakymas paprastas: pilnai metalinis rėmas, didžiulė baterija, galingas variklis. Tad galima sakyti, kad kokybė sveria. Be to, dviračio patikimumas patikrintas atliekant griežtai kontroliuojamus vibracijų testus.

Lengvesni analogai turi ženkliai daugiau plastiko. Tad čia jau belieka kiekvienam spręsti, kas yra svarbiau: svoris - ar kokybė.

„ENGWE T14“ vairas taip pat pagamintas nepriekaištingai, turi patogias ir ergonomiškas vairo rankenas, diskinių stabdžių rankenėlės patogiai pasiekiamos, stabdžiai veikia puikiai.

Belieka tik į spynelę įkišti raktą: vieną kartą pasukus - aktyvuojamas dviratis, dar toliau pasukus - aktyvuojamas ir priekinis LED žibintas.

„ENGWE T14“ informacinis ekranas yra ypatingai kuklus. Raudonas indikatorius rodo, kad dviratis aktyvuotas, o tie 3 mėlyni indikatoriai rodo baterijos įkrovą. Ir viskas.

Dienos šviesos metu tie indikatoriai matomi gana prastai, reikia pridengti ranka ekraną. Tamsesnėse patalpose jau matyti gerai.

Akivaizdu, kad norėčiau kur kas modernesnio ir informatyvesnio ekrano. Šiuo atveju visiškai bazinis variantas.

„ENGWE T14“ paruoštas važiavimui yra apie 125 x 52 x 106 cm dydžio. Vairo ir balnelio aukščiai yra reguliuojami. Dviratis atlaiko iki 100kg apkrovas.

Man, 183cm ūgio ir apie 85kg svorio, vietos dar kaip ir užtenka. Nors jau ant ribos.

Sakyčiau, kad jei esate didesnio ūgio, tai tiesiog nebus kur padėti kojų. Jos remsis į vairą. O ir atrodysite kiek juokingai :)

„ENGWE T14“ skirtas kiek smulkesniems, žemesnio ir vidutinio ūgio žmonėms.

Ką manau apie „ENGWE T14“ el. dviratį, kokie testavimo įspūdžiai?

Po praktinių bandymų yra keletas svarbių pastebėjimų:

  • dviračiu galima važiuoti vien elektra, elektra+žmogaus jėga ir vien žmogaus jėga. Dėl tokios talpios baterijos - su mano 85kg svoriu - galima vien elektra nuvažiuoti apie 28km. Drauge minant pedalus rezultatas pasiekia apie 60km. Sakyčiau puikūs rodikliai.
  • dviratis turi tik vieną pavarą, minti vien žmogaus jėga yra lengva, lygiu ir mažai kalnuotu paviršiumi važiuoti patogu. Tačiau įveikti rimtus kalnus jau nėra patogu. Tada reikia aktyvuoti el. variklį ir situacija iškart pasikeičia. Tad vien žmogaus jėga „ENGWE T14“ skirtas važinėtis lygiais keliais.
  • amortizatoriai veikia puikiai. Minkštas ir didelis balnelis yra puiku. Drąsiai galite įveikti didelius atstumus. Pats vienos kelionės metu įveikiau apie 20km ir jokio rimtesnio nuovargio.
  • nors amortizatorių daug, tačiau „ENGWE T14“ nėra off-road tipo el. dviratis. Jis skirtas važinėtis asfaltuotais keliais.
  • greitis? Vien elektra iki 25km/h. Drauge minant pedalus iki 15km/h. Greitis reguliuojamas pasukant rankenėlę (kaip važiuojant motociklu). Deja, bet nėra Kruizo režimo, tad važiuojant elektra teks nuolat laikyti pasuktą rankenėlę.

Apibendrinus, „ENGWE T14“ - tikrai vertas dėmesio.

Nors ir yra tam tikrų trūkumų, o ir dizainas toli gražu ne visiems patiks, tačiau kokybė nepriekaištinga, galingas ir labai sklandžiai dirbantis variklis, ypatingai talpi baterija, patogiai išimama ir greitai įkraunama, vienu įkrovimu leidžia nuvažiuoti didelius atstumus.

Sakyčiau, tai yra patys svarbiausi dalykai, ko daugelis tikisi iš el. dviračio. Ir, žinoma, kaina. „ENGWE T14“ parduodamas už labai priimtiną kainą. Rekomenduoju. Puikus miesto mini el. dviratis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(7)
(4)
(3)

Komentarai ()