Galingas, tvirtas, gerų parametrų ir su APP. Išbandėme geros kainos ir kokybės el. paspirtuką tik yra „bet“ (Video, Foto, „Happyrun HR365 Max“ apžvalga)  ()

Mažiausia kaina rinkoje

Super greitas pristatymas į Lietuvą - vos per 3 d.d.

Geras kainos ir kokybės santykis

Išvaizdus, kokybiškai pagamintas, atlaiko 100 kg apkrovas

350W, 36V 7.8Ah baterija, iki 35 km, 25km/h, KERS sistema

10 colių korio tipo kieti ratai

IP55, LCD ekranas, LED žibintai

APP


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Speciali akcija ir sąlygos

„Happyrun HR365 Max“ el. paspirtukas:

Happyrun HR365 Max“

Skubantiems: privalumai ir trūkumai

~290€ 

   

Privalumai: 

  • Labai greitas pristatymas į Lietuvos - per 3 d.d.
  • saugiai supakuotas - viskas savo vietose
  • išvaizdus, kokybiškai pagamintas
  • tvirto rėmo - atlaiko iki 100 kg apkrovas
  • lengvai sulankstomas, kompaktiškas, sveria 14 kg
  • didelė stovėjimo aikštelė
  • 10 colių korio tipo kieti ratai - išvengiama pradūrimų
  • 350W bešepetėlinis el. variklis, įveikia 14° įkalnes, greitas įsibėgėjimas
  • 36V 7.8Ah (328Wh) baterija įkraunama per 4-5 val
  • KERS sistema - stabdymo metu įkraunama baterija
  • vienu įkrovimu iki 27-35 km, priklauso nuo kelio dangos, oro sąlygų, važiuojančio svorio
  • 3 greičiai: 10km/h, 20km/h ir 25km/h
  • Kruizo režimas
  • geras sukibimas su kelio danga, lengvai valdomas ir puikiai įveikia posūkius
  • elektroniniai ir diskiniai stabdžiai
  • IP55 - atsparus purvui ir vandeniui
  • LED žibintai priekyje ir gale, ant šonų atšvaitai
  • LCD informacinis ekranas
  • APP - išsami informacija, sistemų diagnostika, el. paspirtuko užrakinimas

Trūkumai:

  • pristatymo metu atskilo smulki priekinio rato detalė, plastikinė apsauginio dangtelio detalė. Nieko kritiško, viskas priklijuojama, bet visgi pakavimo minusas, kurį gamintojas pažadėjo ištaisyti
  • sulanksčius paspirtuką, fiksatorius neužsifiksuoja. Panašu, kad pritvirtintas netinkamai, galbūt pavienis brokas - informavome gamintoją
  • nėra amortizatorių - jaučiami kelio nelygumai, vibracijos. Paspirtukas skirtas važinėti lygiais keliais
  • labai stipriai stabdo, reikia švelniau nuspausti rankenėlę
  • APP iš pirmo karto nesusiporavo su paspirtuku. Teko bandyti kelis kartus, kol galiausiai pavyko

 

„Happyrun HR365 Max“ pristatymas ir pakuotės turinys

Pats pirmas privalumas, tai - super greitas „Happyrun HR365 Max“ el. paspirtuko pristatymas į Lietuvą.

Iš Vokietijos sandėlio iki namų durų jis atkeliavo vos per 3 d.d. DPD kurjeris paspirtuką atnešė prie pat namų durų.

„Happyrun HR365 Max“ el. paspirtukas atvyko ganėtinai saugiai ir tvarkingai supakuotas. Visos detalės yra savo vietoje.

Tačiau yra vienas svarbus pastebėjimas. Išėmus paspirtuką, pastebėjau, kad priekinio rato apsauginis plastikinis dangtelis atskilęs. Toji apsauga tiesiog paslepia rato varžtą, kad vizualiai jo nesimatytų. Norint pakeisti ratą, atsukti varžtą, vis tiek tą plastikinę detalę tektų atlupti. Žinoma, tai nepasiteisinimas ir akivaizdus minusas.

Pardavėjas patikino, kad tai yra pirmas kartas, kai jiems taip nutinka su šiais paspirtukais. Ir iš esmės čia logistikos kompanijos brokas. Tačiau pardavėjas patikino, kad sekančius paspirtukus supakuos dar geriau.

Štai šitaip atrodo iš pakuotės išimtas „Happyrun HR365 Max“. Išvaizdus el. paspirtukas.

Telieka tik su pakuotėje esančiais 4 varžtais ir pridedamu suktuvu pritvirtinti vairą ir jau galima keliauti pasivažinėti. 

Vairo pritvirtinimas visiškai paprastas. O ir išsamioje instrukcijoje (anglų, vokiečių, prancūzų, ispanų kalbomis) parodyta, kaip tą padaryti, bei pateikta kita svarbi informacija.

Pakuotėje yra ir štai toks baterijos adapteris. Na, Lietuvoje jis naudos kaip ir neturi, tad iš esmės yra bereikalingas.

Šioje nuotraukoje galite matyti „Happyrun HR365 Max“ el. paspirtuko įkroviklį ir jo pagrindines specifikacijas.

Paspirtuko turima 36V 7.8Ah baterija yra įkraunama per maždaug 4-5 val. Geras rezultatas.

Įkrovimo metu ant šio įkroviklio šviečia raudonos spalvos indikatorius, kai pilnai baterija įkrauta - pradeda šviesti žalios spalvos indikatorius.

Žinoma, įkrovikliui turime pridėtą standartinį EU adapterį.

Kaip jau užsiminiau, pakuotėje yra vairui pritvirtinti skirti 4 varžtai ir suktuvas. Pats vairo pritvirtinimas užtrunka vos kelias minutes ir jau galima keliauti pasivažinėti.

„Happyrun HR365 Max“ pagaminimo kokybė ir ką gi sugeba šis el. paspirtukas

„Happyrun HR365 Max“ atrodo dailiai. Išties gražios išvaizdos el. paspirtukas. Kaip už tokią kainą, tai atrodo net labai solidžiai.

„Happyrun HR365 Max“ pliusas yra kokybiškas ir labai paprastas sulankstymo mechanizmas. Tvirtai padarytas. Savaime šis, prie vairo strypo esantis fiksatorius niekam neatsipalaiduos. Išties gerai padarytas.

Tereikia atlenkti viso vairo konstrukciją ir užlenkti šį fiksatorių į viršų. Tam reikia panaudoti jėgos, bet proto ribose. Viskas tvarkingai.

.

Deja, bet atkeliavęs el. paspirtukas yra su štai šio fiksatoriaus broku (nuotrauka žemiau). Jei prie vairo strypo viskas puiku ir paprasta, tai atlenkus paspirtuką, jo neįmanoma užfiksuoti prie galinio rato purvasaugio. Tiesiog tas fiksatorius tiek neužsilenkia, kad užsifiksuotų.

Ir bėda ta, kad to fiksatoriaus nėra kaip kitaip pakreipti.

Užklausėme gamintojo dėl šio trūkumo. Kol kas atsakymo negavome, tad daugiau pakomentuoti kol kas negalime.

Paruoštas važiavimui el. paspirtukas yra tokių išmatavimų: 115 x 109 x 43cm. O sulankstytas: 109 x 50 x 43cm. Sveria 14 kg.

Ganėtinai standartiškų išmatavimų ir itin gero svorio. Pakankamai lengvas paspirtukas, kai analogiškų specifikacijų modeliai sveria ir 18-20 kg.

Ir tas lengvas svoris tikrai nereiškia, kad šis el. paspirtukas yra skirtas tik vaikams, paaugliams ar mažo svorio žmonėms.

„Happyrun HR365 Max“ yra tvirto aliuminio rėmo, su labai tvarkingomis virinimo siūlėmis ir atlaiko iki 100 kg apkrovas, tad juo gali važinėtis ir stambus vyras.

Pats su žiemai pritaikytu aprangos komplektu sveriu virš 85 kg ir paspirtukas su tokia apkrova susitvarko kuo puikiausiai.

„Happyrun HR365 Max“ aprūpintas 10 colių dydžio vadinamojo korio tipo ratais. Tai yra kieti ratai, tad išvengsime bet kokių pradūrimų.

Gamintojas tvirtina ir tai, kad toks dizainas leidžia sušvelninti kelio nelygumų keliamas vibracijas.

Tiesos tame yra, tačiau, deja, šiame paspirtuke nėra amortizatorių, o tai jau minusas, kadangi važiuojant per nelygius paviršius tos vibracijos visgi jaučiamos.

Iš esmės „Happyrun HR365 Max“ yra pritaikytas važinėtis lygiais miesto keliais.

Priekiniame rate turime bešepetėlinį 350W galios elektros variklį. Solidus variklis, kaip už tokią kainą. Ir akceleracija puiki. Paspirtukas įveikia iki 14° įkalnes.

Iš nuotraukų galite pastebėti, kad ant paspirtuko ratų šonų yra papildomai pritvirtinti atšvaitai. Geras saugumo sprendimas.

Kaip ir tai, kad čia turime elektroninius ir diskinius stabdžius. Bendrai stabdžiai veikia puikiai. Gal net kiek per stipriai.

Jei lėksite 25 km/h, tai itin stipriai stabdžių rankenėlės nespauskite, nes taip galite ir versti per priekį. Žinoma, visada galite pareguliuoti diskinio stabdžio jautrumą.

„Happyrun HR365 Max“ turi pilnai integruotą, neišimamą 328Wh bateriją. Kaip minėjau, ją pilnai galima įkrauti per 4-5 valandas.

Vienu įkrovimu su šiuo paspirtuku galima nuvažiuoti 27-35 km. Viskas priklauso nuo kelio dangos, oro sąlygų ir paspirtuką vairuojančio asmens svorio.

Gamintojas taip pat tvirtina, kad šis el. paspirtukas palaiko KERS techninį sprendimą, dėl kurio stabdymo metu yra įkraunama baterija. Naudingas dalykas.

Įkrovimo jungtis paslėpta po guminiu dangteliu. Tvarkingai užsidengia.

Svarbu: el. paspirtukas atitinka IP55 standartą, tad yra atsparus nešvarumams ir vandens purslams. 

Jau po pirmo pasivažinėjimo „Happyrun HR365 Max“ išsipurvino - tokiu metų laiku kitaip ir būti negali - tad elementariai jį nuploviau po tekančio vandens srovę ir viskas veikia. Tad purvui ir vandeniui jis tikrai atsparus.

Stovėjimo platforma yra ganėtinai didelė ir su papildomu grublėtumu, kad būtų didesnis avalynės sukibimas.

Jei man, su 44 dydžio žieminiais batais ant šios platformos vietos yra užtektinai, tai ir Jums tikrai užteks.

Vairo rankenos taip pat dengtos grublėtu paviršiumi. Kairėje pusėje yra stabdžių rankenėlė, garsinis signalas ir fiksatorius, kuris prisitvirtina prie galinio purvasaugio, kai paspirtukas yra sulenkiamas.

Dešinėje pusėje yra akceleratoriaus rankenėlė. Gero jautrumo.

Vairo centre yra LCD informacinis ekranas ir vienas valdymo mygtukas. Su juo paspirtukas įjungiamas/išjungiamas, pasirenkami važiavimo režimai, įjungiamos/išjungiamos šviesos.

Ekrane matyti baterijos įkrovos lygis, greitis, Bluetooth indikatorius, nuvažiuotas atstumas.

Kalbant apie šviesas, tai gale esantis žibintas pradeda mirksėti, kai įjungiami stabdžiai. Čia visais atvejais, nesvarbu ar žibintas įjungtas ir nuolat šviečia, ar yra išjungtas.

Priekinį LED žibintą galima įjungti/išjungti mygtuko paspaudimu. Kokybiškas žibintas - šviečia kelis metrus į priekį. Nieko labai įspūdingo ar nuviliančio - gana standartinis variantas.

„Happyrun HR365 Max“ dedikuota „Happyrun“ programėlė

„Happyrun HR365 Max“ el. paspirtukas turi ir specialiai jam skirtą programėlę. Tinka Android bei iOS įrenginiams.

Telieka atsisiųsti iš programėlių parduotuvės, įsidiegti ir suporuoti su paspirtuku.

Svarbu: „Happyrun HR365 Max“ el. paspirtuku galite pilnai naudotis ir be šios programėlės.

Ši programėlė suteikia papildomų galimybių. Joje matyti visa statistika: baterijos lygis, greitis, nuvažiuotas atstumas ir t.t.

Su programėle galima paspirtuką užrakinti ir taip niekas kitas negalės juo važiuoti - naudinga saugos funkcija.

Taip pat galima pakeisti bazinius paspirtuko nustatymus. Pavyzdžiui, pasirinkti kaip norite, kad būtų pradedama važiuoti: ar paspirtuku pasispyrus ir tik tada nuspaudus akceleratoriaus rankenėlę jis pradės važiuoti, ar iš vietos/iškart nuspaudus akceleratoriaus rankenėlę jis pradės važiuoti, ir t.t.

Tuo pačiu programėlėje galima atlikti paspirtuko sistemų patikrinimą. Sunku pasakyti, kiek ji yra iš tiesų tiksli ir ką rodytų, jei kas nors neveiktų tinkamai. Šiuo metu su mano paspirtuku viskas yra tvarkoje, o ir tą galima suprasti iš praktinio bandymo.

„Happyrun HR365 Max“ praktinis bandymas

Atliekant šią apžvalgą, tai buvo pats didžiausias iššūkis. Kodėl? Na, už lango Lietuvoje žiema :)

Ir iš mano pateiktų nuotraukų galite matyti, kad tokiu oru reikėtų ieškoti rogučių, o ne bandyti važinėtis su el. paspirtuku, bet visgi - radus keletą švaresnių plotų pavyko bent šiek tiek pasivažinėti ir suprasti, koks jausmas riedėti „Happyrun HR365 Max“.

1) Stabdymas itin stiprus

Paspirtukas stabdo labai puikiai. Net ir lenkiant 25 km/h greičiu galima sustoti vos per kelis metrus. Tad rekomenduoju kiek švelniau spausti stabdžių rankenėlę, kad nenuskristumėte į priekį.

2) Galinga akceleracija ir 350W variklis

Tos 350W galios pilnai pakanka važinėtis lygiais asfaltuotais keliais ir įsibėgėjimas yra labai geras. Lyguma važiuoju su vėjeliu. Iki 14° įkalnes jis įveiks.

3) 3 važiavimo režimai - iki 25km/h ir Kruizo režimas

Su „Happyrun HR365 Max“ galima važiuoti pasirinkus 3 važiavimo režimus: 10km/h, 20 km/h ir 25km/h.

Taip pat kiekvieno jų atveju galima aktyvuoti Kruizo režimą. Tiesiog nuspauskite akceleratoriaus rankenėlę iki galo ir pasigirtus garsiniam signalui - aktyvuojamas Kruizo režimas.

4) stabilus važiavimas, bet nėra amortizatorių - jaučiami kelio nelygumai, vibracijos

Su „Happyrun HR365 Max“ važiuoti lygiu keliu yra labai malonu. Ir valdymas lengvas. Paspirtukas šauniai įveikia posūkius. Išties smagus važinėtis. Visgi, yra vienas „bet“.

„Happyrun HR365 Max“ neturi amortizatorių ir važiuojant per duobėtus ar akmenuotus kelius jaučiamos vibracijos. Kuo kelias nelygesnis, tuo tas pojūtis stipresnis. Tad šis paspirtukas skirtas važinėtis lygiais, asfaltuotais miesto keliais.

Iš kitos pusės, tokio tipo el. paspirtukai kone visi yra skirti būtent tokiems keliams. Ir „Happyrun HR365 Max“ turimi korio tipo ratai, mano manymu, yra privalumas. Iškart išvengiame ratų pradūrimo ir papildomų išlaidų.

Galutinis verdiktas

„Happyrun HR365 Max“ pagamintas gana kokybiškai, nors ir su jau paminėtais tam tikrais aspektais, tvirtos konstrukcijos, sulankstomas, kompaktiškas, sveria tik 14 kg, atitinka IP55 reitingą.

Nereikia jaudintis dėl pradurtos padangos, nes ratai yra kieto tipo, puikus sukibimas su kelio danga. Važiuoja paspirtukas sklandžiai, valdymas malonus, gerai įveikia posūkius. Tačiau nėra amortizatorių.

Baterija labai gera, vienu įkrovimu iki 27-35 km įveikti yra tikrai įmanoma. Žinoma, važiuojant lygiu, asfaltuotu keliu. Taip pat baterija palaiko greitą įkrovimą ir įkroviklis jau yra pakuotėje.

Papildomai turime ir programėlę. Draugišką vartotojui, ganėtinai funkcionalią, galima matyti paspirtuko parametrus, atlikti sistemų patikrą, užrakinti paspirtuką, kas veikia kaip apsauga.

 
 
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(8)
(2)
(6)

Komentarai ()